Achizitie publica - Contract de prestari servicii de elaborare, productie si difuzare a unui spot RADIO si TV
Detaliu pentru invitatia numarul 334983
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334983/07.09.2012
Denumire contract: Contract de prestari servicii de elaborare, productie si difuzare a unui spot RADIO si TV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAcademia de Politie Alexandru Ioan Cuza BucurestiCod fiscal: 4266472, Adresa: Aleea Privighetorilor nr. 1A, sector 1, Bucuresti, Telefon: 0213175523, Fax: 0213114814
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii de elaborare, productie si difuzare a unui spot RADIO si TV
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de prestari servicii de elaborare, productie si difuzare a unui spot RADIO si TV
II.1.6) CPV: 79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 270, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in valoare de 5400 lei, perioada de valabilitate fiind cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia va fi constituita conform art. 86 din H.G. 925/2006. Dovada constituirii garantiei se va posta scanata in SEAP si va fi prezentata la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie va fi constituita conform art. 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul 1 dinSectiunea Formulare.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul 2 dinSectiunea Formulare.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completat conform Formularului 3 din Sectiunea Formulare.Cerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj) - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat. Certificatul fiscal sa prezinte situatiadatoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 5Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala. Certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente inluna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 6Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul 12 dinSectiunea Formulare.Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie sunt: Rectorul Academiei chestor dr. GHEORGHE POPA, director gen.adm. cms.sef dr.CONSTANTIN ROTARU, contabil sef cms. sef DANUT-RADU PINTEA, sef serviciu logistic cms. sef MARIAN BACAN, sefbirou achizitii cms.sef MARCEL BOCSA, manager proiect cms.sef TICAL GEORGE, insp. pr. COJANU COSMIN, insp.pr. IONITA VIOREL Cerinta nr. 1Certificat constatator- emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langaTribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate deplata.Pentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenentaprofesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se si traducerea autorizata in limbaromana
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari. Operatorul economic va face dovada implicarii in proiecte similarecare sa ateste experienta generala a companiei in activitati similare., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative)
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2012 12:46