Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii de consultanta pentru managementul proiectului ? Amenajare turistica a malului Lacului Techiorghiol?, cod SMIS 16674


Detaliu pentru invitatia numarul 337413
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORAS TECHIRGHIOL
Numar invitatie: 337413/12.10.2012
Denumire contract: Contract de prestari servicii de consultantapentru managementul proiectului ? Amenajare turistica a malului Lacului Techiorghiol?, cod SMIS 16674
Stare procedura: Suspendata(din 29.10.2012 10:37)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS TECHIRGHIOLCod fiscal: 4300540, Adresa: TECHIRGHIOL, STR.DOCTOR VICTOR CLIMESCU NR.24, Techirghiol, Telefon: 0241-735622, Fax: 0241-735314
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TECHIRGHIOL, STR.DOCTOR VICTOR CLIMESCU NR.24, Techirghiol, Romania, cod postal: 906100, telefon: +40 241735622, fax: +40 241735314, persoana de contact: COJOCARU ELENA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oras Techirghiol, judetul Constanta, str.Dr.V.Climescu nr.24, etaj - sala de sedinte a Consiliului Local
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii de consultantapentru managementul proiectului ? Amenajare turistica a malului Lacului Techiorghiol?, cod SMIS 16674
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Ofertantul va presta servicii de consultanta in managementul proiectului in vederea implementarii proiectului ?Proiect integrat de amenajare turistica a malului Lacului Techiorghiol?, cod SMIS 16674, finantat prin Programul Operational Regional. Serviciile de consultanta vor include asistenta la implementarea tehnica si financiara a proiectului, precum si asistenta pentru realizarea achizitiilor, conform detaliilor prezentate in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 79421000-1 - Servicii de gestionare a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 185, 007 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita in cuantum de 3.700 lei, va fi valabila cel putin90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 alineat (1) HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv printr-un instrument de garantareemis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin virament bancar ( OPin contul RO28TREZ2365006XXX001024, cod fiscal 4300540, deschis la Trezoreria Eforie pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta).Optional, Scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr.1. Operatorul va face dovada constituirii garantiei de participare prin prezentarea documentului in original, cel tarziula data deschiderii ofertelor.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul depunerii unei contestatii, in situatia in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea va retine contestatorului suma potrivit art.278 indice 1 lit.a) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 din HG 925/2006, alin.(1)- (3), printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale cu respectarea prevederilor HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii sunt obligati sa depuna toate documentele si formularele mentionate mai jos.Informatii privind asociereaSe va completa: a) Lista cuprinzand asociatii (Formularul 2 Declaratie privind lista asociatilor), completata de ofertant sau imputernicitul acestuia, indiferent daca are sau nu asociati. In situatia in care nu foloseste asociati, ofertantul va face mentiunea ?NU ESTE CAZUL? in tabelul inclus in formular.b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere (Formularul 3) ? Oferta trebuie sacuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.c) Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor, cu exceptia cerintei nr.3.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/ sustinuta financiar si/sau tehnic/profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor nr.1, 2 si 4 respectiv neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art.180, art.181 lit.a), c1) si d) precum si neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta.Toate declaratiile ofertantilor, asociatilor, subcontractantilor, sustinatorilor (dupa caz) vor fi prezentate in original.Certificatele/documentele emise de autoritati competente solicitate, trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si pot fi prezentate in oricare din formele: original/copielegalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru prezentarea situatiei personale, eliberate de autoritati ale tarii de origine (cazier fiscal, certificate de atestare fiscala, certificate de plata a impozitelor si taxelor locale, alte documente echivalente), in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 69^1, 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului sau dupa caz ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, cu exceptia obligatiilor referitoare la plata impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Cerinta nr.1: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe vor prezenta urmatoarele documente: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarileulterioare - completare Formular 5.1Nota: Documentul de mai sus va fi depus de ofertanti/asociati/terti sustinatori.Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe vor prezenta urmatoarele documente: 1.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare - completare Formular 5.22. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de administratia finantelor publice in a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.3. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de serviciul de taxe si impozite din localitatea in a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.4.Cazier fiscal pentru persoana juridica, emis de directia generala a finantelor publice a judetului in a carui raza teritoriala operatorul economic isi are sediulNota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/asociati.Tertii sustinatori vor depune doar Formularul 5.2 cu referire exclusiv la neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 lit.a), c1) si d)Cerinta nr.3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa Formularul 6 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Nota: Documentul de mai sus va fi depus numai de reprezentantul/reprezentantii ofertantului sau ai asocierii.Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Se va completa Formularul 7 ? Declaratie privind evitarea conflictului de interese. Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publicain cauza sunt: Primar - Stan Adrian; viceprimar - Slincu Adriana; secretar - Parosanu Niculina; consilier juridic - Chirea Lenuta; inspector financiar economic- Valeanu Viorel, membrii echipei de implementare a proiectului: Dumitrache Camelia, Enache Mioara, Borali Birsen, Cojocaru Elena, Consiliul local - Abdula Edvin, Abdula Ersan, Andrei Razvan Alberto, Babanica Doina Marinela, Bogoi Dan, Constandin Florea, Constandin Iulian, Fenin Semat, Ismail Temugin, Mitrenga Anastasia, Picoiu Adrian Teodor, Pucichi Danut, Saileanu Marius, Soceanu Iulian ConstantinNota: Documentul de mai sus va fi depus de ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru asociat este obligat sa demonstreze indeplinirea cerintei prin depunerea documentelor de mai jos, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;Documentele de confirmare pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau, dupa caz, transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 1Respectarea prevederilor art.183 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareVor fi excluse ofertele operatorilor economici care nu sunt inregistrati cu activitati corespunzatoare obiectului achizitiei, respectiv nu este inregistrat in domeniul de activitate principal sau secundar codul/codurile CAEN necesare prestarii serviciilor supuse achizitiei, conform Cod CAEN rev.2.In cazul persoanelor juridice/fizice romane se solicita: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, nu are activitatea suspendata sau intrerupta temporar, din care sa reiasa faptul ca operatorul economic are cuprinse si este autorizat in domeniul de activitate specific serviciilor solicitate, conform Cod CAEN rev.2. Certificatul constatator va fi eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul asocierilor, certificatul constatator va fi depus de fiecare dintre membrii asocierii.Persoane juridice straine vor depune documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa reiasa faptul ca operatorul economic are cuprinse si este autorizat in domeniul de activitatecorespunzator obiectului achizitiei publice.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documentele in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a certificatului constatator in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului (membrii asocierii impreuna) pe cel mult ultimii trei ani incheiati(fara anul in curs) trebuie sa fie minim de 300.000 lei.Operator economic care se incadreaza in categoria IMM beneficiaza de prevederile Legii 346/2004: reducerea cu 50% a valorii solicitate pentru demonstrarea cifrei medii de afaceri, pe baza declaratiei din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.Se vor prezenta: - Formular 8 : Informatii generale. Se vor prezenta informatii privind cifra medie de afaceri globala pentru cel mult ultimii trei ani incheiati. (original)., Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente, respectiv bilant prescurtat sau echivalent.-Pentru ofertantii nou infiintati, se va justifica indeplinirea cerintei prin prezentarea documentelor financiare de care acestia dispun.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, ofertantul nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta poate sa isi demonstreze situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului. Se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Optional: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea din partea altei persoane, indiferent de natura relatiilor existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (Formularul 9 - original), incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.In cazul depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare, cerinta privind cifra de afaceri se considera indeplinita numai in conditiile in care cuantumul acesteia este acoperit de un singur sustinator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru a fi considerat calificat, ofertantul (op. ec. sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani calculati de la data limita de depunere a ofertei, a dus la bun sfarsit in calitate de contractor princip/asoc/subcontr., unul sau mai multe contracte constand in serv. similare ob. contr., indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se solicita : Formularul 10 Experienta similara ? Sumar; Formular 11 Experienta similara;documente suport privind serviciile duse la bun sfarsit: sectiuni relevante din contracte partial sau integral finalizate/ procesele verbale de receptie fara obiectiuni, privind finalizarea partiala sau integrala a serviciului/ scrisori de recomandare din partea beneficiarilor/declaratia pe proprie raspundere a ofertantului, care vor contine obligatoriu date referitoare la beneficiarul serviciilor, tipul serviciilor, perioada de prestare, valoarea serviciilor., Ofertantul va trebui sa propuna o echipa tehnica responsabila pentru managementul proiectului cu minim 5 specialisti: expert manager, expert monitorizare, expert financiar, expert achizitii publice, expert informare si publicitate.La alegere, managerul de proiect sau expertul in monitorizare va detine studii universitare de lunga durata in domeniul constructiilor.Pentrumembrii echipei propuse pentru realizarea serviciilor, ofertantul (in cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii in masura in care experienta sa este relevanta pentru proiect) va prezenta: Angajamentul ofertantului privind resursele umane(nu se impune completarea unui formular) ca, in cazul indisponibilitatii persoanelor nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarea celei nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei;Formularul 12 ? Declaratie privind personalul implicat in derularea contractului de servicii., 1. Expert-Manager de proiect: studii universitare in domeniul constructiilor sau economice de lunga durata, specializare ca manager de proiect, detinerea a cel putin o pozitie de manager de proiect intr-un proiect similar.Se vor depune: a.CV-ulin format Europass semnat si datat (CV format Europass: http: //europass.cedefop.europa.eu/en/documents/curriculum-vitae/templates-instructions).b. Declaratie de disponibilitate semnata in original de expertulpropus ? Formularul 14Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta/specializarea prezentata in CV, respectiv: 1. Diplome si alte documente care sa certifice specializarile si/sau experienta declarate in CV-uri. Specializarea ceruta in mod expres manager proiect trebuie sa fie probata prin diplome recunoscute de MECTS/ MMFPS, sau prin certificate de competente profesionaleCNFPA.2. Contract munca vizat ITM/ extras REVISAL/contract colaborare/echivalent, 2. Expert monitorizare: studii universitare in domeniul constructiilorsau economice de lunga durata, detinerea a cel putin o pozitie de expert monitorizare intr-un proiect similar.Se vor depune: a.CV-ulin format Europass semnat si datat (CV format Europass: http: //europass.cedefop.europa.eu/en/documents/curriculum-vitae/templates-instructions).b. Declaratie de disponibilitate semnata in original de expertulpropus ? Formularul 14Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste specializarea/experienta prezentata in CV, respectiv: 1. Diplome si alte documente care sa certifice specializarile si/sau experienta declarate in CV-uri.2. Contract munca vizat ITM/extras REVISAL/contracte de colaborare/echivalent., 3. Expert financiar: studii universitare economice de lunga durata, specializare in management financiar, detinerea a cel putin o pozitie de expert financiar intr-un proiect similar.Se vor depune: a.CV-ulin format Europass semnat si datat (CV format Europass: http: //europass.cedefop.europa.eu/en/documents/curriculum-vitae/templates-instructions).b. Declaratie de disponibilitate semnata in original de expertulpropus ? Formularul 14Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta/specializarea prezentata in CV, respectiv: 1. Diplome si alte documente care sa certifice specializarile si/sau experienta declarate in CV-uri. Specializarea ceruta in mod expres de management financiar trebuie sa fie probata prin diplome recunoscute de MECTS/ MMFPS, sau prin certificate de competente profesionaleCNFPA.2. Contract munca vizat ITM/extras REVISAL/contract colaborare/echivalent., 4. Expert achizitii publice: studii universitare de lunga durata, specializare ca manager achizitii publice / expert achizitii, detinerea a cel putin o pozitie de expert achizitii publice intr-un proiect similar.Se vor depune: a.CV-ulin format Europass semnat si datat (CV format Europass)b. Declaratie de disponibilitate semnata in original de expertulpropus ? Formularul 14Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta/specializarea prezentata in CV, respectiv: 1. Diplome si alte documente care sa certifice specializarile si/sau experienta declarate in CV-uri. Specializarea ceruta in mod expres de expert achizitii publice trebuie sa fie probata prin diplome recunoscute de MECTS/ MMFPS, sau prin certificate de competente profesionaleCNFPA.2. Contract individual munca vizat ITM/extras REVISAL/contract colaborare/echivalent., 5. Expert in informare si publicitate: studii universitare economice de lunga durata, experienta in marketing intr-un proiect similar.Se vor depune: a.CV-ulin format Europass semnat si datat (CV format Europass)b. Declaratie de disponibilitate semnata in original de expertulpropus ? Formularul 14Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta/specializarea prezentata in CV, respectiv: 1. Diplome si alte documente care sa certifice specializarile si/sau experienta declarate in CV-uri.2. Contract munca vizat ITM/ extras REVISAL/contract colaborare/echivalent., Informatii privind subcontractareaAutoritatea contractanta nu solicita indeplinirea criteriilor de calificare pentru subcontractanti, dar resursele umane si materiale alesubcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractual care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Subcontractul declarat va depune declaratia privind evitarea conflictului de interese ? Formularul 7, semnata si stampilata de reprezentantul legal al acestuia.Se va completa: a) Formularul 4 Declaratie privind lista subcontractantilor, completata de ofertant indiferent daca are sau nu subcontractanti.b) Acord de subcontractare ? Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de subcontractare in care sa se mentioneze partea din contract ce face obiectul subcontractarii, datele de recunoastere ale sucontractantilor., OptionalCapacitatea profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitateaprofesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei (Formularul 15)incheiat in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resurseleprofesionale invocate, semnat de beneficiar cu nr. de inregistrare si data.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAP, ca fisiere atasate prezentei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer