Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii ? de realizare a unui studiu de fezabiltate si servicii de proiectare


Detaliu pentru invitatia numarul 342167
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL GENERAL PENTRU IMIGRARI
Numar invitatie: 342167/29.01.2013
Denumire contract: Contract de prestari servicii ? de realizare a unui studiu de fezabiltate si servicii de proiectare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL GENERAL PENTRU IMIGRARICod fiscal: 22084517, Adresa: Str Eforieinr.3-5 , Sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 3158178, Fax: +40 3158178
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Lt. col. C-tin Marinescu nr. 15A, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050037, telefon: +40 3132331, fax: +40 3132331, persoana de contact: Gheorghe Mirescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Lt. col. C-tin Marinescu nr. 15A, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050037, telefon: +40 3132331, fax: +40 3132331, persoana de contact: Gheorghe Mirescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii ? de realizare a unui studiu de fezabiltate si servicii de proiectare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de servicii avand ca obiect studiul de fezabilitate si a documentatiei tehnico economice (PT, DTAC, DE) privind extinderea si modernizarea Centrului de luare in custodie publica a strainilor Arad
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 338, 887.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6777, 75 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conformitate cu Formularul nr. 1.- in cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, OP trebuie sa fie confirmat de banca, la data deschideri ofertelor, cont RO93TREZ7005005XXX001788 deschis la Trezoreria ATCPMB, CF 22084517.In cazul IMM-urilor cuantumul garantiei de participare solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in modobligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria IMM.Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original. In situatia in care un operator economic a depus contestatie iar CNSC respinge aceasta contestatie, Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 3388, 88 lei calculata conform prevederilor art.278^1 din OUG 34/2006.Cursul valutar leu/euro va fi cel stabilit de BNR, din cea de-a doua zi de la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BNR(www.bnr.ro) Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului, prin orice instrument de garantare emis inconditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul IMM cuantumul garantiei de buna executie solicitat mai sus, vafi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propriaraspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici simijlocii.Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 si va fi prezentata in original.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele, Certificat de participare cu oferta independenta, Declaratie privind calitatea de participant laprocedura, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii dedecizie din partea autoritatii contractante: - Nelu Pop ? inspector general- Stefan Pop - inspector general adjunct- Iordache Paun -inspector general adjunct- Leonard Medrega ?imputernicit director Directia Logistica- Maria Melintescu ? contabil sefPersoane cu atributii in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Mirescu Gheorghe ? presedinte comisie deevaluare- Sarbu Eugen - membru- Balea Simona? membru- Lungoci Ana Maria ? membru- Vasile Iulian ? membru-Rascu Adrian ? membru-Matache Catalina - membru Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent emis de ONRC. In situatia in care, ofertantul clasat pe primul loc a prezentat o copie conform cu originalul, i se va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale persoanele fizice vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica in conformitate cu prevederile legale in vigoare din care sa reiasa ca au ca obiect de activitate prestari servicii solicitate prin prezenta procedura. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitateprestari de servicii ce fac obiectul procedurii. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.In situatia in care, ofertantul clasat pe primul loc a prezentat o copie conform cu originalul, i se va solicita acestuia, inainte detransmiterea comunicarii , sa prezinte pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privindsituatia economica si financiara.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Fisa de informatii generale ?Formular nr. 6.Cifra medie de afaceri globala anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pentru anii 2010, 2011 si 2012 sa fie de min. 677774, 00 lei fara TVAValorile vor fi exprimate in lei , la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romanieipentru anul respectiv.ANUL CURS leu / Euro2010 4, 20992011 4, 23792012 4, 4560Ofertantii caretrebuie sa facaefectueze conversiaaltor monededecat eurosau leivor utilizaratele deschimb medii anualestabilite de Banca Nationala a Romanie(www. bnr.eu).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora In cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parte/parti din contract, se va completa Formularul nr. 10- Declaratie privind lista subcontractantilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia., Fiecare specialist va prezenta un CV in care sa fie enumerate responsabilitatile indeplinite si activitatile derulate in cadrul proiectelor ce ii sustin experienta profesionala(Formularul nr. 18). CV va fi insotit de documente suport (copii conform cu originalul ale diplomelor, atestarilor si certificarilor valabile, ale contractelor/carnetelor de munca, sau ale altor acte doveditoare din care sa reiasa calificarea, vechimea si experienta, precum si cate o declaratie privind disponibilitate).Precizam ca este permisa nominalizarea unei persoane pentru a ocupa una sau mai multe pozitii cheie in conditiile respectarii cerintelor minime prezentate mai sus.Se va completa Formularului nr. 18, Informatii privindasociatiiIn cazul in care oferta va fi depusa in asociere se vor prezenta urmatoarele documente: a) Lista cuprinzand asociatii (Formularul nr. 10 - Declaratie privind lista asociatilor), completata de liderul Asocierii.b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.c) Ofertantul, in cazul in care este o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului., Informatii privind masurile de protectie a mediului.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul confirma faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile privind masurile de protectie a mediului pe care acesta le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de prestari servicii.Declaratie pe propria raspundere prin care Ofertantul confirmafaptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiilereferitoare la conditiile privind masurile de protectie a mediuluipe care operatorul economic le poate aplica in timpul indepliniriicontractului de prestari servicii. Informatii detaliate privindreglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se referala conditiile de mediu, se pot obtine de la Ministerul Mediului sau de pe site-ul: http: //www.mediu.roFormularului nr. 17, Informatii privind experienta din ultimii 3 ani, calculati pana la data de depunere a ofertelor. Ofertantul (operator economic saumembrii asocierii de operatori economici, impreuna) trebuie safaca dovada ca a mai prestat servicii similare in valoare de cel putin 338887, 50 lei fara TVA.Se va prezenta Formularul nr.7- Declaratie privind lista principalelor prestari de sevicii in ultimii 3 ani, continand: -Prestare de servicii similare-valori-beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.NOTAIn sustinerea celor declarate in cuprinsul Formularului nr. 7, ofertantul are obligatia de a face dovada ca a mai prestat servicii similare (se vor prezenta documente relevante in acest sens, cel putin a un document/ contract/proces-verbal de receptie sau a unui numar maxim de documente/ contracte/ procese-verbale de receptie), in valoare de 338887, 50 lei fara TVADocumentele emise in alta limba decat limba romana vor fi depuse in copie(care va contine mentiunea , ,conformitate cu originalul ?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta), insotite de traducere autorizata.Valorile vor fi exprimate in lei , la cursul leu/euro mediu comunicat deBNR pentru anul respectiv.ANUL CURS leu / Euro2010 4, 20992011 4, 23792012 4, 4560Ofertantii caretrebuie sa facaefectueze conversiaaltor monededecat eurosau leivor utilizaratele deschimb medii anualestabilite deBNR (www. ecb.eu)., Resurse umane necesare indeplinirii contractului.Vor fi acoperite urmatoarele pozitii cheie: 1) Sef proiect (arhitect cu drept de semnatura sau inginer constructor) cu experienta in proiectarea lucrarilor de constructii civile de cel putin 2 ani.2) proiectant specializare arhitectura, proiectant specializare rezistenta, proiectant instalatii termice, proiectant instalatii electrice, proiectant instalatii sanitare, proiectant instalatii curenti slabi3) verificator proiecte pentru domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate, atestat conform Legii 10/1995, actualizata.Se va completa Formularului nr. 18 Documente emise de organisme independente prin care se atesta faptul ca operatorul economicrespecta anumite standarde de calitate si care confirma certificarea sistemului calitatiidin gama ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2013 18:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Programul Anual 2012 pentru Fondul Frontierelor Externe)
Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2013 08:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer