Achizitie publica - Contract de prestari servicii de acordare a unui imprumut bancar in valoare de 1 150 000,00 lei pentru asigurarea resurselor financiare a proiectului ?Modernizare drum, alimentare cu apa, canalizare menajera cu statie de epurare si sistem de alarma in Com
Detaliu pentru invitatia numarul 339930
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339930/21.11.2012
Denumire contract: Contract de prestari servicii de acordare a unui imprumut bancar in valoare de 1 150 000, 00 lei pentru asigurarea resurselor financiare a proiectului ?Modernizare drum, alimentare cu apa, canalizare menajera cu statie de epurare si sistem de alarma in Comuna Girda de Sus, jud. Alba?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GIRDA DE SUS (PRIMARIA COMUNEI GIRDA DE SUS)Cod fiscal: 4562494, Adresa: COMUNA GIRDA DE SUS, Garda de Sus, Telefon: 0258778141, Fax: 0258778141
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA GIRDA DE SUS, Garda de Sus, Romania, cod postal: 517310, telefon: +40 0258778141, fax: +40 0258778141, persoana de contact: Suciu Gratian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA GIRDA DE SUS, Garda de Sus, Nr. 46/a, jud. Alba, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii de acordare a unui imprumut bancar in valoare de 1 150 000, 00 lei pentru asigurarea resurselor financiare a proiectului ?Modernizare drum, alimentare cu apa, canalizare menajera cu statie de epurare si sistem de alarma in Comuna Girda de Sus, jud. Alba?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop contractarea unei linii de credit in valoare de 1.1500.000 RON, pentru asigurarea cofinatarii pentru depunerea ultimei cereri de plata aferenta proiectului ?Modernizare drum, alimentare cu apa, canalizare menajera cu statie de epurare si sistem de alarma in Comuna Girda de Sus, jud. Alba? conform Caietului de Sarcini, ce face parte integranta din documentatia de atribuire.
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 1500 RON. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante, confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, - Formular nr.20, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile. Durata de valabilitate a garantiei de participare incepe de la data limita de primire a ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este: Primariei comunei Girda de Sus, cont: RO35TREZ0065006XXX000123, deschis la Trezoreria Campeni. Dovada constituirii garantiei de participare, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma egala cu: 851 lei, in conformitate cu art.278^1 alin.(1) lit.a) din OUG nr.34/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr.1; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 actualizata - Formular nr.2; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.3; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr.4; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 actualizata - Formular nr.5;Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primar Virciu Marin, Referent Radac Gheorghe ? presedinte comisieContabil Dig Virgil Andrei -membruSecretar Matei Daciana - membruReferet Nicoara Simona - membruReferent Stan Dorel - membruConsilieri locali: Bite Dumitru Sorin, Negrea Marin, Pasca Nicodim, Negrea Mircea, Nicoara Calin Ioan, Suciu Ioan Cristian, Stan Dorin Mihai, Lazea Elena, Dobra Aurel, Suciu Gratian, Negrea Adrian Nicusor.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Persoanele juridice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe proprie raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati legale ce are competenta in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana. Certificat constatator - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, din care sa rezulte ca, ofertantul este legal constituit si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea documentului pentru conformitate, in original sau copie legalizata. Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Autorizatia de functionare emisa de catre Banca Nationala a Romaniei - in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte dreptul de a functiona ca institutie de credit, in conformitate cu Legea nr.58/1998 privind activitatea bancara, sau autorizatia de functionare eliberata de autoritatea competenta din tara in care ofertantul este rezident, la care se va atasa traducere autorizata a acesteia in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani, sa fie cel putin egala cu: 85100 lei.Bilantul contabil pentru ultimii 3 ani, respectiv: 2009, 2010, 2011, insotit decontul de profit si pierderi, vizat si inregistrat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii trei ani, calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor, maxim 2 contracte de servicii similare, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: 85.100 lei fara T.V.A., Informatii privind subcontractantii.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa se subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.12.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2012 15:39