Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii catering - hrana pentru participanti


Detaliu pentru invitatia numarul 324810
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE BRASOV
Numar invitatie: 324810/23.04.2012
Denumire contract: Contract de prestari servicii catering - hrana pentru participanti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE BRASOVCod fiscal: 4443167, Adresa: STR. MIHAIL KOGALNICEANU NR. 18-20, BL. 1K, SC. C, Brasov, Telefon: 0268547082, Fax: 0268547086
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE BRASOV, S TR. MIHAIL KOGALNICEANU NR. 18-20, BL. 1K, SC. C-D, SECRETARIAT, LOCALITATEA BRASOV, JUDETUL BRASOV, COD POSTAL 500173
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE BRASOV, S TR. MIHAIL KOGALNICEANU NR. 18-20, BL. 1K, SC. C-D, SECRETARIAT, LOCALITATEA BRASOV, JUDETUL BRASOV, COD POSTAL 500173
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii - consultanta)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii catering - hrana pentru participanti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de prestari servicii de catering ? hrana pentru participanti(Cod CPV ? 55520000-1 ? Servicii de catering)in cadrul Proiectului EDUCATIA ANTREPRENORIALA ? CHEIA COMPETITIVITATII IMM-URILOR, ID: 62928, POSDRU /92/3.1/S/62928
II.1.6) CPV: 55520000-1 - Servicii de catering (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 240 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip.: 1, 5% din val. achizitiei, adica 183, 60 lei.Per.de valabilit.: 60 de zile de la data deschiderii ofertelor.Forma de constit.: OP cu cond.confirmarii de catre banca pana la data deschid.ofertelor, printr-un extras de cont cu stampila de confirmare a bancii;sau cash la casieria CCI Brasov.Ofertele care nu fac dovada constit.garantiei de participare, care sa ateste ca plata a fost efect.in contul CCI Brasov vor fi respinse ca inacceptabile si returnate la deschidere.Restit. garantiei de particip.: -ofert.castigator: in max.3 zile lucrat. de la data semnarii contr. de achiz.;
-ofert.necastigatori: dupa semnarea contr.de achiz.publ.dar nu mai tarziu de 3 zile lucrat.de la data expirarii per.de valab.a ofertei.Ofertantul pierde garantia de particip.daca: -isi retrage oferta in per.de valab.a acesteia;
-oferta sa fiind stab.castigatoare, refuza sa semneze contr.de achiz.publ.in per.de valab.a ofertei.Lipsa doc.care atesta constit.garantiei de participare este motiv de respingere a ofertei.Ofertantii care se incadreaza in categ.IMM benef.de reducerea cu 50% a val.pt.cifra de afaceri si garantia de participare.Dovada calitatii de IMM: -intrep.autonome: Decl.privind incadr.in categ.IMM(Formular nr.1)-intrep.partenere: Decl.privind incadr.in categ.IMM(Formular nr.1);Calculul pentru intrep.partenere sau legate;Fisa de parteneriat;Intrep. partenere.-intrep.legate: Decl.privind incadr.in categ.IMM(Formular nr.1);Calculul pentru intrep.partenere sau legate;Intrep.legate;Fisa privind leg.dintre intrep.Incadr.in una dintre cele 3 categ.mentionate mai sus se face conform preved. art.41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr.346/2004 modif.si completata prin Ord.Guv.27/2006.Neprezentarea garantiei de particip.in forma si cuantumul solicitate, sau a oricarora dintre celelalte doc.de inscriere la procedura, atrage dupa sine respingerea ofertei si returnarea acesteia nedeschise.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare Formular nr. 2 - Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006)Completare Formular nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006Completare Formular nr. 4 - Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.Completare Formular nr. 5 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletare Formular nr. 11 - Declaratie privind neincadrarea in art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006.Persoane de decizie in cadrul procedurii de atribuire: -Rosia Cosmin Antoniu ? Coordonator activitati proiect-Screciu Loredana ? Asistent coordonator activitati proiect Persoane juridice/ fizice romane: Certificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului - nu mai vechi de 30 de zileinainte dedata deschiderii ofertei, din care sa reiasa adresa actuala a societatii, faptul ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate (servicii de catering) prin prezenta procedura si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata - in original sau copie ?conform cu originalul?. Inainte de a primi Comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta, pentru conformitate, Certificatul constatator in original/copie legalizata.In dovedirea desfasurarii activitatilor conform CAEN-ului prezentei proceduri (servicii de catering) ofertantii vor prezenta dovada avizarii la O.R.C. a codurilor CAEN ? copie.- Certificatde atestare fiscala privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, catre bugetul de stat consolidat, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - in original sau copie ?conform cu originalul?, emis cu maximum 30 de zile inainte de data deschiderii ofertei.- Certificat de atestare fiscalaprivind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, catre bugetul local, eliberat de primaria locala; (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) - in original sau copie ?conform cu originalul?, emis cu maximum 30 de zile inainte de data deschiderii ofertei.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate la data depunerii ofertelor catre bugetul de stat sau catre bugetul localvor fi respinse.Persoane juridice/ fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde candidatul/ ofertantul este rezident- traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindexperienta similara, Existenta unui contract solicitat ca experienta similara
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 12:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer