Achizitie publica - Contract de prestari servicii de acordare a unui imprumut bancar in valoare de 994 000,00 lei pentru asigurarea resurselor financiare a proiectului ?Modernizarea drumurilor de exploatare agricola din comuna Siculeni?
Detaliu pentru invitatia numarul 348655
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348655/17.06.2013
Denumire contract: Contract de prestari servicii de acordare a unui imprumut bancar in valoare de 994 000, 00 lei pentru asigurarea resurselor financiare a proiectului ?Modernizarea drumurilor de exploatare agricola din comuna Siculeni?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SICULENI JUD. HARGHITACod fiscal: 4246270, Adresa: SICULENI, str. PRINCIPALA nr. 106, Siculeni, Telefon: 0266-316951, Fax: 0266-316951
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SICULENI, str. PRINCIPALA nr. 106, Siculeni, Romania, cod postal: 537295, telefon: +40 266316951, fax: +40 266316951, persoana de contact: EDIT LORINCZ
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SICULENI, str. PRINCIPALA nr. 106, Siculeni, Romania, cod postal: 537295
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii ale administratiei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii de acordare a unui imprumut bancar in valoare de 994 000, 00 lei pentru asigurarea resurselor financiare a proiectului ?Modernizarea drumurilor de exploatare agricola din comuna Siculeni?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de acordare a unui imprumut bancar in valoare de 994 000, 00 lei pentru asigurarea resurselor financiare a proiectului ?Modernizarea drumurilor de exploatare agricola din comuna Siculeni?, pe perioada de84 luni, cu o perioada de gratie si de functionare in mod revolving timp de 6 luni cu posibilitate de a efectua una sau mai multe trageri multiple in limita plafonului disponibil in perioada de gratie.
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 230, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4 500, 00 lei/alta valuta calculata la data limita de depunere a ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata in conformitate cu prevederile art. 86 din HG Nr. 925/2006: - Scrisoare de garantie bancara sau emisa de o societate de asigurari, Formular 10. (original)- ordin de plata in contul: RO23TREZ3515006XXX002520 deschis la Trezorerie, sucursala Miercurea Ciuc (original)- fila cec, insotita de un document prin care se specifica destinatia (original)- chitanta, prin plata valorii garantiei de participare la caseria Autoritatii contractanteIn toate cazurile, documentul emis trebuie sa contina parafa lizibila a bancii emitente si / sau semnatura autorizata, si sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.In cazul in care doreste sa aplice facilitatea prevazuta de lege pentru IMM-uri in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, trebuie sa ataseze documentului prin care dovedeste plata garantiei de participare si Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Formularul nr. 16) in afara coletului, pentru a putea fi verificat inainte de deschiderea ofertei.In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie bancara sau emisa de o societate de asigurare va fi emisa pe numele unuia dintre membrii asociatiei. In cazul in care asociatia opteaza pentru facilitatea prevazuta de lege pentru IMM-uri, asociatii trebuie sa prezinte declaratie de incadrare, fiecare in nume propriu, iar in cazul in care unul dintre firmele asociate nu se incadreaza in categoria IMM, se considera ca conditiile necesare utilizarii facilitatii nu sunt indeplinite.Retinerea garantiei se va face in conformitate cu art. 87 din HG Nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: - se solicita completarea Formularului nr. 1, Declaratie privind eligibilitateaUn ofertant se poate prezentacu o singura oferta. Operatorii economici se pot asocia pentru a depune o oferta comuna fara a fi obligati sa legalizeze asocierea, decat in cazul in care oferta lor este declarata castigatoare. In cazul in care oferta este declarata castigatoare, operatorii economici asociati sunt obligati de a legaliza asocierea inainte de semnarea contractului de furnizare. Un exemplar al Acordului de asociere legalizat va fi depus in original la sediul Autoritatii Contractante. (Formular nr. 9)In cazul in care se depune o oferta de catre o asociere de operatori, atunci oferta trebuie: a.sa cuprinda informatii despre fiecare parte a asocierii, b.oferta trebuie semnata intr-un mod in care sa oblige legal pe fiecare in parte, c.un membru a asocierii va fi desemnat lider, iar calitatea acestuia va fi confirmat de imputernicire scrisa si semnata de fiecare parte a asocierii, d.oferta depusa va cuprinde acordul de asociere, care statueaza ca toti partenerii sunt responsabili legal uniti si in parte pentru realizarea obiectivelor contractului. Acordul va preciza partea care va avea calitatea de lider, si autorizeaza pe aceasta sa primeasca si sa transmita celorlalti instructiuni pentru ceilalti. Platile sunt responsabilitatea liderului.e.asocierea trebuie sa functioneze pe toata durata contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare)Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: - se solicita completarea Formularului nr. 2, Declaratie privind calitatea de participant la procedura(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: - se solicita completarea Formularului nr. 3, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage dupa sine excluderea ofertei in cauza din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: - se solicita completarea Formularului nr. 4, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006- Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar: Szentes CsabaConsiliul local: Szocs Laszlo, Szentes Szilard, Szabo Jozsef, Szentes Iosif, Bacso Zoltan, Kosa Carol, Kosa Iosif, Lado Robert-Laszlo, Olah Margit, Olti Laszlo, Szentes GavrilComisia de evaluare: Lorincz Edit (presedinte), Szabo Katalin, Dornescu Orsolya(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare, precum si subcontractantul si tertul sustinator este obligat sa prezinta acest formular.)Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: - se solicita completarea Formularului nr. 5, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.)Prezentare indeplinirea obligatiilorCerinta obligatorie: - se solicita certificate de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor la bugetul de stat si la bugetul local, eliberate de autoritati competente din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor scadenta in luna anterioara termenului la care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.) Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: - se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertei)- se solicita Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Cerinta minima de calificare: - obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului ? acordarea imprumutului bancar(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare)Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: - se solicita Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de organele competente in tara de origine ( original si traducere legalizata), valabile la data limita de depunere a oferteiCerinta minima de calificare: - obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului ? acordarea imprumutului bancar(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani de minim 450 000, 00 lei (cifra de afaceri solicitata este globala, conform art. 185 din OUG nr. 34/2006, pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte). Se solicita situatii financiare anuale aferente anului 2010, 2011 si 2012 semnat si stampilat de reprezentantul legal operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii de acordare de credite in ultimii 3 ani, Indeplinirea a cel putin unui contract de prestari servicii de acordare de credite similara ca natura si complexitate - se solicita depunerea a cel putin unui contract de prestari servicii de acordare imprumuturi similara ca natura si complexitate sau certificat/ document emis de catre beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Se solicita completarea Formularului 13., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducerePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.06.2013 20:42