Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii de estimare privind evaluarea unor proprietati imobiliare


Detaliu pentru invitatia numarul 338589
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AUTORITATEA NATIONALA PENTRU RESTITUIREA PROPRIETATILOR
Numar invitatie: 338589/31.10.2012
Denumire contract: Contract de prestari servicii de estimare privind evaluarea unor proprietati imobiliare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEA NATIONALA PENTRU RESTITUIREA PROPRIETATILORCod fiscal: 22464311, Adresa: CALEA FLOREASCA NR 202, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021/2009489, Fax: 021/2315420
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul ANRP, Bucuresti, Romania, cod postal: 014472, CALEA FLOREASCA NR 202, SECTOR 1, et.3, Cabinet Presedinte, telefon: +40 212009484, fax: +40 212315420, persoana de contact: GEORGE VISOIU, email: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ANRP, Bucuresti, Calea Floreasca nr.202, sector 1, et.3, camera: Centrul de Presa ANRP.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii de estimare privind evaluarea unor proprietati imobiliare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Expertizarea si reevaluarea imobilelor ce fac obiectul rapoartelor de evaluare care nu respecta cerintele Standardelor Internationale de Evaluare, intocmirea rapoartelor de evaluare si predarea acestora la Autoritatea Nationala pentru Restituirea Proprietatilor.
II.1.6) CPV: 79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 524, 228.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5242, 24 lei, dupa cum urmeaza: Lot nr.1 = 377, 2 Euro, echivalentul a 1696, 46 leiLot nr.2 = 34, 8 Euro, echivalentul a156, 51 leiLot nr.3 = 46 Euro, echivalentul a 206, 88leiLot nr.4 = 26, 8 Euro, echivalentul a 120, 53 leiLot nr.5 = 70, 4 Euro, echivalentul a 316, 62 leiLot nr.6 = 20, 4 Euro, echivalentul a 91, 74 leiLot nr.7 = 86 Euro, echivalentul a 386, 78 leiLot nr.8 = 60, 8 Euro, echivalentul a 273, 45 leiLot nr.9 = 33, 6 Euro, echivalentul a 151, 12 leiLot nr.10 = 15, 6 Euro, echivalentul a 70, 16 leiLot nr.11 = 231, 2 Euro, echivalentul a 1039, 82 leiLot nr.12 = 89, 2 Euro, echivalentul a 401, 18 leiLot nr.13 = 18, 8 Euro, echivalentul a 84, 53 leiLot nr.14 = 47, 6 Euro, echivalentul a 214, 08 leiLot nr.15 = 7, 2 Euro, echivalentul a 32, 38 leiGarantia de participare a fost calculata la cursul din data de 17.09.2012 (1 Euro = 4, 4975).Modul de constituire a garantiei de participare: instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau o soc.de asigurari: ex.scrisoare de garantie bancara (Formularul nr.10 din Sectiunea III) sau ordin de plata vizat de banca emitenta. Cont virament garantie de participare (pt.OP): RO06TREZ7005005XXX000153 deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti. Garantia de participare se va constitui in favoarea ANRP. IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere, semnata si parafata de reprezentantul legal. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent atribuit, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Scrisoarea de garantie bancara se va emite in favoarea Autoritatii Nationale pentru Restituirea Proprietatilor, conform Formularului nr.11 din Sectiunea III.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul nr.1 din Sectiunea III. Declaratia se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul nr.2 din Sectiunea III. Declaratia se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Documentele solicitate in vederea demonstrarii indeplinirii cerintei: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?); certificat de taxe si impozite locale (datorii la impozitele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)c) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul nr. 3 din Sectiunea III.Declaratia solicitata se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Presedinte ANRP ? George Baesu- Director Directia de Contencios si pentru Coordonarea Secretariatului Comisiei Centrale pentruStabilirea Despagubirilor ? Raluca Barac Toderascu- Director al Directiei Financiar, Administrativa si Resurse Umane ?Gabriela Bucur- Sef Serviciu Juridic ? Marian Beu- Compartiment Administrativ si Achizitii Publice- Magdalena Dinue) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa Formularul nr.4 din Sectiunea III, potrivit Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui ANRMAP.f) Declaratie privind calitatea de participant la procedura de atribuire ? Formularul nr. 5 din Sectiunea III. a) Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrul Comertului. Pentru persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Certificatul constator trebuie sa certifice faptul ca societatea comeriala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, respectiv sa aibe inscris codul CAEN corespunzator obiectului achizitiei publice. Certificatul constatator trebuie sa contina informatii valabile la data deschiderii ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului. Certificatul constatator se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.b) Dovada calitatii de membru titular asociat sau, dupa caz, membru corporativ al unei uniuni/asociatii nationale profesionale de evaluare considerata de utilitate publica atat la data ofertarii cat si la data intocmirii si raportarii valorilor din rapoartele de evaluare initiale, conform prevederilor Legii nr.247/2005, cu modificarile si completarile ulterioare (ex.atestat ANEVAR sau similar)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleSe va completa Formularul nr.6 din Sectiunea III cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente doveditoare.Bilanturile/documentele vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul sau echivalent.Valorile cifrei de afaceri vor fi convertite in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, astfel: 2009 4.23732010 4.20992011 4.2379
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara1) Prezentareaa cel putin unui document/contract/proces-verbal de receptie din care sa reiasa ca au fost prestate servicii de evaluare bunuri imobiliare (copie pe care sa se mentioneze "conform cu originalul").Contractul/contractele vor fi insotite de recomandari., 2) Lista personalului de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului.Se va completa Formularul nr.7 din Sectiunea III. Formularul va fi insotit de CV-urile persoanelor mentionate, din care sa reiasa pregatirea profesionala si experienta acestora in evaluari imobiliare, copii dupa legitimatii valabile si stampilate, recomandare in original. Evaluatorii responsabili cu executarea serviciilor care fac obiectul contractului/contractelor trebuie sa fi indeplinit calitatea de membrutitular al unei uniuni/asociatiei nationale profesionale de evaluare considerata de utilitate publica atat la data ofertarii cat si la data intocmirii si raportarii valorilor din rapoartele de evaluare initiale (in anii 2006, 2007 si 2008)., 3) Angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractuluiAtat persoanele fizice, cat si reprezentantii legali ai persoanelor juridice, se vor angaja prin declaratie pe proprie raspundere ca vor folosi pentru realizarea rapoartelor de evaluare tehnici recunoscute in conformitate cu Standardele Internationale de Evaluare si vor actiona ca evaluatori independenti, impartiali si obiectivi. 1) Standarde de asigurare a managementului calitatii.Se solicita prezentarea unui document emis de un organism acreditat care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru servicii de evaluare bunuri imobile, in conformitate cu cerintele standardelor relevante in domeniu (ex.Certificat de acreditare in conformitate cu cerintele ISO 9001). Certificatul se va prezenta in copie legalizata sau copie pe care este mentionat ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de reprezentantul legal. Document emis de un organism acreditat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul ANRP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.11.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2012 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer