Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE PRESTARI SERVICII


Detaliu pentru invitatia numarul 338179
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna CA Rosetti (Primaria CA Rosetti jud. Tulcea)
Numar invitatie: 338179/25.10.2012
Denumire contract: CONTRACT DE PRESTARI SERVICII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna CA Rosetti (Primaria CA Rosetti jud. Tulcea)Cod fiscal: 4793910, Adresa: Comuna CA Rosetti, Tulcea, C.A. Rosetti, Telefon: 0240546200, Fax: 0240546200
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna CA Rosetti, Tulcea, C.A. Rosetti, Romania, cod postal: 827015, telefon: +40 240546200, fax: +40 240546200, persoana de contact: PRIMARIA COMUNEI C.A.ROSETTI, JUD.TULCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COM C.A.ROSETTI, STR.PACII, NR.14
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE PRESTARI SERVICII
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL SI A REGULAMENTULUI DE URBANISM AL COMUNEI C.A.ROSETTI, JUD.TULCEA
II.1.6) CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
VALOARE 3300, mod de constituire conf.art.86 alin(1)din HG nr 925/2006, este de preferat emisa de catre o banca din Romania.Perioada de valabilitate este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Se va retine conf.art.278.1 din OUG 34/2006 suma de 1650 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA(FORMULAR 1), DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181(FORMULAR 2), DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE (FORMULAR 3)INTOCMITA IN BAZA ART69.1 DIN OUG NR.34/2006, ( MENTIONAM CA PERSOANA CU FUNCTIE DE DECIZIE DIN CADRUL AUTORITATII CONTRACTANTE ESTE ORDONATORUL DE CREDITE HANCERENCO FLORENTINA -PRIMAR, POCORA ANTONEL-VICEPRIMAR, GRACIOV NICOLAE-CONSILIER, BARLADEANU NICOLAIE-CONSILIER, CANAREICA COSTICA-CONSILIER, MAXIM GABRIEL-CONSILIER, PINDIC GHIOCEL-CONSILIER, SARBU PAUL-CONSILIER, BURLACU VASILE-CONSILIER, LUPU FLORENTINA-CONSILIER), CERTIFICAT FISCAL PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE DIN CARE SA REZULTE SITUATIA DATORIILOR SCADENTE DIN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE, CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA(FORMULAR 10). CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: INFORMATII PRIVIND SITUATIA ECONOMICO-FINANCIARA.BILANT CONTABIL PE ANUL 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII/ASOCIATII.LISTA ASOCIATII SI SUBCONTRACTANTI(DACA ESTE CAZUL).FORMULAR4 SAU DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE DIN CARE SA REZULTE CA NU ESTE CAZUL.Formular 4 completat, DECLARATIE PRIVIND ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULTUI DE SERVICII.FORMULAR 5 COMPLETAT, LISTA A PRINCIPALELOR SERVICII PRESTATE IN ULTIMII 3 ANI.FORMULAR 6 SI ANEXA1 ISO9001/2008, ISO 14001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP SAU PRIN E-MAIL LA SOLICITAREA TELEFONICA(0240546200, [email protected], persoana de contact CARLAN AURORA
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2012 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer