Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii de asigurare facultativa a mijloacelor auto impotriva avariilor accidentale si a furtului (tip CASCO), pentru mijloacele auto apartinand S.C. Conpet S.A. Ploiesti


Detaliu pentru invitatia numarul 357016
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONPET SA PLOIESTI
Numar invitatie: 357016/20.01.2014
Denumire contract: Contract de prestari servicii de asigurare facultativa a mijloacelor auto impotriva avariilor accidentale si a furtului (tip CASCO), pentru mijloacele auto apartinand S.C. Conpet S.A. Ploiesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONPET SA PLOIESTICod fiscal: RO 1350020, Adresa: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Ploiesti, Telefon: +40 0244401360, Fax: +40 0244402304
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Rezervoarelor nr.8 Ploiesti, serv. Structura de securitate, corp A, demisol, L-J-8.15-16.00 si V-08.15-13.00, Persoana de contact Ioana Radu, tel 0244/401.360 int.2236
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Ad-tiv II al S.C.CONPET S.A. Ploiesti din str. Rezervoarelor, nr.8 - sala de sedinteReprezentanti imputerniciti ai ofertantilor: imputernicire, copie BI/CI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii de asigurare facultativa a mijloacelor auto impotriva avariilor accidentale si a furtului (tip CASCO), pentru mijloacele auto apartinand S.C. Conpet S.A. Ploiesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor de asigurare facultativa a mijloacelor auto impotriva avariilor accidentale si a furtului (tip CASCO), pentru mijloacele auto apartinand S.C. Conpet S.A. Ploiesti, pentru o perioada de 1 an
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum GP: 4.500 lei. Valab.: cel putin egala cu per. de valab. a of., respectiv 120 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Forma de constituire: a. prin virament bancar (OP) in contul Conpet (RO38RNCB0205044865700001, BCR Ploiesti) al sumei solicitate; b. prin instrument de garantare emis de o soc bancara sau de asig, in ORIGINAL, irevocabil, in fav CONPET, elab conf model din ?Formulare?, in cuantum si pentru valab solicitata. Din instrumentul de garantare trebuie sa reiasa fara echivoc ca banca/societ de asig va plati CONPET suma solicit in sit prev la art. 87 alin.(1) lit.a)-c) din HG 925/2006. Obligatoriu, se va mentiona clar ca, daca ofertant a formulat contestatie si i-a fost respinsa de CNSC ca nefondata sau in caz in care of renunta la contestatie in mas in care renunt nu este ca urmare a adoptarii de catre a.c. a mas de remediere nec, Conpet are dreptul sa retina din valoarea constituita drept garantie de participare, iar banca/societatea de asigurari va elibera catre Conpet suma in conf.cu art. 278 ind.1 din OUG 34/2006:2.250 lei.Docum care confirma plata GP va fi anexat plicului ext. In cazul neprez dovezii constituirii GP, pana cel mai tarziu la data si ora stab pt deschid ofertelor, conf art. 86 alin. (6) din HG 925/2006, oferta va fi respinsa conf prev art. 33 alin (3) lit. b) din HG 925/2006. In caz in care ofertantul beneficiaza de reduc privind cuantumul GP, prevazuta de Legea nr. 346/2004, acesta are obligatia de a anexa plicului ext declar si docum prev de ac Lege. Ofertantii asociati trebuie sa aiba fiecare calit de IMM asa cum se prevede in Legea 346/2004, pentru a beneficia de reducerea privind cuantumul GP. Echivalenta leu/alte valute se realizeaza la cursul oficial stabilit de BNR pt.data publicarii invitatiei de participare in SEAP
Garantie de buna executie
-10% din valoarea fara TVA a contractului si se va constitui prin instrument de garantare emis in conditiile prevazute in HG nr. 925/2006 conform art. 90 alin. (1).Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Se solicita Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat; in cazul sustinerii tertul sustinator) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, ?Anexa Formualre?.Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidentaCerinta nr. 2Se solicita Declaratie privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 36/2006Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat; in cazul sustinerii, tertul sustinator, pentru lit a), c1) si d)) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?.Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta.Cerinta nr. 3Se solicita Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele localeCerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii fiecare asociat) are obligatia de a prezenta Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale - formulare-tip eliberate de autoritatile competente, si anume: certificate de atestare fiscala, emise de Ministerul Finantelor Publice, respectiv consiliul local/primarie din care sa rezulte obligatiile scadente a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local in luna anterioara celei in care este stabilit termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatele vor fi depuse in oferta in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertant, . In cazul in care ofertantului i s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor.Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta certificat de rezident fiscal al statului de rezidenta, in original si in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 4Se solicita Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 4 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formualrul nr. 4 in original si in traducere legalizata in limba romanaCerinta nr. 5Se solicita Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 5 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 5 in original si in traducere legalizata in limba romanaCerinta nr. 6Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) si, in cazul sustinerii, si tertul sustinator si / sau subcontractantul, daca este cazul, are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 6 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 6 in original si in traducere legalizata in limba romana. Persoanele cu functii de decizie in sensul art. 33 ind.1 din OUG 34/2006: Ing. Liviu Ilasi ?Director General, Ing. Narcis Stoica - Director General Adjunct, Ec. Sanda Toader ? Director Financiar, dr. ing. Gheorghe Ionescu ? Director Mentenanta; Ing. Vasile Crisan ? Sef Serv. Achizitii-Logistica ? Presedinte comisie de evaluare; Membri comisie de evaluare: ing. Leonard Radulescu-Sef Serviciu Transporturi Rutiere; Cons.jr. Cornel Banica ? Sef Serviciu Juridic ? Avizare; ing. Ingrid Voinea? Birou CFP; exp. ap Ioana Radu ?Serv.Achizitii Logistica. Membrii de rezerva ai comisiei de evaluare: cs. jr.Tache Octavian ? Serv. Juridic - Avizare Ec. Adrian Ivan? Sef Serv.Achizitii Aprovizionare; Ing. Marian Marinescu ? Serviciu Transporturi Rutiere; Tehn.pret cost Vasile Bobocea ? Biroul CFP, exp. ap Catalin Andrei ? Serv Achizitii Logistica Cerinta nr. 1Se solicita certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, care sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica ulterior conformitatea copiei simple cu originalul/copia legalizata. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, starea societatii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata. Certificatul va fi prezentat de catre fiecare asociat, in cazul asocierii. In cazul depunerii unei oferte comune, asociatii vor prezenta documente pentru partea din contract pe care o realizeaza.Cerinta nr.2Autorizatie pentru a desfasura servicii de asigurare facultativa a mijloacelor auto impotriva avariilor accidentale sau furtului (tip CASCO)Cerinta obligatorie. Ofertantul are obligatia de a prezenta autorizatia in vigoare pentru a desfasura servicii de asigurare facultativa a mijloacelor auto impotriva avariilor accidentale si a furtului (tip CASCO) eliberata de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor din Romania, in copie simpla cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani, de minimum 450.000 lei.Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 7 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare? si bilanturile contabile pe ultimii 2 ani, vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, realizata in ultimii 3 ani.anuala, realizata in ultimii 3 ani. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in partePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari.Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 3 ani, a maximum 3 contracte cu obiect similar celui pentru care se oferteaza si cu valoare cumulata de minimum 200.000 lei.Ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori ca tre clientul privat beneficiar.Ofertantul are obligatia de a prezenta: Formularul nr. 8, Anexa 1 la Formularul nr. 8 completate si Anexa 2 la Formularul nr. 8, completata si stampilata de beneficiarul contractului prezentat in copie, formulare din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare. Pentru caclulul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, Cerinta nr. 2Se solicita Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului.Ofertantul va face dovada ca dispune de urmatorul personal obligatoriu pentru indeplinirea contractului: -cel putin o persoana responsabila cu indeplinirea contractului. Ofertantul va specifica inspectorul de dauna care sa se ocupe de derularea contractului.Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 9 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, indicand personalul responsabil pentru indeplinirea contractului si copii ale documentelor care dovedesc indeplinirea cerintelor de la acest punct. Ofertantii straini vor prezenta documentele in original si in limba romana, traducere legalizataPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.01.2014 11:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer