Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE PRESTARI SERVICII ANALIZE MEDICALE DE LABORATOR


Detaliu pentru invitatia numarul 357500
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL CAMPULUNG MOLDOVENESC
Numar invitatie: 357500/13.02.2014
Denumire contract: CONTRACT DE PRESTARI SERVICII ANALIZE MEDICALE DE LABORATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL CAMPULUNG MOLDOVENESCCod fiscal: 4674625, Adresa: STR. SIRENEI NR. 25, Campulung Moldovenesc, Telefon: 0230-312023 INT.117, Fax: 0230-313832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SIRENEI NR. 25, Campulung Moldovenesc, Romania, cod postal: 725100, telefon: +40 230312023-117, fax: +40 230313832, persoana de contact: DOREL JURAVLE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului Municipal Campulung Moldovenesc (sala de sedinte) STR. SIRENEI NR. 25, Campulung Moldovenesc, jud SuceavaRomania, cod postal: 725100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE PRESTARI SERVICII ANALIZE MEDICALE DE LABORATOR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT DE PRESTARI SERVICII ANALIZE MEDICALE DE LABORATOR
II.1.6) CPV: 85148000-8 - Servicii de analize medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 600, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea estimata a acordului cadrufara TVA = 32000 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor .Pt. IMM-uri GP poate fi constituita in cuantum de 50%.In acest caz dovada constituirii GP va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Modul de constituire a GP: 1 Viramenr bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ;2 Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ;3 Numerar la casieria unitatii (caz in care ofertantul va prezenta chitanta); 4 Ordin de plata vizat Cont: RO87TREZ5925041XXX000099 Trez. C-lung Moldovenesc. Nota: In orice situatie , dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor .
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1 Declaratie privind eligibilitatea conform art 180 din OUG 34/2006 -se va completa formularul 1 din sectiunea formulare ;2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006-se va complata formularul 23 Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat .Se vor prezenta formulare tipeliberate , de ctre autoritatilor competente din tara in care ofertantul este rezident si care se prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .4 Certificat de participare cu oferta independenta -se va prezenta formularul 5 din sectiunea formulare ;5 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 69^ 1 din OUG 34/2006-se va completa formularul 4 din sectiunea formulare ;Comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie potrivit art 2 din Ordinul 170/2012 cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica din cadrul Spitalului Mun. C-lung Moldovenesc, dupa cum urmeaza : Dr.Ciosnar Eugen -presedinteMihalache Maria Angela - secretarEc.Paduraru Elvira- membruJr.Mera Nicoleta- membruJuravle Dorel-membru Certificat de inregistrare la Oficiul National al Registrului Comertului - se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni sub urmatoarele forme : original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul ".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor contracte de prestari servicii analize medicale de laboratorin ultimii 3ani, 2.Experienta similaraOfertantul operator economic a executat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, un contract de prestari servicii de analize medicale de laboratora carui valoare sa fie de minim: 1.600.000, 0 lei (fara TVA ).Pentru confirmarea indeplinirii cerintei se va avea in vedere un contract executat si finalizat in ultimii 3 ani (perioada determinata prin raportare la data prevazuta pentru deschiderea ofertelor).Cerinta nr. 3Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.Personalul minim propus sa aiba experienta dupa cum urmeaza: A. Personal responsabil de indeplinirea contractului: 1. Medic primar de laborator2. Biologi (specialisti, principali)3. Biologi debutanti4. Asistenti medicali de laborator5. ChimistiSe vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus.4. Informatii despre dotarile specifice: A.Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing )de echipamente tehnice: B. Acreditarea serviciilor de laborator la standardulde SR EN ISO 15189/2007C. Disponibilitatea de a efectua toate analizele solicitate , astfel cum sunt mentionate de autoritatea contractantain ANEXA NR. 1 ? Analize medicale de laborator, atasata la Documentatia de atribuire- sectiunea Formulare .D. Posibilitatea de a dispune de aparatura specificasi echipament tehnic Cerinta nr. 1Informatii privind standardelede asigurare a calitatiiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? SR EN ISO 15189de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 15189 sauechivalent pentru domeniile de activitate al contractului ? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 9001 sau echivalentSe solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent ? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2014 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.02.2014 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer