Achizitie publica - Contract de prestari servicii
Detaliu pentru invitatia numarul 355130
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355130/28.10.2013
Denumire contract: Contract de prestari servicii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE URGENTA AL MAI "PROF. DR. DIMITRIE GEROTA"BUCURESTICod fiscal: 4283767, Adresa: Str. Vasile Vasilievici Stroescu , nr. 29-31, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 2523334/ +40 2522692, Fax: +40 2522829
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Vasile Vasilievici Stroescu , nr. 29-31, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021373, telefon: +40 2523334/ +40 2522692, fax: +40 2522829, persoana de contact: ELENA CRISTACHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Vasile Vasilievici Stroescu , nr. 29-31, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021373, telefon: +40 2523334/ +40 2522692, fax: +40 2522829, persoana de contact: ELENA CRISTACHE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1 ? Servicii de reparatii pentru dispozitivul medical ?Holter EKG pentru 7 pacienti? model produs de PhilipsLOT 2 - Servicii de reparatii pentru dispozitivul medical ?Aparat de radiologie mobil brat in C ?Arcadis Veris? cu seria 12946 produs de SiemensLOT 3 - Servicii de reparatii pentru dispozitivul medical ?Ecograf Logiq E9? produs de GE HealthcareLOT 4 - Servicii de reparatii pentru dispozitivele medicale ?Aparat ventilatie mecanica Savina? doua bucati si ?Aparat anestezie Primus? doua bucati si ?Aparat anestezie Fabius? o bucata, toate produse de Drager Medical GermaniaLOT 5 ? Servicii de reparatii pentru dispozitivul medical ?Trusa de operatii laparoscopice up-grade? model AESCULAPLOT 6 ? Servicii de reparatii pentru dispozitivul medical ?Trusa de operatii laparoscopice cu up-grade? model STORZ
II.1.6) CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 336, 460 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in cuantum de max. 1% din vallotului/loturilor ofertate asa cum este detal pt fiecare lot in parte si inin Anexa B ;Lot 1 ?84, 00lei;Lot 2?265, 00lei;Lot 3?410, 00lei;Lot 4?211, 00lei;Lot 5?290, 55lei;Lot 6?2.104, 05leiEchivalenta in lei/valuta pt constituirea gar de particip, se va deter la cursul BNR inainte cu 5 zile de data limita de depunere a ofertelor.Constituirea garantiei se va realiza prin una din formele: 1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original;2) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original;3) ordindeplatasau virament bancar incontul RO17TREZ7025005XXX007106deschislaTrezoreria Sect 2;4) prin depuneri la casieria unitatii, pt fiecare lot ofertat pt valori mai mici de 400 lei;GP va fi insotita de un centraliz al garantiilor de partic pt fiecare lot ofertat.GP va avea perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei-60 zile de la data limita dedepunere a ofertelor.In cazul IMM-urilor, odata cu prezentarea garantiei se va face obligatoriu si dovada incadrarii in aceasta categorie printr-o declaratie pe propria raspundere conform anexei nr.1 la Legea 346/2004.Dovada GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelorIn instrumentul de garantare se va mentiona si posibilitatea retinerii acesteia in cazul formularii unei contestatii si respingerii acesteia de catre CNSC (conform art.278 indice 1 alin.1 si alin 2 din OUG 34/2006 ? se aplica numai pt lot 6intrucat numai val estimata a acestui lot depaseste pragul prevazut la art 19/OUG 34/2006 modificata prin OUG 77/2012).Ofertelecare nu sunt insotite de garantia de participarein cuantumul, formasi avandperioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse ca innacceptabile.
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire a garantiei de buna executieIn cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA. Sau 2.5% din valoarea fara TVA, in cazul IMM-urilor.NOTA: In cazul IMM-urilor, o data cu prezentarea garantiei se va face obligatoriu si dovada incadrarii in aceasta categorie, printr-o declaratie pe propria raspundere conform anexei nr.1 la Legea 346/2004.La constituirea garantiei de buna executie se vor avea in vedere prevederile art 90 alin.(1) si (2) din HG 925/2006.Constituirea garantiei se va realiza prin una din formele: 1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original;2) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original;3) ordin de plata cu semnatura si stampila bancii , in contul RO17TREZ7025005XXX007106;4) prin depuneri la casieria unitatii, pentru fiecare lot ofertat, pentru valori mai mici de 400 LEI
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Dovada ca au implementat un sistem de management al calitatii in conformitate custandardele in vigoare (ISO 9001:2008) sau documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.11.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2013 15:49