Achizitie publica - Contract de prestare servicii de audit tehnic si financiar pentru Proiectul ?E-VIZA ? portal electronic pentru facilitarea procesului de obtinere a vizelor? - Cod SMIS 32563
Detaliu pentru invitatia numarul 348608
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348608/17.06.2013
Denumire contract: Contract de prestare servicii de audit tehnic si financiar pentru Proiectul ?E-VIZA ? portal electronic pentru facilitarea procesului de obtinere a vizelor? - Cod SMIS 32563
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Afacerilor ExterneCod fiscal: 4266863, Adresa: Aleea Modrogan, nr 14, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 2302356, Fax: +40 2302179
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: On-line SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestare servicii de audit tehnic si financiar pentru Proiectul ?E-VIZA ? portal electronic pentru facilitarea procesului de obtinere a vizelor? - Cod SMIS 32563
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de audit tehnic (in domeniul IT&C) si financiar pentru proiectul ?E-VIZA ? portal electronic pentru facilitarea procesului de obtinere a vizelor? - Cod SMIS 32563, proiect co-finantat din Fondul Social European prin Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative, axa prioritara 2 ? Imbunatatirea capacitatii si eficientei furnizarii serviciilor publice, cu accesul pus pe procesul de descentralizare, domeniul major de interventie 2.2 ? Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 105, 255 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare: 2000 Lei /458 Euro (curs inforeuro martie 2013, 1 Euro = 4, 3712 RON).b) Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 1%c) Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelord) Forma de constituire a garantiei de participare: 1. scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emisa/emis in favoarea autoritatii contractante si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari din Romania sau dupa caz, din strainatatesau2. ordin de plata in contul Autoritatii Contractante: in contul ROTrezoreria RO43 TREZ 700 5005 XXX000166 deschis la ATCP Mun Buc, cod fiscal 4266863-MAE Operatorul economic va prezenta ordinul de plata avizat de banca emitenta.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul autoritatiicontractante si se va incarca in SEAP copie ?conform cu originalul?, pana la termenul limita de primire a ofertelor. In caz contrar, oferta va fi respinsa.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune si in original (la adresa mentionata la punctul I.1).)pana la termenul limita de primire a ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse in conformitate cu art.33, al.(3), lit.b) din HG 925/2006Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare stabilit in Documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
1. GBE se constituie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii de ambele parti a contractului.2. Cuantumul este de 5% din pretul contractului, fara TVA;3. Forma de constituire: Conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Modul de constituire: Scrisoare de GBE (Formularul nr. 17), prezentata in original in limba romana, sau daca este emisa intr-o alta limba, scrisoarea va fi prezentata in original, insotita de o traducere autorizata in limba romana, si va fi depusa inainte de data semnarii contractului, numai de catre ofertantul declarat castigator.In cazul in care scrisoarea GBE este emisa de catre o societate de asigurare, ofertantul trebuie sa faca dovada platii politei de asigurare aferenta.4. Perioada de valabilitate: inca 15 zile dupa termenul limita de finalizare a contractului.5. GBE va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G. nr. 925/2006.6. Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004, IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei stabilit in Documentatia de atribuire. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stablite pentru deschidereaofertelor declaratia privind incadrarea in categoria IMM prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004. - in acest sens se va prezenta Formularul nr. 16ATENTIE : Daca oferta este depusa de catre o asociere de operatori economici, declaratia va fi prezenta de catre fiecare membru. Lipsa declaratiei sau prezentarea acesteia fara a fi completata conform prevederilor din actul normativ mentionat va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: -Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006, aprobata prin L nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr. 1-Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit. a), c)1 si d) din OUG nr. 34/2006: Formularul nr. 2-Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, in luna anterioara celei in care se depune oferta - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?-Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depune oferta - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?-Se va prezenta certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010: Formularulnr. 2A- Declaratie privind calitatea de participant la procedura. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta formularul ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?: - Formular 12-Se va prezenta declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1din OUG 34/2006: Formularul nr. 2B Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Daniel Eusebiu Gosea, director;Alexandru Enache, sef serviciu;Marian Mihail Tache, p. sef serviciu.Oana Vasile, consilierNicoleta Frunza, consilierCristina Madalina Enache, referentMarius Cosmin Stoica, referentMircea Calin Ionita, referentAlexandra Stoica, referentBogdan Costescu, consilierRazvan Hagiescu, consilierNote: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la acest capitol;a) Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr.34/2006 vor fi prezentate si de catre tertul sustinator, daca este cazul;b) Documentele privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 vor fi prezentate si de catre tertul sustinator, daca este cazul;c) Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 691din OUG 34/2006, se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul;d) Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs, ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana;e) Formulalele/declaratiile se vor prezenta scanate si semnate electronic de catre ofertant, pe proprie raspundere, iar documentele eliberate de terti se vor prezenta scanate si semnate electronic de catre ofertant, pe proprie raspundere, cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoane fizice/juridice romane. Prezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte informatii reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor, informatii legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa aiba corespondent in obiectul contractului care urmeaza sa fie atribuit.Note: a)Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la acest capitolc)In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;d)In situatia in care ofertantul nu este afiliat la nicio organizatie profesionala, punctul b din aceasta sectiune nu este aplicabil;e)Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.f)Documentele eliberate de terti se vor prezenta scanate si semnate electronic de catre ofertant, pe proprie raspundere, cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii 3 ani din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu suma de 200.000 RON / 45.755 Euro (curs inforeuro martie 2013, 1 Euro = 4, 3712 RON).Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual RON/Euro comunicat de BCE pentru fiecare an in parte: anul 2010?4, 2122 RONanul 2011?4, 2391 RONanul 2012?4, 4593 RONPentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Experienta similaraLista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 aniOricedocument emis in conformitate cu prevederile art. 188 alin. (2) lit. a) din OUG nr. 34/2006 cum ar fi certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa prestarea serviciilor solicitateOfertantul trebuie sa faca dovada ca a efectuat in ultimii 3 ani, in cadrul a cel putin unui contract similar, activitati de auditare financiara si/sau informatica pentru un proiect ce a avut in vedere implementarea unui sistem informatic, serviciia caror valoare cumulata sa fie de minim 100.000 lei/ 22.877 Euro (curs inforeuro martie 2013, 1 Euro = 4, 3712 RON).Pentru fiecare contract mentionat in Form 4se va completa separat un Form 5 la care se vor atasa documente suport (copii dupa contracte, recomandari, raport etc.) care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul serviciilor;tipul serviciilor executate;perioada in care s-a realizat serviciul; valoarea serviciilor realizate.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual RON/Euro comunicat de BCE pentru fiecare an in parte: anul 2010 ? 4, 2122 RONanul 2011 ? 4, 2391 RONanul 2012 ? 4, 4593 RON, - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.- Documente suport din care sa rezulte faptul ca, din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini;Nota: a. Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.b. In sensul prevederilor de mai sus ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa rezulte indeplinirea cerintelor solicitate, cum ar fi: diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala), documente prin care se sustin informatiile din CV.c. Pentru fiecare specialist se va prezenta Declaratia de disponibilitate conform modelului prevazut la Formularul nr. 7.d. Ofertantul declarat castigator va prezenta dovada relatiei contractuale intre expert si ofertant., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: Expert 1: Manager de proiectStudii superioare finalizate cu diploma de licenta;Cunostinte in domeniul managementului de proiect (certificari COR 242101 sau echivalent);Minim 5 ani experienta profesionala generala;Implicarea pe parcursul profesional in calitate de Manager de proiect/coordonator de echipa in minim un proiectImplicarea pe parcursul profesional intr-un proiect de implementare a unui sistem informatic in care sa se fi desfasurat activitati similare. (indiferent de pozitia detinuta)., Expert 2: Expert audit financiarStudii superioare finalizate cu diploma de licenta;Minim 5 ani experienta profesionala generala;Participarea pe parcursul profesional in calitate de Expert audit financiar in cadrul unui proiect de implementare a unui sistem informatic in care sa se fi desfasurat activitati de audit financiar., Expert 3: Expert audit informaticStudii superioarefinalizate cu diploma de licenta;Certificare CISA (Certified Information Systems Auditor) sau echivalent;Minim 5 ani experienta profesionala generala;Implicarea pe parcursul profesional in calitate de Expert audit tehnic in minim un proiect de implementare a unui sistem informatic in care sa se fi desfasurat activitati de audit informatic, Informatii privindsubcontractantiiLista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.Nota: In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor. Se solicita certificarea privind implementarea unui sistem deasigurare a calitatii conform cerintelorstandardului ISO 9001 sau echivalent, in copie conform cu originalul.Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte.Certificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente/documente prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2013 10:59