Achizitie publica - Contract de prestari servicii asigurari auto
Detaliu pentru invitatia numarul 342145
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342145/29.01.2013
Denumire contract: Contract de prestari servicii asigurari auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.MuresCod fiscal: 4323209, Adresa: str.Gh. Marinescu, nr.50, Targu Mures, Telefon: +40 0265213967, Fax: +40 0265213967
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Gh. Marinescu, nr.50, Targu Mures, Romania, cod postal: 540136, telefon: +40 0265213967, fax: +40 0265213967, persoana de contact: BOTA SABIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii asigurari auto
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor de asigurarifacultative (CASCO)
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 698.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantie de participare este in valoare de 2244.57lei.Cursul la care se va face echivalenta din lei in alta valuta va fi cursul stabilit de BNR, cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Daca ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modif. si compl. ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste sit., ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conf. cu Anexa nr.1 la OUG nr.27/2006 pentru modif. si compl. Legii 346/2004, cu modif. si compl. ulterioare) .In cazul unei asocieri : ?daca unul sau mai multi asociati nu se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asocierea nu beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 ;daca toti asociatii se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asocierea beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 .Perioada de valabilitate a ofertei: 90 de zile de la data limita depunerii oferteiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita depunerii oferteiModul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art.86 (1) din HG 925/2006?O.P. in contul RO97TREZ4765005XXX000181.CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE CE SE VA RETINE IN CAZUL UNEI CONTESTATII SE VA CALCULA IN CONDITIILE ART.278 1 DIN OUG34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie sunt: Manager ? dr.Gomotarceanu Florin; Director fin.-contab.- ec.Puscas Cristina;Sef Birou Achizitii ? jr.Bota Sabin; Analiza financiara ? Campean Cornelia; Calin Bungardean? sef birou transport, birou achizitii ? consilier juridic Nemes Ibolya, Costache DianaCertificatfiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, in copie stampilata conform cu originalul si semnata.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, in copie stampilata conform cu originalul si semnata.Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta ofertanti cu datorii esalonate conform legii. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa rezulte cadomeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, datele precizate in acest document trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatorIn cazul in care ofertantul va prezenta documentul in copie conform cu originalul, ofertantul castigator va prezenta documentul original pana la semnarea contractului.Decizie emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor in conformitate cu Legea nr. 32/2000, art.5 lit.b), care sa confirme autorizarea pentru prestarea serviciilor de asigurari auto pe teritoriul Romaniei pentru anul 2013.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat de organele de resort sau orice alte documente pe care ofertantii le pot prezenta in sustinerea indeplinirii capacitatii economice si financiare., Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 200.000 lei (2012, 2011, 2010)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, insotita de cel putin un certificat/ document emis sau conrasemnat de beneficiar continand valori, perioade de prestare, beneficiari. Certificare pentru calitate ISO 9001 valabila la data limita de depunerea a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2013 14:06