Achizitie publica - Contract de prestari de servicii de spalatorie a echipamentului spitalicesc
Detaliu pentru invitatia numarul 344510
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344510/29.03.2013
Denumire contract: Contract de prestari de servicii de spalatorie a echipamentului spitalicesc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII UM 02534 IASICod fiscal: 4540054, Adresa: IASI, STR. BERTHELOT HENRI MATHIAS NR. 7-9, Iasi, Telefon: 0332409717, Fax: 0232267847
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari de servicii de spalatorie a echipamentului spitalicesc
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestari de servicii de spalatorie a echipamentului spitalicescOptiuni: Contr.poate fi prelungit in cond.legii, conform prev.art.6.pct.3 din H.G.nr.925/2006 cu inca 8000 kg
II.1.6) CPV: 98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 54, 838.71 - 87, 741 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 1.096, 76 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile)Forma de constituire: conform prevederii art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006Cazuri de retinere: conform prevederii art. 87 din H.G. nr. 925/2006 si conform art.278 indice 1/OUG 34/2006Modalite de returnare: conform prevederii art. 88 din H.G. nr. 925/2006(pentru virament bancarcontul de depunere este: RO11TREZ4065005XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, Beneficiar: UM 02534 IASI (SPITALUL CLINIC MILITAR DE URGENTA ?DR. I. CHIZAC? IASI), cod fiscal :4540054)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizarereprezinta 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.Forma de constituire este sub forma: art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Cazuri de retinere: conform prevederii art. 91din H.G. nr. 925/2006Modalite de returnare: conform prevederii art. 92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006(pentru virament bancarcontul de depunere este: RO11TREZ4065005XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, Beneficiar: UM 02534 IASI (SPITALUL CLINIC MILITAR DE URGENTA ?DR. I. CHIZAC? IASI), cod fiscal :4540054)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr.1. Aceasta trebuieprezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2 - Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, completata cu O.U.G. 76/2010 Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Aceastea trebuieprezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.- Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr.2. Pentru tertul sustinator se solicita Declaratia de neincadrare la art 181 doar lit. a), c1) si d).- Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin nr. 314/12.10.2010, completata in conformitate cu Formularul nr.3.- Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea nr. 161/2003, completata in conformitate cu Formularul nr.4.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care participa laorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Col. Medic dr. Corneliu BOTEZComandantul U.M. 02534 IasiLt. Col. Sergiu BULGARUDirector financiar - contabilLt. Col. Leonard TATARUDirector administrativP.c.c. Doina BURCAConsilier juridicP.c.c. ec.Sergiu SPIRIDONSefBirou Achizitii si ContractarPlt. adj. Doru CIOBANUSef C.A.E.M.- Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Fisa de informatii generale, conformFormularului nr. 5 Cerinta nr. 1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/1990. Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni poate fi depus, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? . se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2 ?Autorizatia sanitara de functionare pentru activitatea de spalatorie material moale exclusiv pentru unitatile sanitare? sau ?notificarea pentru certificarea conformitatii? emise de catre ministerul sanatatii directia de sanatate publica. Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentulin copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 12:50