Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii de curatenie si servicii de amenajare si intretinere de spatii verzi pentru imobilul DRPCIV din soseaua Pipera nr.49 sector2, Bucuresti


Detaliu pentru invitatia numarul 355889
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor
Numar invitatie: 355889/20.11.2013
Denumire contract: Contract de prestari servicii de curatenie si servicii de amenajare si intretinere de spatii verzi pentru imobilul DRPCIV din soseaua Pipera nr.49 sector2, Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Administratiei si Internelor - Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a VehiculelorCod fiscal: 17686532, Adresa: strada Nicolae Iorga nr.27-29, corp A, etaj 4, sector , Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 212125677, Fax: +40 212125677
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. PIPERA, NR.49, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 010436, telefon: +40 213019579, fax: +40 213019590, persoana de contact: Nistor Bogdan, Biroul Logistica, tel.interior 14313, 14315
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA REGIM PERMISE DE CONDUCERE SI INMATRICULARE A VEHICULELOR din Sos.Pipera, nr.49, sector 2, Bucuresti, telefon interior 14315, 14313
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice centrale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii de curatenie si servicii de amenajare si intretinere de spatii verzi pentru imobilul DRPCIV din soseaua Pipera nr.49 sector2, Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de prestare servicii de curatenie pentru imobilul din sos. Pipera nr.49, sector2, Bucuresti pentru perioada 01.01.2014 - 31.12.2014 cu posibilitatea de prelungire de pana la 4 luni, incepand cu data de 01.01.2015 in functie de existenta fondurilor bugetare alocate cu aceasta destinatie.Contractul de prestari servicii se va semna dupa data de 01.01.2014 cu respectarea prevederilor art.205 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si ale articolului 93 aliniatul (2) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Valoarea estimata pentru perioada 01.01.2014-31.12.2014 este de 210000 lei fara TVA respectiv 280000 lei fara TVA cu eventualele suplimentari de maxim 4 luni dupa data de 01.01.2015.Optiuni: Posibila suplimentare in temeiul art.6 alin.(3) din HG nr.925/2006 cu 4 luni de la 31.12.2014
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 210, 000 - 280, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4200lei.Pentru o g.p. constituita in alta valuta decat leul, echiv. in lei se va calcula la cursul leu/alta valuta comunicat de BNR pt.data publicarii inv. de participare cu perioada de valab.cel putin 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor, g.p.se constituie in favoarea aut. cont., trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata gr.se va executa onditionat, respectiv dupa constatarea culpei pers.garantate, in conf.cu contr.garantat sau neconditionat respectiv la prima cerere a benef., pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate sau intr-una sau mai multora dintre sit. urmatoare: a)Ofertantul si-a retras oferta in perioada de valab. a acesteia;b)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valab. a ofertei si oricum nu mai tarziu de 5 zile de la semnarea contr.;c)Oferta sa fiind stabilita csstigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valab.a ofertei;d)A depus o contestatie la CNSC si aceasta a fost respinsa, autor. contractanta v-a retine ontestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma prevazuta la articolul 278^1din OUG nr.34/2006.In cazul unei asocieri garantia de participare va fi emisa in numele si pentru liderul asocierii.2.Modul de constituire a g.p.: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata care se vor prezenta in original.Se va completa si depune in original Formularul nr.1. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% din cuantumul precizat la punctul 1, conform Legii nr.346/2004 cu modif. si compl.ult.In acest caz, ofertantul v-a prezenta o declaratie pe proprie raspundere conform anexei nr.1 din Legea nr.346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor, (Formularul nr.5)3.Aut. contr. are dreptul de a retine g.p.conf.prev.art.87 din HG nr.925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de10% din pretulcontractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti. Constituirea garantiei de buna executie se face printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei pers.garantate in conf.cu contr.garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului.Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularulnr.7 din Sectiunea III; Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Formularul va fi depus in original, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al societatii. Pentru ofertantii straini: in original si traducere in limba romana, autorizata.Declaratie privind neincadrareala art. 181 din O.U.G. nr.34/2006Cerinta obligatorie: declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr.8 din Sectiunea III. Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Formularul va fi depus in original, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al societatii.Pentru ofertantii straini: in original si traducere in limba romana, autorizata.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentare formular nr. 2? va fi depus in originalDeclaratie ?Certificat de participare la procedura de cerere de oferte, cu oferta independenta: Prezentare formular nr.3 ? va fi depus in originalDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Cerinta obligatorie: Completarea unei declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. ? Formular nr. 6 din Sectiunea III. Formularul va fi depus in original, semnat de catre reprezentantul legal al societatii. Pentru ofertantii / candidati / ofertanti asociati / subcontractanti / terti sustinatori se va completa formularul nr.6. Persoane cu functii de decizie: Director Dragomir Alina, dir adj. Barbulescu Bogdan, contabil sef. Iosub Cristina, logistica Nistor Bogdan, Huminiuc Cezar, Jurist Moise Marina.Formularul va fi depus in original, semnat de catre reprezentantul legal al societatii. Pentru ofertantii straini: in original si traducere in limba romana, autorizata.Certificate de atestare fiscala care atesta plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si bugetele locale: 1. Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind impozitele la bugetul de stat, care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in original sau copie certificata ?conform cu originalul? si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Ofertantii straini vor prezenta si traducere in limba romana, autorizata.2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta in original sau copie certificata ?conform cu originalul? si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Ofertantii straini vor prezenta si traducere in limba romana, autorizata.In cazul in care din aceste certificate rezulta ca ofertantii au datorii fata de autoritatea emitenta a documentului, oferta va fi considerata inacceptabila si va fi respinsa. In conformitate cu art. 9 alin. 1 din Ord. 509/2011, cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Certificat constatator privind obiectul de activitateCerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in care informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate servicii de curatenie in imobile si servicii de intretinere aspatiilor verzi.Documentul va fi depus in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea rezultatului procedurii de atribuire va prezenta obligatoriu documentul solicitat in original sau copie legalizata.Ofertantii straini vor prezenta si traducere in limba romama, autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa ?Informatii generale?- Prezentare formular nr. 4. cu prezentarea cifrei de afaceri medii in domeniul care constituie obiectul contractului pe ultimii trei ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani - Prezentare formular nr. 9. - Se va completa si depune in original, insotita de cel putin un document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme prestarile de servicii mentionate in formular.2.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu anual al personalului angajatsi al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, si informatii referitoare la personalul de specialitate desemnat pentru indeplinirea contractului (ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin 10 persoane pentru indeplinirea contractului) - se va completa formularul nr.10 si Anexa nr. 1 a formularului nr.103. Declaratie privind lista asociatiilor si a subcontactantilor, a acordului sau a asocierii preliminare de asociere. Formularul nr.12.4. Lista cu utilajele si echipamentele pe care ofertantul le prevede si se obliga sa leutilizeze in indeplinirea contractului: masina pentru frecat/aspirat pardoseli-1buc.;cu un randament minim de curatare 1700 mp/h cu rezervor apa; masina monodisc pentru pardoseli-1buc., cu un randament minim de curatare de 800 mp/h;masina electrica pentru curatat/spalat si uscat pardoseli cu rezervor apa -1buc., cu un randament minim de curatare 1000 mp/h;aspirator cu sistem de filtrare pe mai multe nivele cu reglare flexibila a puteri de aspirare-1buc.;masina de tuns iarba(gazon) cu autopropulsie(pe benzina, disel)-2buc.;motocoasa cu autopropulsie(pe benzina, disel, etc.)-1buc.;dispozitiv de spalat suprafete perete cortina interior si exterior vitrate la inaltime-1buc., se va prezenta anexa nr.3 1.Certificat ISO 9001:2008/ sau echivalent2. Certificat ISO 14001:2005/ sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2013 08:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer