Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii contabile pentru proiectul ICAR


Detaliu pentru invitatia numarul 320964
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CENTRUL NATIONAL DE FORMARE PROFESIONALA A PERSONALULUI PROPRIU DIN CADRUL ANOFM RASNOV
Numar invitatie: 320964/29.02.2012
Denumire contract: Contract de prestari servicii contabile pentru proiectul ICAR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL NATIONAL DE FORMARE PROFESIONALA A PERSONALULUI PROPRIU DIN CADRUL ANOFM RASNOVCod fiscal: 21596772, Adresa: BRASOV, RASNOV, STR. CAMPULUI, NR.1, Rasnov, Telefon: 0268230711, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BRASOV, RASNOV, STR. CAMPULUI, NR.1, Rasnov, Romania, cod postal: 505400, telefon: +40 268230711, fax: +40 268231355, persoana de contact: MANAILESCU NICOLAE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BRASOV, RASNOV, STR. CAMPULUI, NR.1, Rasnov, Romania, cod postal: 505400, telefon: +40 268230711, fax: +40 268231355, persoana de contact: MANAILESCU NICOLAE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii contabile pentru proiectul ICAR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestatorul se obliga sa presteze servicii contabile aferente functiei de responsabil financiar pentru proiectul ICAR, in perioada convenita si in conformitate cu obligatiile asumate in contract.
II.1.6) CPV: 79211000-6 - Servicii de contabilitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da. 900 RonPerioada de valabilitate va fi de 60 de zile de ladata limita de depunere a ofertelor. Toata garantia (1%) va fi retinuta in cazul prevazut la art.278 ind 1
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul nr.1Declaratia privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 si de indeplinire a obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat - Formularul nr. 2 si Certificat de atestare fiscala in originaldin care sa rezulte situatia obligatilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 ind 1 (evitarea conflictului de interese)din OUG 34/2006 - Formularul nr. 6Declaratia pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - Declaratia Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr. 7Persoanele cu functie de decizie din cadrul CNFPPP Rasnov in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt peroanele nominalizate in Anexa Formularului nr. 6. Persoane fizice/juridice romane: - Ofertanti persoane fizice nu pot fi decat peroane fizice autorizate cu Diploma de Licenta a unei facultati economice de profil economic.- Dovada inregistrarii ca PFA eliberata de catre ANAF de exercitare a profesiei individual ca si contabil autorizat (numai daca este licentiat a unei facultati economice de profil economic) - Certificat si Diploma de Licenta in oricare din formele: Original, Copie legalizata sau Copie certificata de conformitate cu originalul.- Dovada inregistrarii ca PFA eliberata de catre ANAF de exercitare individual a profesiei deExpert Contabil - Certificat si in oricare din formele: Original, Copie legalizata sau Copie certificata de conformitate cu originalul.- Autorizarea de exercitare a profesiei de Contabil autorizat/ Expert contabil pentru Societati Comerciale - Autorizatia emisa de catre CECCAR si Autorizatia individuala impreuna cu diploma de licenta cand este cazul a persoanei care executa activitatile, in oricare din formele: Original, Copie legalizata sau Copie certificata de conformitate cu originalul.- Dovada dreptului de apartenenta la un grup profesional - Carnet membru CECCAR cu mentiunea "ACTIV" pentru anul 2012, in oricare din formele: Original, Copie legalizata sau Copie certificata de conformitate cu originalul.Persoane fizice/juridice straine: - Certificat sau alt document edificator emis de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acestea, o declaratie pe proprie raspundere in forma autentica, data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare, ori a unei Asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate a acestuia, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident insotite de traducerea legalizata in limba romana, in original.- Acte doveditoare a capacitatii de exercitare a activitatilor de servicii contabile pe teritoriul Romaniei, conform reglementarilor legale in vigoare.- Acte de inmatriculare (inregistrare)din tara de origine.Actele doveditoare a capacitatii de exercitare a activitatilor si actele de inmatriculare vor fi prezentate in oricare din formele Original, Copie legalizata sau Copie certificata de conformitate cu originalul, trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin SEAP si de la sediul CNFPPP Rasnov, Str. Campului, nr. 1, Jud. Brasov, Cod 505400
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.03.2012 10:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 10:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer