Achizitie publica - Contract de prestari servicii Helpdesk
Detaliu pentru invitatia numarul 339894
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339894/22.11.2012
Denumire contract: Contract de prestari serviciiHelpdesk
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)Cod fiscal: 4204038, Adresa: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Telefon: 252.44.46, Fax: 252.44.46
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021561, telefon: +40 0212524446, fax: +40 0212524446, persoana de contact: Victorita Bocea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SediulPrimariei Sectorului 2Bucurestistr. Chiristigiilor nr.11-13Sector 2Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari serviciiHelpdesk
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de prestari serviciiHelpdesk mentenanta servere si imbunatatirea sistemului de securitate IT, pe baza de abonament lunar, in decursulunui an calendaristic
II.1.6) CPV: 50324100-3 - Servicii de intretinere a sistemelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 86, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
valoarea totala a garantiei de participare este de 1720, 00 lei Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, se va plati in contul RO37TREZ7025006XXX000197, deschis la Trezoreria Sector 2, beneficiar: Sectorul 2 al municipiului Bucuresti. Se constituie in favoarea autoritatii contractante, cf art. 86 din HG 925/2006.In cazul in care constituirea garantiei de participare se face prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul nr.12, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau prin virament bancar - ordin de plata, in copie cu confirmarea sumei de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor.In cazul unei contestatii respinsa ca nefondata de CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatarului suma calculata cf. art.278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10 % din pretul contractului, fara TVA, se constituie in conf. cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara / societate de asigurari. In cazul in care constituirea garantiei de buna executie se face prin scrisoare bancara de buna executie se va utiliza Formularul 17 mentionat in fisa de date de la sectiunea Formulare. Instrumentul de garantare va fi predat autoritatii contractante in original in cel mult 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de achizitie publica. La solicitarea ofertantului, exprimata in cuprinsul propunerii financiare, se va accepta si constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive din facturile partiale, cu respectarea prevederilor HGR nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006) - completare Formular nr.1Nota 1: In situatia participarii cu oferta comuna, fiecare dintre ofertantii asociati trebuie sa indeplineasca aceasta cerinta.Nota 2: Cerinta nu trebuie indeplinita de eventualii subcontractanti.Nota 3: In situatia in care ofertantii isi demonstreaza capacitatea economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de o terta persoana (in conditiile art. 186, si/sau ale art. 190 din OUG 34/2006), respectiva persoana trebuie sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, din OUG 34/2006 - completare Formular 2, Nota 1: In situatia participarii cu oferta comuna, fiecare dintre ofertantii asociati trebuie sa indeplineasca aceasta cerinta.Nota 2: Cerinta nu trebuie indeplinita de eventualii subcontractanti.Nota 3: In situatia in care ofertantii isi demonstreaza capacitatea economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de o terta persoana (in conditiile art. 186, si/sau ale art. 190 din OUG 34/2006), respectiva persoana trebuie nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.Cerinta III. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.1. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular emis de organismele competente din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine a contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.)Cerinta IV. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formular nr. 3 , Nota : Declaratia va fi prezentata de ofertantul unic, de toti ofertantii asociati, de toti subcontractantii si de toti tertii sustinatori, dupa caz.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Primar ?Neculai OntanuDirector Executiv Directia Economica ? Ion MarinDirector Executiv-Directia Juridica - Elena NitaSef Serviciu Buget Local CFP - Daira VintilaSef Serviciu Directia Juridica - Monica MunteanuSef Serviciu SLCAAE - Victorita BoceaDirectorDSIAE - Valentin IfrimConsilier SLCAAE - Soare SorinConsilier Buget Local CFP - Lenuta RipaConsilier SLCAAE - Radu Neg, Consilieri Locali - Abu Daher Rawan, Beldeanu Augustin Lucian, Brancu Mihail, Ciornohac Ionut Alexandru, Conddurateanu Andrei Razvan, Cosmessca marius, Costache Jean, Cretoiu Ioan, Dobrin Nicu, Frumosu Dragos Vasile , Gherghiceanu Floretina , Glavan Ion, Iliescu constanyin Cristinel , Lazoroiu Ioana, Manciulea Vittorio Alberto, Micu Florian, Oprea Dumitru , Parvulescu Dragos Emilian, Popa Radu Mihai, Popescu Lenuta, Sandu Emil , Soare Cezar Radu , Sufer Mioara , Toader Mugur Mihai, Tudone Violeta, Cruceanu Elena, Tudor David Olivier EmmanuelCerinta V. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare Formularul 5, Nota: Cerinta trebuie indeplinita de orice operator economic care are calitate de ofertant unic, de ofertant asociat sau de subcontractant, dupa caz. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica.Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulteca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice .Pentru persoane juridice /fizice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident ? copie in limba romana si legalizata.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.)
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 3prezentarea cel putin a unui document/contract/ proces verbal de receptiesau a uni numar 3 documente/contracte/ procese verbale de receptiecare sa confirme prestarea de servicii similare in valoare de cel putin egala cu 86 000, 00 lei (fara TVA). ofertantulva prezenta documnte care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare cumulata de cel putin egala cu valoarea estimata a contractuluirespectiv 86000, 00 lei (fara TVA), Cerinta nr.1Informatii privind subcontractantii (dupa caz)., Cerinta 2Declaratie privind lista principalelorprestari serviciisimilare efectuate in ultimii 3 ani, cuprinzand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Operatorul economic trebuie sa prezinte o lista a principalelor contracte de prestari servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indifernet dac acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Nota 1: in situatia participarii cu oferta comuna ofertanti asociatii trebuie sa completeze Formularul 7 si 8.Nota 2.Terti sustinatori v-a completa formularul 7 si 8 Implementarea standardului de Management al Calitatii cu SREN ISO 9001 ;2008sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 00:10
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 00:14
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2012 11:02