Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii de curatenie si servicii de amenajare si intretinere de spatii verzi pentru imobilul din sos. Pipera nr. 49, sector 2, Bucuresti


Detaliu pentru invitatia numarul 357387
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor
Numar invitatie: 357387/06.02.2014
Denumire contract: Contract de prestari servicii de curatenie si servicii de amenajare si intretinere de spatii verzi pentru imobilul din sos. Pipera nr. 49, sector 2, Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Administratiei si Internelor - Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a VehiculelorCod fiscal: 17686532, Adresa: strada Nicolae Iorga nr.27-29, corp A, etaj 4, sector , Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 212125677, Fax: +40 212125677
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Pipera, nr.49, sector 2 , Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010436, telefon: +40 213019590, fax: +40 213019590, persoana de contact: Nistor Bogdan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Pipera, nr.49, sector 2, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice centrale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii de curatenie si servicii de amenajare si intretinere de spatii verzi pentru imobilul din sos. Pipera nr. 49, sector 2, Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de prestari servicii de curatenie pentru imobilul din sos. Pipera, nr.49, sector 2, Bucuresti pentru perioada 24.03.2014-31.12.2014 cu posibiliatetea de prelungire de pana la 4 luni incepand cu data de 01.01.2015 in functie de existenta fondurilor alocate cu aceasta destinatie.Contractul de prestari servicii se va semna la data de 24.03.2014 cu respectarea prevederilor art.205 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si ale art. 93 alin 2 din HG.nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Valoarea estimata pentru perioada 24.03.2014-31.12.2014 este de 157.500 lei fara TVA respectiv 227.500 lei fara TVA cu eventualele suplimentari de maxim 4luni dupa data de 01.01.2015.Optiuni: Posibila suplimentare in temeiul art.6 alin.3 din HG nr.925/2006.
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 157, 500 - 227, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.150 lei pentru o g.p. constituita in alta valuta decat leul, echiv. in lei, se va calcula la cursul leu/alta valuta comunicat de BNR pt. Data publicarii inv.de participare cu perioada de valab.Cel putin 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor, g.p. se constituie in favoarea aut.cont., trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca, plata gr.se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei perd.garantate, in conf.cu cont.garantat sau neconditionat repectiv la prima cerere a benef., pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate sau intr-una sau mai multora dintre sit., urmatoare: a)ofertantul si-a retras oferta in perioada de valab. a acesteia;b)oferta s-a fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in per. de valab. a ofertei si oricum nu mai tarziu de 5 zile lucr.de la semnarea contr., c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valab. a ofertei;d)a depus o contestatie la C.N.S.C si aceasta a fost respinsa, autor.contractanta va retine contestatorului din g.p.in raport cu valoarea estimata a contractului o suma prevazuta la art.278^1 din O.U.G.34/2006.2.Modul de constituire a g.p.: garantia de participare se constituie prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata, virament bancar, care se vor prezenta in original.Se va completa si depune in original Formularul nr.1. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% din cuantumul precizat la punctul 1, conform Legii 346/2004.In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform anexei nr.1din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M-urilor(formularul nr.5).Autoritatea contr. are dreptul de a retine g.p. conf. prev.art.87 din H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de10% din pretulcontractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti. Constituirea garantiei de buna executie se face printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei pers. garantate in conf. cu contr.garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% din cuantumul precizat la punctul 1.1.b), conform Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform anexei nr.1din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M-urilor (formularul nr. 5).Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularulnr.7 din Sectiunea III. Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Formularul va fi depus in original, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al societatii. Pentru ofertantii straini: in original si traducere in limba romana, autorizata.Declaratie privind neincadrareala art. 181 din O.U.G. nr.34/2006Cerinta obligatorie: declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr.8 din Sectiunea III. Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Formularul va fi depus in original, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al societatii.Pentru ofertantii straini: in original si traducere in limba romana, autorizata.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentare formular nr. 2? va fi depus in original.Declaratie ?Certificat de participare la procedura de cerere de oferte, cu oferta independenta?Prezentare formular nr.3 ? va fi depus in originalDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U. G. nr. 34/2006Cerinta obligatorie: Completarea unei declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. ? Formular nr. 6 din Sectiunea III.Formularul va fi depus in original, semnat de catre reprezentantul legal al societatii. Pentru ofertantii / candidati / ofertanti asociati / subcontractanti / terti sustinatori se va completa formularul nr.6. Persoane cu functii de decizie: Director Dragomir Alina, dir adj. Barbulescu Bogdan, contabil sef. Iosub Cristina, logistica Nistor Bogdan si Huminiuc Cezar, consilier juridic Moise Marina.Formularul va fi depus in original, semnat de catre reprezentantul legal al societatii. Pentru ofertantii straini: in original si traducere in limba romana, autorizata.Certificate de atestare fiscala care atesta plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si bugetele locale1. Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind impozitele la bugetul de stat, care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunerea a afertelor. Se va prezenta in original sau copie certificata ?conform cu originalul? si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Ofertantii straini vor prezenta si traducere in limba romana, autorizata.2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in original sau copie certificata ?conform cu originalul? si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Ofertantii straini vor prezenta si traducere in limba romana, autorizata.In cazul in care din aceste certificate rezulta ca ofertantii au datorii fata de autoritatea emitenta a documentului, oferta va fi considerata inacceptabila si va fi respinsa.In conformitate cu art. 9 alin. 1 din Ord. 509/2011, cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Aceste certificate vor fi considerate valabile daca din ele rezulta ca exista debite si creante fata de bugetele respective, care urmeaza a fi compensate daca se indeplinesc cumulativ urmatoarele: -suma datorata la bugetul de stat este mai mica sau cel putin egala cu valoarea creantelor;
-au fost inregistrate la autoritatea fiscala competenta, cereri de compensare pana la data depunerii ofertelor .In acest caz ofertantul va depune suplimentar urmatoarele documente: -cererea(le) de compensare, in copie certificata ?Conform cu originalul? prin stampila si semnatura persoanei autorizate sa angajeze ofertantul in contract si traducere autorizata, dupa caz;confirmarea autoritatii fiscale competente, ca au fost depuse cererile de compensare si ca valoarea creantelor depaseste valoarea debitelor, in original si traducere autorizata, dupa caz. Certificat constatator privind obiectul de activitateCerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in care informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate servicii de curatenie in imobile si servicii de intretinere aspatiilor verzi.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentul va fi depus in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea, conform cu originalul?Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea rezultatului procedurii de atribuire va prezenta obligatoriu documentul solicitat in original sau copie legalizata.Ofertantii straini vor prezenta si traducere in limba romama, autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa ?Informatii generale?- Prezentare formular nr. 4. cu prezentarea cifrei de afaceri medii in domeniul care constituie obiectul contractului pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani - Prezentare formular nr. 9. - Se va completa si depune in original, insotita de cel putin un document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme prestarile de servicii mentionate in formular.2. Declaratie care contine informatii privind numarul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, si informatii referitoare la personalul de specialitate desemnat pentru indeplinirea contractului (ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin 10 persoane pentru indeplinirea contractului) - se va completa formularul nr.10 si Anexa nr. 1 a formularului nr.103. Declaratie privind lista asociatiilor si a subcontactantilor, a acordului sau a asocierii preliminare de asociere. Formularul nr.12.4. Lista cu utilajele si echipamentele pe care ofertantul le prevede si se obliga sa leutilizeze in indeplinirea contractului : masina pentru frecat/aspirat pardoseli-minim 1buc., cu un randament minim de curatare 1700 mp/h sau minim 2buc. cu un randament de 850mp/h/buc.;masina monodisc pentru pardoseli- minim 1buc., cu un randament minim de curatare de 800mp/h sau minim 2 buc. cu un randament de 400mp/h/buc.;masina electrica pentru curatat / spalat si uscat pardoseli- minim 1buc., cu un randament minim de curatare de 1000mp/h sau minim 2 buc. cu un randament de 500mp/h/buc.; aspirator cu sistem de filtrare pe mai multe nivele de reglare flexibila a puterii de aspirare-1buc.; masina de tuns iarba(gazon) cu autopropulsie(benzina, disel) 2 buc.; motocoasa cu auto propulsie(pe benzina, disel), 1buc.; dispozitiv de spalat suprafete perete cortina, interior si exterior vitrate la inaltime -1buc.;se va prezenta anexa nr.3 1.Certificat ISO 9001:2008/ sau echivalent2.Certificat ISO 14001:2005/ sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.02.2014 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer