Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii cu utilaje inchiriate


Detaliu pentru invitatia numarul 342877
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT SA GIURGIU
Numar invitatie: 342877/19.02.2013
Denumire contract: Contract de prestari servicii cu utilaje inchiriate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT SA GIURGIUCod fiscal: 27329472, Adresa: str. dan barbilian nr.20, giurgiu, Giurgiu, Telefon: 0246214204/109, Fax: 0246217416
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Aleea Plantelor, nr.25, Giurgiu, Romania, cod postal: 080027, telefon: +40 246214204/109, fax: +40 246217416, persoana de contact: Badulescu Grigorita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Aleea Plantelor, nr.25, Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii cu utilaje inchiriate
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul este de servicii si implica inchirierea a 2 buc buldoexcavatoare cu functii multiple, a unui miniincarcator cu functii multiple(bobkat), a unui buldozer S1500 si autobasculanta 16 to 1 buc.
II.1.6) CPV: 60182000-7 - Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 568, 176 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei: 5.684 lei, din care: Garantie lot 1:2.484 lei(lot 1= buldoexcavatoare cu functii multiple 2 buc)Garantie lot 2:776 lei (lot 2= miniincarcator cu functii multiple-bobkat- 1 buc)Garantie lot 3:1.523 lei (lot 3=buldozer S1500 1 buc)Garantie lot 4:901 lei(lot 4=autobasculanta 16 to-1 buc)Perioada de valabilitate a garantiei se raporteaza la termenul limita de primire a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei: 60 zile.Curs referinta BNR leu/euro la data de de14.02.2013=4, 3844 lei.Modalitati de constituire a garantiei de participare: 1.In numerar prin ordin de plata in contul RO60PIRB1900736816001000 deschis la PIRAEUS BANK GIURGIU2.Scrisoare de garantie bancara-Formular nr. 11
Garantie de buna executie
Cuantum de 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui in oricare din forme, conform art. 90 alin. (1)-(3) din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privindeligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006;
-Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta";
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1;
-Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: -personele care aproba /semneaza documentele emise: Administrator Special ?Mihalcea MarianDirector Economic- Ruse Sorin Marian-comisia de evaluare oferte: Presedinte : Vilcan Claudia;Membrii : Ghetu Petre;Daia Emil ;Petcu Gabriel;Baciu Elena.-Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si cel local;
-Declaratie privind calitatea departicipant. Certificatul constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitateaferent obiectului contractului, care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani., 2.Bilantul contabil la 31.12.2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3ani, 2.Declaratie referitoare la, echipamentele tehnicesi la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii., 3.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare.Se va mentiona proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de subcontractanti, 4.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispunesau al carui angajament de participarea fost obtinut de catre ofertant in special pentru asigurarea controlului calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P sau de la sediul autoritatii contractante din Giurgiu, Str. Aleea Plantelor nr.25 pe baza unei solicitari scrise depusa la registratura institutiei sau pee-mail: [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.02.2013 13:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer