Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii de curierat efectuate in baza HG. 1087/2013


Detaliu pentru invitatia numarul 357201
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE PASAPOARTE
Numar invitatie: 357201/29.01.2014
Denumire contract: Contract de prestari servicii de curierat efectuate in baza HG. 1087/2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE PASAPOARTECod fiscal: 4992963, Adresa: str. Nicolae Iorga nr.29, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 2128444, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se incarca in SEAP, scanate, semnate cu semnatura electronica.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii de curierat efectuate in baza HG. 1087/2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Avand in vedere prevederile punctului 18 din HG. 1087/2013 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 248/2005 privind regimul liberei circulatii a cetatenilor romani in strainatate, cu modificarile si competarile ulterioare, pasaportul simplu electronic poate fi expediat, prin servicii de curierat, la domiciliul sau la resedinta titularului, cu suportarea de catre acestia a cheltuielilor de expeditie, fapt pentru care este necesara incheierea unui contract de prestari servicii de curierat.Optiuni: Conform art.6 din HG nr.925/2006, posibilitatea de prelungire cu 2 luni
II.1.6) CPV: 64120000-3 - Servicii de curierat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 390, 000 - 468, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 5.592 leiPerioada de valabilitate a garantiei: 60 zileGarantia se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(Formularul nr.2).In cazul constituirii prin virament bancar, se va folosi contul RO17TREZ7015005XXX000184 deschis la Trez S 1, Cod Fiscal 4992963.Garantia de va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art.87 si 88 din HG 925/2006.Potrivit art.16 din Legea nr.346/2004 Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.In cazul ofertantilor din categoria IMM, in momentul prezentarii garantiei de participare, acestia voratasa si Declaratia tip prevazuta in Anexa nr. 1 din OUG nr.27/2006, cu modif si complet ulterioare.In conditiile in care se depune o contestatie, iar CNSC respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie in raport cu valoarea estimata a contractului (in conditiile art 278^1 alin. (1) lit. a) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Aceasi suma se va retine si in conditiile art.278^1 alin. (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Garantia de participare constituita prin instrumente de garantare, se va depune in original la sediul DGP din str. Nicolae Iorga nr. 29, sector 1, pana la data limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP. Gatrantia constituita prin virament/ordin de plata, se posteaza doar in SEAP.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse.Cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr o alta moneda este cel valabil din data de 30.01.2014 - curs BNR.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in procent de 1% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau se poate depune in numerar la casieria DGP.Potrivit art. 16 din Legea nr.346/2004 Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, in momentul prezentarii garantiei de participare, acestia voratasa si Declaratia tip prevazuta in Anexa nr. 1 din Ordonanta de Guvern nr.27/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea: Formularul nr. 3 - Declaratie privind eligibilitatea. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 4- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181. Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din proceduraplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.4. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 6 - Declaratie privind conflictul de interese, Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Sime Aurel Vasile: director general al Directiei Generale de Pasapoarte- Moraru Corina: director general adjunct al Directiei Generale de Pasapoarte- Marcu Florian: director general adjunct - presedintele comisiei de evaluare- Spiridon Cosmin: sef biroul logistic - membru in comisia de evaluare? Codica Paula: contabil sef - membru in comisia de evaluare- Pandele Petcu Gabriel: sef serviciul control calitate, expeditie - membru in comisia de evaluare- Mara Mihaela: sef compartiment achizitii publice - membru in comisia de evaluare- Suciu Camelia: consilier juridic - membru in comisia de evaluare- Badeea Andreea: responsabil protectia datelor cu caracter personal - membru in comisia de evaluare5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.6. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale. Certificatul trebuie sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte indeplinirea cerintelor solicitate, conform prevederilor art.11 alin(4) din HG 925/2006 cu modificari si completari. 1. Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor care fac obiectul contractului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane fizice/juridice straine - vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenat insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Ofertantul castigator va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de Informatii generale - din aceasta trebuie sa reisa media cifrei deafaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Certificate de calitate, ISO 9001 sau echivalent, in termen de valabilitate la termenul limita de depunere a ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu pentruprestatorul de servicii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2014 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer