Achizitie publica - Contract de prestari servicii de curatenie
Detaliu pentru invitatia numarul 343140
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343140/26.02.2013
Denumire contract: Contract de prestari servicii de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOradea Transport Local SACod fiscal: RO63483, Adresa: Atelierelor nr. 12, Oradea, Telefon: +40 259423245, Fax: +40 259426010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Atelierelor nr. 12, Oradea, Romania, cod postal: 410542, telefon: +40 259423245, fax: +40 259426010, persoana de contact: birou achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, str. Atelierelor nr.12
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii de curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie in mijloace de transport in comun si corp administrativ, conform cerintelor caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 326, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie de participare: 6400 lei sau echivalent in valuta la cursul stabilit de BNR la data de 01.03.2013. Pt IMM: se reduce cu 50%. Se constituie prin virament bancar in contul cod IBAN: RO05 RNCB 0032 0464 9835 0001 la banca BCR Oradea, CIF: RO63483 sau prin orice instrument de garantare cu respectarea conditiilor art.86 din HG 925/2006. Se va prezenta in original cel tarziu la data si ora stabilite pt primirea ofertelor. Achizitorul are dreptul de a retine garantia de participare in conditiile art.87 din HG 925/2006 si art. 278^1 din OUG 34/2006. Va fi restituita conform art.88-HG nr.925/2006. Valabilitate minima solicitata: 100 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract(conform art.90 din HG 925/2006). Nu se vor aplica prevederile art.90 alin.3 din HG 925/2006 privind retinerile succesive(autoritatea contractanta nu accepta o astfel de modalitate). Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Sunt cerinte care in caz de neindeplinire conduc la excluderea din competitie a ofertantului. In caz de asociere, se solicita indeplinirea cerintelor pt fiecare asociat in parte.1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 12A. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 12B ? in original. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, da dreptul autoritatii contractante sa excluda ofertantul respectiv din procedura de atribuire a contractului.3.Declaratie privind calitatea de participant Formular 2.3: Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte.d) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: - asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau- care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau- care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.4.Se solicita completarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punderea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular 12C.5.Certificate de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca nu are datorii la buget la data scadenta in luna anterioara datei depunerii ofertelor sau echivalent in cazul persoanelor fizice/juridice straine, dincare sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul local sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul local, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior.datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.6. Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic si din partea subcontractantului (daca este cazul) din care sa rezulte ca nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 69.1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 3.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul SC Oradea Transport Local SA sunt urmatoarele: NumePrenume FunctiaCSUZIISTVAN Director General, membru CAPURGE IOAN Director EconomicPOP VIOREL-MIRCEA Director Tehnic, membru CAFODRE GABRIELA Sef birou achizitiiCRAINIC MIRCEA-RAZVAN Consilier JuridicTUDUC LIVIU Sef sectia nr.1ILE IOAN Sef depouSILADI LEONTIN-GICA Sef sectia nr.2BOICAN FLORIAN Sef atelierMOCANU GEORGETA-TANIA Sef birou tehnicBOT FLORICA Functionar documentareMARC NICOLAE SubinginerConsiliu de Administratie, AGA, Consiliu LocalGOGONEATA EMILIA Membru CAMICLAUS SORIN DAN Membru CANICAROMEO - EMILIAN Membru CAPACURAR CALIN Membru CAURDEA FLORIN Membru CADulca Camelia Mariana Consilier Local si membru AGAMohan Aurel George Consilier Local si membru AGAIle Cristian Consilier Local si membru AGASzabo Jozsef Consilier Local si membru AGABolojan Ilie Gavril PrimarMalan Mircea ViceprimarMuresan Ovidiu Viceprimar si presedinte CMMAPUnita Lucian Consilier LocalTimofte Claudia Simona Cleopatra Consilier LocalCupsa Ioan Consilier LocalNegrean Daniel Dumitru Consilier LocalBonchis Ioan Consilier LocalVulcu Daniel Sorin Consilier LocalDan Octavian Consilier LocalCampan Ioan Consilier LocalLascu Tudor Sebastian Consilier LocalDebelka Boglarka Lilla Consilier LocalPopa Dan Lucian Consilier LocalFilimon Teofil Laviniu Consilier LocalManea Mihai Consilier LocalBiro Rozalia Ibolya Consilier LocalPasztor Sandor Consilier LocalHuszar Istvan Eric Consilier LocalDelorean Ion Iulius Consilier LocalSarkozi Zoltan Consilier LocalCorches Dorin Octavian Consilier LocalCoste Marina Adelina Consilier LocalComisia Municipala de Monitorizare Achizitii PubliceGiurea Mina Membru C.M.M.A.P.Andrica Liviu Membru C.M.M.A.P.Bara Octavian Membru C.M.M.A.P.Ioan Lezeu Membru C.M.M.A.P.In cazul in care comisia constata ca unul sau mai multi ofertanti au document/ documente lipsa la deschidere, si nu S-a prezentat declaratia conform cu prevederile art.11 alin (4) din HG 925/2006 actualizata, acesta va fi descalificat fara sa fie posibila completarea ulterioara a respectivelor documente.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. De asemenea, subcontractorii declarati prin oferta vor depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti. Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile incluse in caietul de sarcini.In caz de asociere, se solicita indeplinirea cerintelor pt fiecare asociat in parte.1. Se va prezenta Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa reiasa faptul ca obiectul procedurii are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Codul CAEN (Rev.2) corespondent obiectului achizitiei este codul 812, respectiv oricare din subcodurile aferente acestuia: 8121 Activitati generale de curatenie a cladirilor/ 8122 Activitati specializate de curatenie/ 8129 Alte activitati de curatenie.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, copia legalizata sau originalul certificatului constatator emis de ORC, sau document edificator echivalent in cazul personelor juridice straine, inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita completarea fisei de informatii generale din care sa rezulte cifrade afaceri medie globala pe ultimii trei ani. Nu se solicita indeplinirea unei anume cerinte minime.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Informatii privind experienta similara(una sau mai multe prestari similare cuo valoare cumulata de minim 300.000 lei). Se solicita urmatoarele documente: -Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioadede prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritaticontractante sau clienti privati, Formular 12D, in original.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii uneicertificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Daca contractele au fost semnate inainte de perioada de 3 ani, se vor lua in considerare serviciile prestate in perioada solicitata si se vor avea in vedere doar prestari de servicii din aceasta perioada.Prin servicii similare se inteleg servicii de curatenie cladiri si/ sau mijloace de transport., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). Ofertantul are obligatiade a preciza partea/ partile din contract pe care are, eventual, intentia sa o subcontracteze, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilorpropusi(lista cu subcontractantii si specializarea acestora.Toti subcontractantii trebuie sa completeze cu propriile date formularul cu informatii generale privind societatea - Formular 2 (cu exceptia sectiunii privind cifra de afaceri).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.02.2013 11:35