Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari de servicii de gestionare proiect


Anunt de atribuire numarul 157836/28.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA CARAS-SEVERIN
Adresa: Romania, judetul Caras-Severin, localitate Resita, strada Traian Lalescu, Nr. 17, Localitatea: Resita, Cod postal: 320050, Caras-Severin, Romania, Email: [email protected], Tel.: 0255-213064, Fax: 0255-212160; 0255-214095
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract Contract de prestari de servicii de gestionare proiect
II.2) Obiectul contractului Contractul vizeaza contractarea unui expert extern cu rol de coordonator in instruirea si formarea profesionala care va sprijini beneficiarul in atingerea obiectivelor: Obiectiv principal: Cresterea nivelului de competente si abilitati profesionale a personalului SPO, in vederea imbunatatirii calitatii, eficientei serviciilor de ocupare, utilizand o strategie eficienta de formare profesionala continua, adaptata dinamicii pietei muncii.Obiective specifice: 1. Dezvoltarea competentelor specifice pentru 35 persoane, privind evaluarea nevoilor de formare, respectiv planificarea programelor de formare in cadrul unei strategii de formare profesionala continua pentru SPO, pe o perioada de 36 de luni.2. Imbunatatirea competentelor profesionale pentru realizarea prognozelor si studiilor pe piata muncii, utilizand tehnologii moderne de informare si comunicare pentru 150 angajati SPO pe durata a 18 luni.3. Dezvoltarea unui pachet de programe de formare profesionala continua pentru 200 angajati SPO in vederea imbunatatirii competentelor profesionale specifice modernizarii, diversificarii si personalizarii serviciilor de ocupare, tinand cont de nevoile speciale ale grupurilor tinta vulnerabile din perspectiva unei abordari integratoare privind egalitatea de sansa, de gen.
II.3) Tip contract Servicii
II.4) CPV 79421000-1 - Servicii de gestionare a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 329273/14.06.2012 15:51
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 1
Valoare estimata totala 327, 600 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
6015 / 10.07.2012
280, 000RON
Castigator
CUI
Adresa
BALLAI EMIL ADRIAN ?BALLAI CONSULT? I.I.
29195415
Str. Castor, Nr. 9, Arad, 310215, Arad
Total (fara TVA): 280, 000RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: BALLAI EMIL ADRIAN ?BALLAI CONSULT? I.I.
Valoare contract: 280000.00 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer