Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii curatenie


Detaliu pentru invitatia numarul 345025
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CASA NATIONALA DE PENSII PUBLICE
Numar invitatie: 345025/10.04.2013
Denumire contract: Contract de prestari servicii curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCASA NATIONALA DE PENSII PUBLICECod fiscal: 13574005, Adresa: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213169281, Fax: +40 741184616
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020793, telefon: +40 741184616, fax: +40 213169281, persoana de contact: SAVIN MITRANESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020793, tel/ fax: +40 213169281, Directia Economica si Executie Bugetara, Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE CURATENIE- valoare estimata pana la 31.12.2013:147671.84 lei (fara TVA)- valoare estimata globala (inclusiv eventuale suplimantari): 221507.76 lei (fara TVA)Optiuni: Val. min.de la II.2.1) = val.est. a prez. proced.in f-tie de care se vor elabora si evalua ofertele.
II.1.6) CPV: 90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 147, 671.84 - 221, 507.76 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2953 lei (2% din val. fara TVA a contractului.Perioada de valab.: min.30 de zile de la termenul limita de primire a of. Forma de constituire a gar. de participare: Instrument de garantare irevocabil emis, in cond. legii, de o sociatate bancara ori o soc. de asigurari; sau ordin de plata in contul RO10TREZ7005005XXX000178 desch. la ATCP-MB, cu conditia confirm. ac. de catre banca emitanta pana la termenul limita a dep. ofert.Echivalenta pt. garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Decl. priv. eligib.(neinc.in prev. art.180 din OUG34/2006)-Formular12A; 2)Decl. priv. situatia pers. (neincadrarea in prev. art.181 din OUG34/2006)-Formular12B; 3)Cert.de part.cu of.indep.(cf.Ord.ANRMAP 314/2010); 4)Decl.priv. neincadr. in prev. art.69-OUG34/2006 cu modif.si compl.ult..Pers cu f-tie de rasp. din cadrul aut. ctr.: I.Ciutan, T.Murgoci, I.Dumitriu, M.Serbu, C.Hustiu, D.Craciunel, M.Mircea, A.Toader, I.Tudor, M.Lucan, S.T.Mitranescu, V.Tanase;Nota: In cazul in care in tara de orig. sau in tara in care e stab. ofertantul nu exista prev. legale ref. la decl. pe proprie raspundere, se accepta o decl. autentica data in fata unui notar, a unei aut. adm. sau judiciare sau a unei asoc. prof. care are competente in ac. sens;Cert. de atestare fiscala elib. de Dir.Gen. a Fin. Publice din care sa rezulte faptul ca operat. ec. si-a indeplinit oblig fiscale de plata catre bugetul de stat in luna anterioara depunerii ofertelor (original sau copie conf. cu originalul).Cert. elib.de Autorit. Publice Locale din care sa rezulte faptul ca nu exista datorii scadente catre bugetul local in luna anterioara depun. ofertelor.Obs: Ofert. are dr. de a depune initial in locul cert.const. privind achit oblig exigibile catre bug. de stat si a certif. priv. plata taxelor si imp. locale, o decl. pe proprie rasp.(Formular 12C) semnata de repr. legal prin care conf. indepl. acestor oblig. de plata. La solicit aut. contr. ofert. are obligatia de a prezenta certif. in original. Cert.Constat. emis de Oficiul Reg.Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, in original sau copie lizibila conf. cu orig, din care sa rezulte cel putin informatii legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali si din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar furnizarea serviciilor de natura celor solicitate. In cazul unei asocieri, cerinta de mai sus trebuie sa fie indeplinita individual de toti operatorii economici asociati.Pt. pers. juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare, dupa caz, cartificate de atestare, ori apartenenta dpdv profesional, in conf. cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Doc. vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Echipa formata din min. 8 persoane, -CV in format EUROPASS, pt. fiecare persoana, ,-Angajament ofertant priv. resurse umane ca, in cazul indisponibilitatii personalului nominalizat pt. indepl. contractului, il va inlocui cu personal avand cel putin calific. celui nominalizat initial si luate in calcul la evaluarea of.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2013 11:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer