Achizitie publica - Contract de prestari de servicii de formare profesionala in meseria de lucator in structuri pentru constructii
Detaliu pentru invitatia numarul 348849
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348849/18.06.2013
Denumire contract: Contract de prestari de servicii de formare profesionala in meseria delucator in structuri pentruconstructii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA SATU MARECod fiscal: 11341313, Adresa: STR.I.GHICA, NR.36, Satu Mare, Telefon: +40 0261770238, Fax: +40 0261770237
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.I.GHICA, NR.36, Satu Mare, Romania, cod postal: 440091, telefon: +40 0261770238, fax: +40 0261770237, persoana de contact: MARIA TOMA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: AJOFM SATU MARE, STR.ION GHICA, NR.36
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari de servicii de formare profesionala in meseria delucator in structuri pentruconstructii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de prestari servicii de formare profesionala pentru dobandirea de competente profesionalein meseria de lucrator in structuri pentruconstructii , pentru somerii care beneficiaza de servicii gratuite de formare profesionala, in conditiile legii .Descrierea serviciilor ce urmeaza a fi achizitionate - conform specificatiilor prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA :77 leiPerioada de valabilitatea garantiei de participare este de 90 zile de la data limita stabilita in invitatia de participare pentru depunerea ofertei.Garantia de participare se poate constitui astfel : - prin scrisoare de garantie bancara- in numerar prin depunere la casieria AJOFM Satu Mare sau- prin ordin de plata in cont RO61TREZ5465005XXX000175 deschis la Trezoreria Satu Mare.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si in termenul de valabilitate mentionat anterior, va fi respinsa.Garantia de participarese pierde in cazurile in care ofertantul : -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractual de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
-in cazul prevazut la art .278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Garantia de participare se elibereaza, in cazul ofertantilor declarati necastigatori, dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare , dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG. nr. 34/2006, modificata si completata)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Se va completa formularul 1Neprespectarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestui document permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG. nr. 34/2006, modificata si completataModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa formularul 2Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestui document permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabilaCerinta nr. 3-Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local scadente in luna anterioara celei in care sedepune ofertaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, in original sau in copie certificata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii scadente in luna precedenta depunerii ofertei.2.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale al unitatii administrative teritoriale la care este arondat, in original sau in copie certificata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii scadente in luna precedenta depunerii ofertei.In cazul in care ofertantul nu este platitor de taxe catre una dintre aceste autoritati, va face dovada printr-un act eliberat de autoritatea in cauza.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 4- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG. nr. 34/2006, modificata si completataModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa formularul 3Mentionam faptul ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Satu Mare sunt : Director executiv : Marusca Septimiu MarcelDirector executiv adjunct : DersidanSimonaValericaSefsrviciu MPMAL FP VariuFloareVeronicaSef serviciu buget : Pop Gabriela TatianaConsilier superiorRogojan AnaConsilierjuridic principal Dod AdrianEugenInspector principal Toma MariaReferentde specialitate superiorRusuMariaConsiliersuperiorTucu RadianStafanCosiliersuperiorMinyoSasiGabrielaNeprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestui document permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinireSe va completa formularul 9Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestui document permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneCertificat de inregistrareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului (valabil numai pentru societatile comerciale)cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca nu este in stare de faliment sau lichidare, afacerile nu-i sunt administrate de un judecator sindic, activitatile comerciale nu-i sunt suspendate, ori nu este intr-o situatie similara si nu face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii, original sau in copie certificata pentru conformitate cu originalul.In cazul ofertantilor persoanejuridicenon ?profit, sevordepune urmatoareledocumente care sa atestecapersoanasemnataraeste autorizata :1.Hotararejudecatoreascade infiintare a persoaneijuridice fara scoppatrimonial ? copieconformacu originalul, semnatasi stampilata2.Documente statuare: actul constitutiv si statutul cu modificarilela zi (incluzand si acteleaditionale si hotararilejudecatoresti, incheierilede sentinta)- copie conformacu originalul , semnatasi stampilataExtras actualizat din Registrul asocialtilorsifundatiilorde pelangainstantacompetente sau Certificat emisde instantacompetentacaresaatestenumarulde inregistrare al organizare alasociatiei sisituatiajuridicaaacestuia.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestui document permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 2Autorizatia de furnizorModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiAutorizatia eliberata de Agentia Judeteana pentru Platisi Inspectie Sociala in meseria lucrator in structuri pentruconstructii (copie certificata de ofertant pentru conformitate cu originalul) sau decizia comisiei de autorizare a furnizorilor in lipsa autorizatiei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul Bilantcontabil, Fisa de informatii generalePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii trei ani.2.Declaratie ca dispune de personal calificat , cladiri , instrumente si instalatii necesareserviciului de formare profesionala in meseria delucrator in structuri pentruconstructii.3.Documente privind capacitatea tehnica: - Actele de studii si CV-uri(model european) ale formatorilor, in copie certificata.- Contractele (sau conventiile) incheiate cu furnizorul si acord scris al formatorilor(copie certificata).- certificatele de absolvire curs de formator(cu exceptia cadrelor didactice)-copie certificata.- Dovada detinerii sau utilizarii spatiului atat pentru orele de teorie cat si pentru practica.- Lista cu personalul de predare si personalul administrativ.- Programa de pregatire- Modalitati de evaluare a programului- Suportul de curs.- Planificare detailata in timp( orarul ).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
233.33
Descriere: Componenta financiara
Oferta tehnica
100
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.DOCUMENTATIA POATE FI RIDICATA SI DE LA SECRETARIATUL AJOFM SATU MARE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 14:13