Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii de exploatare forestiera toate fazele


Detaliu pentru invitatia numarul 320214
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Regia Publica Locala a Padurilor Piatra Craiului R.A.
Numar invitatie: 320214/14.02.2012
Denumire contract: Contract de prestari servicii de exploatare forestiera toate fazele
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Publica Locala a Padurilor Piatra Craiului R.A.Cod fiscal: RO 19113639, Adresa: Str Postavarului Nr 5 Zarnesti, Jud Brasov, Zarnesti, Telefon: 0268223007, Fax: 0268223007
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Postavarului Nr 5 Zarnesti, Jud Brasov, Zarnesti, Romania, cod postal: 505800, telefon: +40 268223007, fax: +40 268223007, persoana de contact: Nagy Alina Petronela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul RPLP PIATRA CRAIULUI RA, strada Postavarului, nr. 5, oras Zarnesti, judet Brasov.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administrare fond forestier proprietate publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii de exploatare forestiera toate fazele
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de exploatare forestiera fazele doborat, curatat de craci, sectionat, scos si apropiat
II.1.6) CPV: 77211100-3 - Servicii de exploatare forestiera (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 439, 935 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este astfel: Lot 1 - 607.04 lei; Lot 2 - 813.67 lei; Lot 3 - 622.88 lei; Lot 4 - 426.86 lei; Lot 5 - 636.08 lei; Lot 6 - 193.05 lei; Lot 7 - 489.06 lei; Lot 8 - 713.63 lei; Lot 9 - 93.72 lei; Lot 10 - 243.32 lei(cu resp. art. 85, H.925/2006)Se poate constitui conf art. 86 din H.925/2006 astfel: Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau a sumei in numerar.
Garantie de buna executie
Se constituie in procent de 5% din valoarea contractului prin scrisoare de garantie bancara sau prin retineri succesive din facturile emise de prestator autoritatii contractante, in conf. cu H.925/2006, art. 90, alin. 1 si 3.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor completa declaratiile tip (pentru pct. a, b, c si d) regasite la sectiunea Formulare: a) Declaratie privind eligibilitateab) Certificat de participare la procedura cu oferta independentac) Declaratie privind calitatea de participant la procedurad) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006e) Certificat fiscal privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidatf) Certificat de intregistrare al societatiig) Certificat constatator emis de ORC Pentru persoane juridice/fizice romane se v-a depune copie si original Certificat de inregistrare al societatii precum si Certificat constatator emis de ORC original si copie. Documentele originale se vor inmana ofertantilor dupa deschiderea ofertelor.Pentru persoane juridice/fizice straine - se vor depune documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Certiifcat de bonitate financiara (declaratii bancare corespunzatoare, conf, art.185, alin1, lit.a Ord.34/2006)- Declaratie privind cifra de afaceri (conf. art.185, alin.1, lit.c)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Atestatul de exploatare- Cazierul tehnic- Lista principalelor servicii de exploatare forestiera prestate in ultimii 3 ani- Lista cu utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului- Informatii referitoare la personalul de specialitate - relevant pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului Documentatia privind organizarea lucrarilor de exploatare, tehnologia de exploatare si respectarea conditiilor ce se impun pe linie de PSI, SSMsi protectia mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatie postata in SEAP sau de la sediul institutiei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2012 15:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer