Achizitie publica - Contract de prestari servicii de curatare si intretinere a birourilor si spatiilor interioare ale imobilului si de curatare si intretinere a spatiilor exterioare si a celorlalte spatii din incinta, din sos. Pipera, nr.49, sector 2.
Detaliu pentru invitatia numarul 340108
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340108/27.11.2012
Denumire contract: Contract de prestari servicii de curatare si intretinere a birourilor si spatiilor interioare ale imobilului si de curatare si intretinere a spatiilor exterioare si a celorlalte spatii din incinta, din sos. Pipera, nr.49, sector 2.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Administratiei si Internelor - Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a VehiculelorCod fiscal: 17686532, Adresa: strada Nicolae Iorga nr.27-29, corp A, etaj 4, sector , Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021.212.56.77, Fax: 021.212.56.77
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Pipera, nr.49, sector 2 , Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 014254, telefon: +40 0213019579, fax: +40 0213019590, persoana de contact: Nistor Bogdan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos.Pipera, nr.49, sector 2, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice centrale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii de curatare si intretinere a birourilor si spatiilor interioare ale imobilului si de curatare si intretinere a spatiilor exterioare si a celorlalte spatii din incinta, din sos. Pipera, nr.49, sector 2.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de prestari servicii de curatenie pentru imobilul din sos.Pipera, nr.49, sector 2, aflat in administrarea D.R.P.C.I.V.Valoarea estimata a contractului pana la 31.12.2013 este de 189.403 lei fara TVAValoarea estimata totala a contractului cu eventualele suplimentari pe o perioada de maxim 2 luni dupa data de 31.12.2013 este de 220.970 lei fara TVA.Posibila supimentare in temeiul prevederilor art.6 alin.3 din HG nr.925/2006Contractul de achizitie se va semna la data de 03.01.2013 cu respectarea prevederilor art.205 din OUG nr.34/2006
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 220, 970 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.788 lei - perioada de valabilitate cel putin 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie in favoarea autoritatii contractante, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate intr-una sau mai multora dintre situatiile urmatoare: a) ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, si oricum nu mai tarziu de 5 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d) a depus o contestatie la C.N.S.C si aceasta a fost respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma prevazuta la art. 278^1 din O.U.G. 34/2006In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii.2. Modul de constituire a garantiei pentru participare: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata, care se vor prezenta in original. Se va completa si depune in original Formularul nr. 1.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% din cuantumul precizat la punctul 2, conformLegii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform anexei 1 dinLegea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.(formularul nr. 5)3. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare conform prevederilor art.87 din H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de10% din pretulcontractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti. Constituirea garantiei de buna executie se face printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devina anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului.Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani - Prezentare formular nr. 9. - Se va completa si depune in original, insotita de cel putin un document/contract/proces verbal de receptie sau copii de parti relevante ale contractului prin care sa confirme prestarile de servicii mentionate in formular.2.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu anual al personalului angajat (cel putin 10 persoane) si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, si informatii referitoare la personalul desemnat pentru asigurarea controlului calitatii - se va completa formularul nr.10 si Anexa nr. 1 a formularului nr.103. Declaratie privind lista asociatiilor si a subcontactantilor, a acordului sau aasocierii preliminare de asociere. Formularul nr.12., 4.Lista cu utilaje si echipamente pe care ofertantul le prevede si se obliga sa le utilizeze in indeplinirea contractului: masina pentru frecat/aspirat pardoseli-1buc., masina monodisc pentru pardoseli-1buc., masina electrica pentru curatat/spalat si uscat pardoseli-1buc. Se va prezenta anexa nr.2 1.Certificat ISO 9001:2008/ sau echivalent2. Certificat ISO 14001:2005/ sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SISTEMUL ELECTRONIC DE ACHIZITII PUBLICE (SEAP)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 11:56