Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii asigurari auto Casco


Detaliu pentru invitatia numarul 319898
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BUZAU
Numar invitatie: 319898/03.02.2012
Denumire contract: Contract de prestari servicii asigurari auto Casco
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BUZAUCod fiscal: 7482969, Adresa: Str G-ral Grigore Bastan, nr 5, Buzau, Telefon: 0238/445553, Fax: 0238/445553
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii asigurari auto Casco
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor de asigurari facultative (CASCO) pentru o perioada de 1 an
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 2.000, 00 lei (2 % din valoarea estimata a contractului ) si se va constitui prin virament bancar in contul RO69TREZ1665005XXX004967 deschis la Trezoreria Buzau, cu numerar la casieria unitatii sau printr-un instrument de garantare ( Formular nr. 5) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Achizitorul are dreptul de a retine din garantia de participare sumade 1000, 00 lei, calculata in conformitate cu prevederile art. 278^1, alin. (1), litera a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul depune o contestatie, iar aceasta este respinsa ca nefondata de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari din strainatate, acesta va fi insotit de o traducereautorizata/legalizata in limba romana si de o confirmare din partea unei banci sau societati de asigurari din Romania.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, precum si cuantumul acesteia: 5 % din pretul contractului, fara TVA;
- se poate constitui sub urmatoarele forme: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
- ordin de plata in contul autoritatii contractante RO69TREZ1665005XXX004967 deschis la Trezoreria Buzau
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010) ? Formular Nr. 42. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 6;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : - Manager ? Dr. Zissu Lhuana- Director Economic ? Ec. Bratu Teodora- Director Tehnic ? Ing. Acsinte George- Referent Achizitii ? Saiu Florentina- Tehnician auto- Sares Nicolae- Economist- Cimpeanu Nicoleta- Referent- Morarescu Magdalena3. Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr.1 (sectiunea modele de formulare)Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular Nr.2Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5 . Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata la bugetul local, in luna anterioara celei in care de depun ofertele, in copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor.6. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata la bugetul general consolidat al statului, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor.Pentru persoane juridice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ( certificate , caziere judiciare , alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006 , acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.Toate documentele si formularele solicitate se vor scana si incarca in SEAP in format pdf. Pentru persoane juridice romane :1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe linga instanta competenta , in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.2.Documente emise de organisme acreditate (CSA), care confirma autorizarea pentru prestarea serviciilor de asigurari auto care fac obiectul contractului.Pentru persoane juridice/fizice straine : Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Toate documentele solicitate se vor scana si incarca in SEAP in format pdf.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 150.000, 00 lei (2010, 2009, 2008)Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare din partea beneficiarilor. Certificare pentru calitate ISO 9001 valabila la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro SEAP-(intreaga documentatie de atribuire a fost atasata prezentei invitatii de participare in SEAP)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.02.2012 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer