Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari "Diverse servicii de intretinere si de reparare"


Detaliu pentru invitatia numarul 327991
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul de Diabet, Nutritie si Boli Metabolice "Prof. dr. N. C. Paulescu"
Numar invitatie: 327991/28.05.2012
Denumire contract: Contract de prestari "Diverse servicii de intretinere si de reparare"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Diabet, Nutritie si Boli Metabolice "Prof. dr. N. C. Paulescu"Cod fiscal: 4204151, Adresa: strada Ion Movila, nr. 5 - 7, sector 2, Bucuresti, Telefon: 212.07.68, int. 104, Fax: 212.07.68, int. 304
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Ion Movila, nr. 5 - 7, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020475, telefon: +40 2120768, fax: +40 2120768, persoana de contact: Serviciu administrativ aprovizionare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Ion Movila, nr. 5 - 7, sector 2, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari "Diverse servicii de intretinere si de reparare"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Diverse servicii de intretinere si de reparare cu urmatoarele posturi: - Electricieni de intretinere si reparare instalatii electrice de joasa tensiune- Instalatori sanitari- Fochisti- Muncitor necalificatSuma de 190.000 lei reprezinta valoarea estimata a contractului pana la data de 31.12.2012 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele). Limita maxima respectiv suma de280.000 lei reprezinta valoarea estimata a contractului ce contine si valoarea actului aditional de suplimentare pana la data de 30.04.2013
II.1.6) CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 280, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garantiei de participare: 3800 lei.In conformitate cu art. 2781, alin (1), din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1900 lei.Modul de constituire in conditiile legislatiei in vigoare: 1. Scrisoare de garantie bancara - Formular nr. 33A;2. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;3. Plata in numerar la casieria autoritatii contractante;4. Ordin de plata vizat de banca. Verificare se va face prin verificarea extrasului de cont al autoritatii contractante. Contul este: RO25TREZ7025005XXX0000172, deschis la Trezoreria sectorului 2 si cod fiscal: 4204151. Acesta se va emite astfel incat la data limitade depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare trebuie sa fie prezenta cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor in conf cu art 86, alin 6 din HG 925/2006.Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Precizare: zilele se calculeaza conform prevederilor art 3. lit. z) din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent - Formular nr. 1; 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 2; 2a Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele (acest document se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/ lizibila conforma);2b. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele (acest document se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/ lizibila conforma); 3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - Formular nr. 4; 4. Declaratie privind neincadrarea in situatiileprevazute la art. 691 din OUG. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 5 (Ofertantul / Candidatul/ Ofertantul asociat / Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Manager Dr Vasilica Cristescu, Director financiar-contabil Rc Pletea Florentina Jenica, Sef Serv Admi- Aprov Ec II Stoica Razvan, Director medical Alina Nicolau. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, conf ordinului 509/2011 al ANRMAP, valabil la data depuneriiofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea de servicii similare solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie: -Fisa de informatii generale, care sa cuprinda declaratia privind media cifreide afaceri anuala globala pentru ultimii 3 ani (2009-2011);
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara - ofertantii trebuie sa prezinte cel putin un contract, din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani, au prestat servicii similare cu cele supuse achizitiei cu valoare de 190.000 lei, fara TVA., 2. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii., 3. Informatii referitoare la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.Cerinta minima: o echipa formata din 4 electriciani, 2 instalator, 2 fochisti, 1 muncitor necalificat si 1responsabil care va avea rol de persoana de contact care va raspunde permanent (24 h/zi) la solicitarile facute de catre institutia noastra si care seva ocupa de coordonarea echipei si a operatiunilor prestate de aceasta. 1 autoturism pentru diferitele interventii care apar in cadrul sediilor institutului, pus la dispozitie atat in orele de program cat si in afara acestora., 4. Informatii referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice aflate indotarea ofertantului pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului deservicii.Dotarea tehnica minima necesara pentru prestarea serviciilor: Aparat de masura si control electric profesional ? 2 bucati;Trusa electrician + manusi electrician ? 2 bucati;Masina de gaurit cu rotopercutor + spirale aferente ? 2 bucati;Flex ? 1 bucata;Scara ? 2 bucati;Trusa instalator ? 1 bucata;Plita lipit PPR ? 1 bucata;Lampa gaz ? 1 bucata. - un sistem de management al calitati pentru servicii de intretinere electrice si sanitare in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent, conform art. 177 ( 2 ) din O.U.G. 34/2006 ?echivalente cu astfel de certificare sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestor cerinte; autoritatea contractanta are dreptul de a solicita, daca se considera necesar , clarificari sau completari ale documentelor prezentate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer