Achizitie publica - Contract de prestari servicii de consiliere profesionala(coaching)
Detaliu pentru invitatia numarul 333597
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333597/13.08.2012
Denumire contract: Contract de prestari servicii de consiliere profesionala(coaching)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGRUP SCOLAR RADU CERNATESCU IASICod fiscal: RO 4701622, Adresa: STR.SOCOLANR.61 A, Iasi, Telefon: 0232237225 SI0232236049, Fax: 0232236030
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.SOCOLANR.61 A, Iasi, Romania, cod postal: 700267, telefon: +40 232237225 / +40 232236049, fax: +40 232236030, persoana de contact: Wersebe ? Frohlich Catalina-Alina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Iasi, STR.SOCOLANR.61 A, Iasi, Romania, cod postal: 700267
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Educatie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii de consiliere profesionala(coaching)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Grupul Scolar ?Radu Cernatescu? Iasi doreste sa achizitioneze servicii de consiliere profesionala(coaching) pentru 300 de beneficiari in cadrul Proiectui ?Stagii de practica si orientare profesionala pentru o cariera de succes!?, ID Proiect: POSDRU/109/2.1/G/82189.
II.1.6) CPV: 79998000-6 - Servicii de consiliere profesionala (coaching) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei pentru participare: 2.000 lei, reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului de achizitii.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducere de 50% a garantiei de participare pe baza unei declaratii pe propria raspundere in conformitate cu legislatia in vigoare.2.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 de zile calendaristice de la data limita pentru depunerea ofertelor.3. Constituirea garantiei pentru participare: Modul de constituire a garantiei pentru participare: se vor respecta prevederile art.86 din HGR nr. 925/2006, completat de HGR nr.834/2009.Ofertantul va face dovada ca, la data deschiderii ofertelor, garantia de participare se afla in contul autoritatii contractante. Contul in care se va vira garantia de participare este RO39TREZ4065004XXX000280 in cazul constituirii acesteia prin ordin de plata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea: SolicitatCerinta obligatorie : - Formularul nr. 2 - in originalDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: SolicitatCerinte obligatorii: - Formularul nr. 3- in originalDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din ordonanta: SolicitatCerinte obligatorii: - Formularul nr. 3A- in originalLegat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, se nominalizeaza, la nivelul prezentei sectiuni, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Bojoga Cristinela - Manager de proiect, Wersebe Frohlich Catalina - Responsabil financiar, Bursuc Ionut - Asistent Implementare Proiect, Enachescu Vasile Sorin- Consilier juridic, Maftei Monica - Arhivar, Mocanu Violeta - Secretar.Certificat de participare la procedura cu oferta independentaSolicitatOperatorul economic va completa o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 4 Cerinte obligatorii :1.- Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate preatarea serviciilor de natura celor ce fac obiectul achizitiei(Cod. CAEN 8560 - Activitati de servicii suport pentru invatamant). (Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.)Nota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2. Autorizatie de functionare (original, copie legalizata sau copie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului)Persoane juridice /fizice straine: Solicitat ¦Cerinta obligatorie : - Certificat emis de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acest certificat, o declaratie pe proprie raspundere autentica, data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident (original, copii legalizate sau copii conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economica si financiaraSolicitat? Bilanturile contabile (inclusiv contul de profit si pierdere) aferente anilor2009, 2010 si 2011 la 31.12., vizate si inregistrate, conform prevederilor legale. (in copie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica si/sau profesionalaSolicitat? Lista principale prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, in conformitate cu Formularul nr. 6, Informatii privindpersonalul de specialitate pentru asigurarea calitatii serviciuluiSolicitat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 10.08.2012 15:02