Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii conexe tiparirii


Detaliu pentru invitatia numarul 344838
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CASA NATIONALA DE PENSII PUBLICE
Numar invitatie: 344838/05.04.2013
Denumire contract: Contract de prestari servicii conexe tiparirii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCASA NATIONALA DE PENSII PUBLICECod fiscal: 13574005, Adresa: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213169281, Fax: +40 741184616
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020793, telefon: +40 741184616, fax: +40 213169281, persoana de contact: SAVIN MITRANESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020793, Directia Economica si Executie Bugetara,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii conexe tiparirii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii conexe tiparirii documentelor de plata a pensiilor si a altor drepturi de asigurari sociale: finisare, corectura, livrareOptiuni: valoare est 2013= 189960.96 lei, valoare est globala (incl. prelungiri 2014)= 284941.44 lei
II.1.6) CPV: 79820000-8 - Servicii conexe tiparirii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 189, 960.96 - 284, 941.44 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Suma fixa: 3799 lei (2% din val. estimata fara TVA). Perioada de valab.: min.30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a gar. de participare: Instrument de garantare irevocabil emis, in cond. legii, de o sociatate bancara ori o soc. de asigurari; sau ordin de plata in contul RO10TREZ7005005XXX000178 deschis la ATCP-MB, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitanta pana la data depunerii ofertelor. Echivalenta pt. garantia de participare depusa in alta valuta se va calcula la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 3 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Certificat de participare cu oferta independenta (cf.Ord.ANRMAP 314/2010)-Formular 4; 2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69-OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pers. cu f-tie de decizie din cadrul autoritatii contractante: I.Ciutan, T.Murgoci, A.Greblescu, I.Dumitriu, M.Serbu, C.Hustiu, D.Craciunel, M.Mircea, M.Deaconu, I.Tudor, S.Mitranescu, M.Lucan, A.Toader, V.Tanase, A.TArnoveanu -Formular 5; 3)Declaratie privind neincadrarea in situatiileprevazute de art.180-OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formular 2. NOTA. In cazul in care in tara de orig. sau in tara in care este stab. ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 4) Declaratie privind neincadrarea in situatiileprevazute la art.181-OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formular 3. In cazul in care in tara de orig. sau in tara in care este stab. ofertantul nu exista prevederi legale ref. la decl. pe propria raspundere se accepta o decl. autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens; 5) Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberatde Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 6)Certificat privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de Directia Impozite si Taxe locale, sau formulare tip eliberate de autoritatea competenta din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleObs: Ofertantul are dreptul de a depune initial in locul certificatelor constatatoare privind achit obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatelor privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere(Formular 12C) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. La solicitarea autoritatii contractante ofertantul are obligatia de a prezenta certificatele in original. Prezentarea Certificatului Constatator (original sau copie conforma cu originalul), valabil la data limita de depunere a ofertelor emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatii legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali si din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar furnizarea serviciilor de natura celor solicitate. In cazul unei asocieri, cerinta de mai sus trebuie sa fie indeplinita individual de toti operatorii economici asociati.Pt. persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare, dupa caz, cartificate de atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Personalul responsabil pentru indeplinirea contractului: echipa formata din minim 5 persoane indeplinind cerintele de mai jos: , Cel putin o persoana detinatoare a unui certificat de training operator emis de catre producatorul echipamentelor care se folosesc la finisarea documentelor care fac fac obiectul prez. achizitii (Pitney Bowes/ Muller -M202), partenerii acestuia sau alte organisme abilitate., Cel putin 4 persoane, (altele decat cea precedenta) care au fost scolarizate de catre producatorul echipamentelor care se folosesc la finisarea documentelor care fac fac obiectul prez. achizitii(Pitney Bowes/ Muller -M202), partenerii acestuia sau alte organisme abilitate., Angajament ofertant privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii personalului nominalizat pentru indeplinirea contractului, il va inlocui cu personal avand cel putin califi. celui nominalizat initial si luate in calcul la evaluarea oferteiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2013 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer