Achizitie publica - Contract de prestare servicii de cosultanta pentru managementul proiectului Registrul Electronic National al Nomenclaturilor Stradale (RENNS)
Detaliu pentru invitatia numarul 333599
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333599/10.08.2012
Denumire contract: Contract de prestare servicii de cosultanta pentru managementul proiectului Registrul Electronic National al Nomenclaturilor Stradale (RENNS)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARACod fiscal: 9051601, Adresa: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213152520, Fax: 0213152520
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestare servicii de cosultanta pentru managementul proiectului Registrul Electronic National al Nomenclaturilor Stradale (RENNS)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta pentru managementul proiectului cu titlul Registrul Electronic National al Nomenclaturilor Stradale (RENNS), cod SMIS 37880, cofinantat din Fondul Social European prin Programul Dezvoltarea Capacitatii Administrative, axa prioritara 2 ? Imbunatatirea capacitatii si eficientei furnizarii serviciilor publice.
II.1.6) CPV: 79421000-1 - Servicii de gestionare a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 518, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 10.300, 00 LeiCuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 leiPerioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: se va face in conformitate cu prevederile art.86 alin(1) din HG nr.925/2006.In cazul in care constituirea garantiei de participare se face prin virament bancar, aceasta se va face in contul RO63TREZ700500XXX000970, deschis la ATCPMB.Operatorul economic va prezenta ordinul de plata avizat de banca emitenta in original. In caz contrar, oferta va fi respinsa.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art.90 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr.1 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;Formularul nr.2? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Certificatul eliberat de ANAF din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente la data depunerii ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente la data depunerii ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);Formularul nr. 2A - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010;Formularul nr. 2B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante )Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt: Marius Arthur URSU, Marian Cernea SIMION, Elena UNGUREANU, Silviu RADUTA, Cristian AMZA, Camelia ZISU, Daniela PALANGEAN, Simona COMSA, Eduard GHERGHE, Gabriel COSMEANU, Nicoleta CERCELARU.Nota: In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Astfel, pentru ofertele care se depun intre data 01 ? 25 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scadenta in cursul lunii anterioare depunerii ofertelor.Pentru ofertele care se depun intre data de 26 ? 31 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scadenta in luna in curs.Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente considerate edificatoare, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012. Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Se vor prezenta bilanturile contab pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie cel putin egala cu suma de 1.000.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Experienta similaraLista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 aniOperatorul economic trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, in cadrul a maximum doua contracte, avand o valoare cumulata cel putin egala cu valoarea estimata a prezentului contract, servicii de natura celor prevazute in caietul de sarcini respectiv: servicii de consultanta si management de proiect pentru un proiect finantat din fonduri europene nerambursabile ce a avut in vedere implementarea unui sistem IT care sa fi continut o componenta GIS; servicii de verificare tehnica IT (hardware si software), servicii de consultanta financiara privind contractele finantate din fonduri europene nerambursabile (elaborare cereri de rambursare, rapoarte de progres, etc.), Cerinta nr. 2 Personal: -Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.-Documente suport si/sau probante din care sa rezulte faptul ca, din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini;, Nota: a.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.b.In sensul prevederilor de mai sus ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa rezulte indeplinirea cerintelor solicitate, cum ar fi: -diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala);
-autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor sau, in lipsa acestora, copii certificate ale transcript., declaratii pe proprie raspundere din partea expertului incheiata in forma autent.priv.experienta/certif.echiv.detinute, insotite de dovada resp. certif., a deciziilor de numire pentru pozitia respectiva si copia doc.de specializare in baza careia s-a realizat numirea., c. In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va prezenta dovada relatiei contractuale intre expert si ofertant si/sau se va completa de catre titular, se va semna si se va prezenta Declaratia de disponibilitate conform modelului prevazut la Formularul nr.7., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: 1. Manager de proiect: Studii sup. de lunga durata finaliz. cu dipl. de licenta/examen de stat;Pregatire profesionala si calificarea: - Exp. gen. de min. 5 ani;
- Recunoastere prof. a competentelor in ocupatia de manager de proiect, prin certificari prof. nat.(COR24191) sau internat.relevante (PMP, PRINCE, ISEB sau similar);
- Cunostinte teoretice in dom. obtinerii/gestionarii de finantari externe - dovedite prin diploma/certificate de particip. la sesiuni de instruire specifice;
- Exp. specifica in pozitia de Manager de proiect / Team Leader in proiecte deconsultanta privind managementul de proiect pentru impl. unor sist. IT ., 2.Expert financiar (fonduri structurale) ? 2 specialisti: Studii superioare ec./adm de lunga durata finaliz. cu diploma de licenta/examen de stat;Pregatire profesionala si calificarea: - Exp. gen. de min. 5 ani- Cunostinte teoretice in dom. obtinerii/gestionarii de finantari externe - dovedite prin diploma/certificate de particip. la sesiuni de instruire specifice;
-Exp. specifica in activitati priv. dom. managementului financiar respectiv activitati de: analiza si raportare financiara, incadrare a cheltuielilor in categ. de cheltuieli eligibile, elab. cererilor de rambursare, intocmire/modif. buget, etc.., 3 Expert IT ? Specialist Sistem Geografic Informatic: Studii superioare in domeniultehnic de lunga durata, finalizate cu diploma de licenta/examen de stat;
- Pregatire profesionala si calificarea: - Exp. gen de minim 5 ani;
- Participarea in cel putin un proiect privind realizarea unui sistem informatic care sa fi continut o componenta GIS- Detinerea de competente privind utilizarea aplicatiilor GIS, dovedita prin diploma/certificare emisa de catre o institutie autorizata , obtinuta in urma absolvirii unui curs., 4. Manager tehnic proiect: Studii sup. de lunga durata finaliz. cu dipl. de licenta/examen de stat;Pregatire profesionala si calificarea: - Exp. gen. de min. 5 ani;
- Recunoastere prof. a competentelor in ocupatia de manager de proiect, prin certificari prof. nat.(COR24191) sau internat.relevante (PMP, PRINCE, ISEB sau similar);
- Detinerea de cunostinte privind managementul serviciilor IT ? certificare ITIL Expert sau echivalent- Detinerea de cunostinte privind auditul sistemelor informatice, dovedite prin certificate cum ar fi Certified Information System Auditor ? CISA sau echivalent, Detinerea de competente privind managementul securitatii sistemelor informatice, dovedite prin participarea la cel putin 1 curs de specializare in acest domeniu (dovedite prin certificate cum ar fi Certified Information Security Manager ? CISM sau echivalent- Detinerea de competente privind bunele practici in domeniul IT referitoare la masurarea indicatorilor proceselor si a sistemelor informatice, dovedite prin participarea la cel putin 1 curs de specializare in acest domeniu - Control OBjectives for Information and related Technology ? COBIT sau echivalent;
- Detinerea de cunostinte privind adminstrarea si controlul sistemelor informatice dovedite prin certificate cum ar fi Certified in the Governance of Enterprise IT ? CGEIT sau echivalent- Participarea in cadrul a cel putin unui proiect de implementare a unui sistem IT care sa fi continut si o componenta GIS, in calitate de manager tehnic/auditor sisteme informatice, 5. Expert arhitect IT: Studii superioare in domeniulec./IT de lunga durata, finalizate cu diploma de licenta/examen de stat;
- Pregatire profesionala si calificarea: - Exp. gen de minim 5 ani;
-Exp. specifica de cel putin 3 aniin domeniul arhitecturilor IT;
-Cunoasterea a cel putin unui framework privind arhitecturile de tip Enterprise (certificare TOGAF sau echivalent), Informatii privindsubcontractantiiLista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor, Informatii privind sustinerea, Informatii privind asocierea Se solicita dovada privind implementarea unui sistem deasigurare a calitatii conform cerintelorstandardului SR EN ISO 9001 sau echivalent.Documentul se va prezenta in copie conform cu originalul. Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Componenta tehnica
20
Descriere: Identificarea si justificarea riscurilor care pot afecta executia proiectului finantat. Algoritmul de calcul se regaseste in Caietul de sarcini
Componenta tehnica
20
Descriere: Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele caietului de sarcini. Algoritmul de calcul se regaseste in Caietul de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuireeste atasata la invitatia de participare si poate fi accesata si descarcata gratuit
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 10.08.2012 15:17