Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii de concept, design, machetare si tiparire a materialelor de promovare turistica in cadrul proiectului cod SMIS 23786


Detaliu pentru invitatia numarul 328290
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA OSTROV
Numar invitatie: 328290/30.05.2012
Denumire contract: Contract de prestari servicii de concept, design, machetare si tiparire a materialelor de promovare turistica in cadrul proiectului cod SMIS 23786
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA OSTROVCod fiscal: 4804482, Adresa: STR. 1MAI NR. 19 JUD CONSTANTA, Ostrov, Telefon: 0241857151, Fax: 0241857151
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. 1MAI NR. 19 JUD CONSTANTA, Ostrov, Romania, cod postal: 907220, telefon: +40 241857151, fax: +4 0241857151, persoana de contact: MIHAELA GHEBA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Ostrov, str. 1 Mai, Nr. 19, jud. Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii de concept, design, machetare si tiparire a materialelor de promovare turistica in cadrul proiectului cod SMIS 23786
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Ofertantul va presta servicii de concept, design si machetare pentru realizarea a 6 tipuri de pliante, 3 tipuri de brosuri si 10 tipuri de harti destinate promovarii turistice a zonei Ostrov ? Adamclisi din judetul Constanta, prin intermediul traseelor turistice Constanta ? Adamclisi ? Ostrov sau Mangalia ? Adamclisi ? Ostrov, precum si de unui flyer, afis si carte postala destinate activitatilor de informare si promovare a proiectului. In baza machetelor se vor presta servicii de tiparire a 900.000 exemplare pliante, 3.000 exemplare brosuri, 15 afise, 3.000 flyere, 1.500 carti postale si, suplimentar, tiparirea a 20 de fotografii. Materialele de promovare turistica pliante si brosuri vor fi ulterior tiparirii sortate si ambalate in pachete destinate distributiei.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 194, 530 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 3.890.60 lei, valabila 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, constituita in conformitate cu prevederile art. 86 alineat (1) HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: 1.instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau 2.ordin de plata in contul RO47TREZ2425006XXX000407deschis la Trezoreria Baneasa, Judetul Constanta, cod fiscal 4804482, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma de 1945.30 lei.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie conform Art. 90 din HG 925/2006, pct. (3), printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale cu respectarea prevederilor HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare ? completarea si prezentarea in original a Formularului 5. Daca este cazul, formularul va fi completat si prezentat obligatoriu si de tertul sustinator.- Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare ? completarea si prezentarea in original a Formularului 6. aca este cazul, formularul va fi completat si prezentat obligatoriu si de tertul sustinator.- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si a altor venituri ale bugetului local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se va referi la sediul/punctul/punctele de lucru la care se vor executa activitatile necesare implementarii contractului prezent si la care sunt autorizate aceste activitati.- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita si in cazul in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de ctare organele competente in domeniu. Certificatul se va referi la sediul/punctul/punctele de lucru la care se vor executa activitatile necesare implementarii contractului prezent si la care sunt autorizate aceste activitati.- Cazierul fiscal al persoanei juridice ofertante. Daca este cazul, cazierul judiciar va fi prezentat si de tertul sustinator.- Certificat de participare cu oferta independenta ? completarea si prezentarea in original aFormularului 7.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 ? completarea si prezentarea in original aFormularului 8.Declaratia se va prezenta atat de ofertant, de catre subcontractant/subcontractanti, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Conflictul de interese va fi documentat fata de urmatoarele persoanecu responsabilitati fata de prezenta procedura de achizitie publica: Niculae DRAGOMIR, primar, Smaranda Mandica CRISAN, Secretar, Mihaela Gheba, responsabil achizitii, Lavinia Pislaru, responsabil financiar, Adam Iulian ? responsabil tehnicPersoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statsi bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documentele in limbi straine vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, nu are activitatea suspendata sau intrerupta temporar, din care sa reiasa faptul ca operatorul economic are cuprinse in domeniul de activitate codurile CAEN necesare prestarii serviciilor solicitate, conform Cod CAEN rev.2. Certificatul constatator va fi eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. In cazul asocierilor, cerificatul constatator va fi depus de fiecare dintre membrii asocierii.Persoane juridice straine vor depune documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa reiasa faptul ca operatorul economic are cuprinse in domeniul de activitate activitati corespunzatoare obiectului achizitiei publice.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documentele in limbi straine vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate certificatul constantator in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) sau, daca este cazul, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim de380.000 RON.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraNivel minim: Ofertantul va face dovada ca a prestat servicii similare, in calitate de contractor principal sau asociat, a caror valoare cumulata sa fie de minim 194.530 lei fara TVA , din care 60.100 lei, fara TVA pentru servicii de concept, design si machetare si 134.430 lei fara TVA pentru tiparire, in ultimii 3 ani., PersonalCerinte minime obligatorii privind echipa tehnica responsabila cu prezentul contract: minim 6 specialisti cu experienta dovedita de minim 3 ani fiecare in domeniul pentru care ocupa pozitia in echipa: 1. Manager de proiect si responsabil cu stabilirea conceptului materialelor, studii superioare2. Responsabil cu producerea continutului de textnecesar materialelor de promovare turistica, minim studii medii3. Responsabil cu designul si machetarea materialelor, minim studii medii4. Responsabil cu tiparirea pliantelor si brosurilor, inclusiv selectarea si ambalarea mixta, minim studii medii5. Specialist in istorie-arheologie, inclusiv in Cetatea Adamclisi, studii superioare6. Specialist in biodiversitate, inclusiv in rezervatii/biodiversitate din judetul Constanta, studii superioare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online, pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.06.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.06.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 13:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer