Achizitie publica - contract de prestari de servicii de formare profesionala in meseria de operator masini unelte cu comanda numerica
Detaliu pentru invitatia numarul 320235
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320235/16.02.2012
Denumire contract: contract de prestari de servicii de formare profesionala in meseria de operator masini unelte cu comanda numerica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA BIHORCod fiscal: 6961289, Adresa: Str.Transilvaniei nr.2, Oradea, Telefon: 0259436821, Fax: 0259435802
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Transilvaniei nr.2, Oradea, Romania, cod postal: 410354, telefon: +40 259436821, fax: +40 259435802, persoana de contact: Luminita Heredea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul AJOFM Bihor, Str.Transilvaniei nr.2, Oradea, cam 18
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de prestari de servicii de formare profesionala in meseria de operator masini unelte cu comanda numerica
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contract de prestari servicii de formare profesionala pentru dobandirea de competente profesionale in meseria de operator masini unelte cu comanda numerica, pentru somerii care beneficiaza de servicii gratuite de formare profesionala. Descrierea serviciilor care urmeaza a fi achizitionate-conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA :200 leiPerioada de valabilitatea garantiei de participare este de 90 zile de la data limita stabilita in invitatia de participare pentru depunerea ofertei.Garantia de participare se poate constitui astfel : - prin scrisoare de garantie bancara- in numerar prin depunere la casieria AJOFM Bihor sau- prin ordin de plata in cont RO59TREZ0765005XXX000154 deschis la Trezoreria OradeaOrice oferta care nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si in termenul de valabilitate mentionat anterior, va fi respinsa.Garantia de participarese pierde in cazurile in care ofertantul : -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractual de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
-in cazul prevazut la art .278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Garantia de participare se elibereaza, in cazul ofertantilor declarati necastigatori, dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare , dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG. nr. 34/2006, modificata si completata).Se va completa formularul 1-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG. nr. 34/2006, modificata si completata .Se va completa formularul 2-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, in original sau in copie certificata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii scadente in luna precedenta depunerii ofertei.-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale al unitatii administrative teritoriale la care este arondat, in original sau in copie certificata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii scadente in luna precedenta depunerii ofertei.In cazul in care ofertantul nu este platitor de taxe catre una dintre aceste autoritati, va face dovada printr-un act eliberat de autoritatea in cauza.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG. nr. 34/2006, modificata si completata.Se va completa formularul 3 .Mentionam faptul ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Bihor sunt : Director executiv : Draghici DorelDirector executiv adjunct : Nica DacianaSef serviciu buget : Heredea Luminita-Fisa de informatii generale.Se va completa formularul 4-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa formularul 9Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inaccepatibila. -Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului (valabil numai pentru societatile comerciale)cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca nu este in stare de faliment sau lichidare, afacerile nu-i sunt administrate de un judecator sindic, activitatile comerciale nu-i sunt suspendate, ori nu este intr-o situatie similara si nu face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii, original sau in copie certificata pentru conformitate cu originalul.-Dovada din care sa rezulte o forma de inregistrare ca persoana juridica emisa de catre Oficiul Registrului Comertului sau alte institutii (dupa caz) in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul-Autorizatia eliberata de Agentia Judeteana pentru Platisi Inspectie Sociala in meseria de operator masini unelte cu comanda numerica (copie certificata de ofertant pentru conformitate cu originalul) sau decizia comisiei de autorizare a furnizorilor in lipsa autorizatiei.-Persoane juridice/fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele prezentate vor fi insotite de traduceri autorizate si legalizate.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inaccepatibila.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
233.33
Descriere: pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda 100 puncte
Oferta tehnica
100
Descriere: criteriile pentru evaluarea ofertei tehnice sunt descrise in anexa 2 sectiunea formulare
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP , documentatia de atribuire fiind publicata si pe site-ul institutiei www.bihor.anofm.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2012 10:32