Achizitie publica - Contract de prestari de servicii de formare profesionla in meseria de operator introducere validare si prelucrare date
Detaliu pentru invitatia numarul 323024
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323024/03.04.2012
Denumire contract: Contract de prestari de servicii de formare profesionla in meseria de operator introducere validare si prelucrare date
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA SATU MARECod fiscal: 11341313, Adresa: STR.I.GHICA, NR.36, Satu Mare, Telefon: 0261-770238, Fax: 0261-770237
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.I.GHICA, NR.36, Satu Mare, Romania, cod postal: 440091, telefon: +40 261770238, fax: +40 261770237, in baza unei solicitari scrise in acest sens (pe suport de hartie sau electronic) persoana de contact: MINYO SASI GABRIELA, RUSU MARIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.I.GHICA, NR.36, Satu Mare, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari de servicii de formare profesionla in meseria de operator introducere validare si prelucrare date
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de prestari servicii de formare profesionala pentru dobandirea de competente profesionale in meseria de operator introducere validare si prekucrare date, pentru somerii care beneficiaza de servicii gratuite de formare profesionala in conditiile legii.
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garantie de participareda X nu ?Garantia de participare in valoare de 1% din val estimata a contract fara TVA :112 leiPerioada de valabilitatea garantiei de participare este de 90 zile de la data limita stabilita in invitatia de participare pentru depunerea ofertei.Garantia de participare seconstituie: - prin scrisoare de garantie bancara- in numerar prin depunere la caseria AJOFM Satu Mare sau- prin OP in cont RO61TREZ5465005XXX000175Trezoreria Satu MareOrice oferta care nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si in termenul de valab. mentionat anterior, va fi respinsa.Garantia de participarese pierde in cazurile in care ofertantul : -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractual de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
-in cazul prevazut la art278^1 din OUG nr 34/2006, cu modif si compl ulterioare;Garantia de participare se elibereaza, in cazul ofertantilor declarati necastigatori, dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare , dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180/OUG 34/2006)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Se va completa formularul 1Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestui document permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 /OUG/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa formularul 2Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestui document permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabilaIndeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, in original sau in copie certificata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii scadente in luna precedenta depunerii ofertei.2.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale al unitatii administrative teritoriale la care este arondat, in original sau in copie certificata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii scadente in luna precedenta depunerii ofertei.In cazul in care ofertantul nu este platitor de taxe catre una dintre aceste autoritati, va face dovada printr-un act eliberat de autoritatea in cauza.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevezute la art 69^1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa formularul 3Mentionam faptul ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Satu Mare sunt : Director executiv : Tilibasa GheorgheDirector executiv adjunct : Variu Floare VeronicaSef serviciu buget : Pop Gabriela TatianaNeprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestui document permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabilaCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa formularul 9Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestui document permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila Certificat de inregiatrareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului (valabil numai pentru societatile comerciale)cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca nu este in stare de faliment sau lichidare, afacerile nu-i sunt administrate de un judecator sindic, activitatile comerciale nu-i sunt suspendate, ori nu este intr-o situatie similara si nu face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii, original sau in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestui document permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila.Autorizatia de furnizorModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiAutorizatia eliberata de Agentia Judeteana pentru Platisi Inspectie Sociala in meseria operator introducerevalidare si prelucrare date (copie certificata de ofertant pentru conformitate cu originalul) sau decizia comisiei de autorizare a furnizorilor in lipsa autorizatiei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleBilantul contabil la 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii trei ani.2.Declaratie ca dispune de personal calificat , cladiri , instrumente si instalatii necesareserviciului de formare profesionala in meseria deoperator introducere validare si prelucrare date.3.Documente privind capacitatea tehnica: - Actele de studii si CV-uri(model european) ale formatorilor, in copie certificata.- Contractele (sau conventiile) incheiate cu furnizorul si acord scris al formatorilor(copie certificata).- Certificatele de absolvire curs de formator(cu exceptia cadrelor didactice)-copie certificata.- Dovada detinerii sau utilizarii spatiului atat pentru orele de teorie cat si pentru practica.- Lista cu personalul de predare si personalul administrativ.- Programa de pregatire- Modalitati de evaluare a programului- Suportul de curs.- Planificare detailata in timp( orarul ).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
233.33
Descriere: Componenta financiara
componenta tehnica
100
Descriere: Criteriile pentru evaluarea ofertei sunt descrise in anexa 2 din caietul de sarcini.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se poate obtine online sau pe suport de hartie (ptr.cei care inainteaza o solicitare in acest sens) de catre orice operator economic, de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2012 10:26