Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii - Reparatie capitala tehnica de aviatie


Detaliu pentru invitatia numarul 326184
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AEROCLUBUL ROMANIEI
Numar invitatie: 326184/11.05.2012
Denumire contract: Contract de prestari servicii -Reparatie capitala tehnica de aviatie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAEROCLUBUL ROMANIEICod fiscal: 4266944, Adresa: LASCAR CATRAGIU NR 54 SECTOR 1 BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021/3123619; 0731590512, Fax: 021/3123619
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LASCAR CATRAGIU NR 54 SECTOR 1 BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 010673, telefon: +40 213123619, fax: +40 213123619, persoana de contact: Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B.dul Lascar Catargiu nr. 54, sector 1, Bucuresti, cod postal 010673, tel/fax +40 213123619
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Aviatie generala si sportiva)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii -Reparatie capitala tehnica de aviatie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie servicii de reparatie capitala a componentelor aeronavelor ZLIN 50 LS, dupa cum urmeaza: 2MOTOARELYCOMING AEIO 540 L1B5D, 2REGULATOARE PAS ELICE WOODWARD2ELICIHO-V123K-V200AH, 2HYDROACUMULATORI 8907-001,
II.1.6) CPV: 50211200-9 - Servicii de reparare a aeronavelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 6000 lei . Se constituie prin: - Scrisore de garantie bancara in favoarea Aeroclubului Romaniei (formular 5)sau orice alt instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentate in original.Din grantia de participare se va retine suma de 3000 lei, in conditiile art. 278^1, al. 1, lit.b.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea prevazuta la art. 180 din OUG 34/20062. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din OUG 34/20063. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Persoanele cu functii de decizie ale autoritatii contractante: Dir. GeneralGeorge ROTARU , Dir. Ec. Gabriela NICOLA, Dir. Tehnic Marin OPRICEANA, Sef serv. AP Carmen DAMIAN4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataa. Certificat de atestare fiscal pentru personae juridice, privind plata obligatiilor la bugetul de stat .b. Certificat de atestare fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, Din certificate sa reiasa obligatiile exigibile de plata pentru luna martie. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul5. CERTIFICAT de participare la procedura cu oferta independent, conf. Ordin 314/2010 Certificat constatator emis de ONRC/ orice alt document care sa dovedeasca forma de inregistrare (pentru persoane juridice straine).Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in cadrul codului CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalulLa cererea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Scrisoare de Bonitate pentru persoane juridice, emisa de banca
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Recomandari din partea altor beneficiari /clienti (min. o recomandare legata de indeplinirea obligatiilor aferente unui contract ce a avut ca obiect prestarea unor servicii similare), Experienta similara (min. una sau mai multe, astfel incat suma valorilorserviciilor prestate, incluse in contractul/contractele prezentat/prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie mai mare decat valoarea serviciilorce vor fipresatein baza contractului care urmeaza sa fie atribuit;)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP , prin e- mail: [email protected]; [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 10:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer