Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestare servicii la sediile AFM- Bucuresti, Splaiul Independentei, nr. 294, sector 6, cod postal 060031.


Detaliu pentru invitatia numarul 323409
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA FONDULUI PENTRU MEDIU
Numar invitatie: 323409/06.04.2012
Denumire contract: Contract de prestare servicii la sediile AFM- Bucuresti, Splaiul Independentei, nr. 294, sector 6, cod postal 060031.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA FONDULUI PENTRU MEDIUCod fiscal: 14715650, Adresa: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR.294, SECTOR 6, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021-319.48.49, Fax: 021-319.48.50
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestare servicii la sediile AFM- Bucuresti, Splaiul Independentei, nr. 294, sector 6, cod postal 060031.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: prestarea de servicii de curatenie pentru sediile AFM
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 380, 239.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 7.600 lei.Perioada de valabilitate a garantiei: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Din garantia de participare, autoritatea contractanta va retine suma de 3.802, 40 lei in conditiile art. 278^ยน din OUG nr. 34/2006. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.Garantia de participare se va constitui prin virament bancar, conform art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006, in contul: RO18 TREZ 7065 005X XX00 4124 deschis la Trezoreria sector 6, Bucuresti, CUI: 14715650 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari) ? Formularul nr. 9.Instrumentul de garantare trebuie sa se prezinte in original, la sediul autoritatii contractante inainte de data limita de postare in SEAP a ofertelor sau in format electronic in SEAP, cu conditia semnarii acesteia cu semnatura electronica de catre banca/societatea de asigurari emitenta.Nota: IMM-urile vor completa Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii- Formularul nr. 10.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10 % din valoarea totala fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Formularul nr. 1Se solicita prezentarea cazierului judiciar si a cazierului fiscal pentru firma si administrator.Se va depune si de tertul sustinator, daca este cazul.2.Formularulnr. 2- Certificatul de taxe si impozite locale, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Certificatul de atestare fiscala, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.3.Formularulnr. 3-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a cerificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.4.Formularului nr. 7.Declaratia va fi prezentata de toti participantii la procedura (ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori).Persoanele cu functie de decizie din cadrul AFM in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Gheorghe Popescu, Iuliana Decu, Magdalena Murgu, Emilian Toba, Carmen Buibar, Diana Feleaga, Catalin Geala, Diana Serbanescu, Andreea Coman si Costel Iorga.Nu sunt eligibile si vor fi excluse din procedura societatile care au restante la plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si local si/sau se incadreaza in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006. Nu se considera datorii de plata inlesnirile de plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu. Data la care expira termenul de achitare al datoriilor este data de 25 a fiecarei luni conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. -Certificat constatator emis de ORC/autorizatie de functionare/altele echivalente-Certificat constatator trebuie emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate trebuie sa corespunda obiectului de activitate al contractului care urmeaza sa fie atribuit.-Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta - pentru conformitate - documentul in original /copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cifra de afaceriInformatii privind Cifra de afaceri din ultimii trei ani.Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani va fi de minim 260.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani.Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - experienta similara in domeniu.Indeplinirea unui contract sau maxim 3 contracte avand ca obiect servicii de curatenie, in valoare de minim 125.000 lei., 2.DotariOf.sa faca dovada ca are asigurate (in dotare proprie, prin contract sau prin conv de inchir, etc.)echip.si dot.nec.indepl.serv., intocmai cum este solicitat in c.de sarcini.Echip.min.nec.: Aspirator de praf profesional?5buc;Aspirator prof.injectie-extractie?2 buc;Echipament de spalare supraf. textile cu spuma activa?2 buc;Carucior multifunctional?6buc;Aspirator prof.pt.aspirat umed?2buc;Utilaje pt.spal.supraf.dure neacoperite?4 buc;Carucior prof.cu galeti si storcator?6 buc;Mop prof.pt.spalare umeda+reserve?6 buc;Matura, faras pt.serv.ce trebuie prestate in exterior?6buc;Lopata pt.zapada?6buc;Scara prof.3 tronsoane?2 buc;Scara simpla 4 trepte?4 buc;Schela prof.cu inaltimea de minim 8ml?1 buc;Sist prof.pt.spal.supraf.vitrate (prelungitoare, raclete pt.geam cu dubla fata, lavete microfibra 6 buc;Mop prof.plat + rezerve?6buc;Masina de fasonat gardul viu?1buc;
-Masina de tuns gazonul ?2buc.;Furtun (100ml/buc)+sistem de irigat?2buc;Grebla?8 buc., 3.PersonalAsigurarea de personal calificat in vederea prestarii serviciilor. Se solicita cel putin calificarea de agent de curatenie. - cod COR - 5149.1.2 1.Standarde de asigurare a calitatii: -ISO 9001 privind sistemul de Management al Calitatii, 2.Standarde de protectie a mediului: -ISO 14001 privind Sistemul de Management al Mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2012 16:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer