Achizitie publica - Contract de prestari Servicii de Formare Profesionala ( cod CPV ? 80530000-8), ce constau in derularea de programe de formare profesionala in ocupatiile:
Detaliu pentru invitatia numarul 347206
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347206/22.05.2013
Denumire contract: Contract de prestari Servicii de Formare Profesionala ( cod CPV ? 80530000-8), ce constau in derularea de programe de formare profesionala in ocupatiile:
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA BRASOVCod fiscal: 11139692, Adresa: Brasov, str. Lunga nr. 1A, Brasov, Telefon: +40 0268411960/ +40 0268416879, Fax: +40 0268412552
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Brasov, str. Lunga nr. 1A, Brasov, Romania, cod postal: 500035, telefon: +40 0268411960/ +40 0268416879, fax: +40 0268412552, persoana de contact: AJOFM BRASOV STR LUNGA NR 1A
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BRASOV, STR LUNGA NR 1A , AJOFM BRASOV
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari Servicii de Formare Profesionala ( cod CPV ? 80530000-8), ce constau in derularea de programe de formare profesionala in ocupatiile:
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de prestari serviciide formare profesionala a somerilor indemnizati/neindemnizati, aflati in evidentele AJOFM Brasov prin cursuri de initiere/specializare/perfectionare/calificare, pentru dobandirea de competente profesionale in meseriile/ocupatiile: 1. Agent de securitate - cod COR 5121.1.3.2. Operator in domeniul proiectarii asistate pe calculator - cod COR 3122043. Stivuitorist - cod COR 834403Descrierea serviciilor care urmeaza a fi achizitionate ? conform caietului de sarcini.Valoarea estimata a contractului: - pentru Agent de securitatemaxim-28000 lei- pentru Operator indomeniul proiectarii asistate pe calculatormaxim-30800 lei- pentruStivuitoristmaxim-33600 lei
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 92, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare in valoare de 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA, respectiv: 1. Agent de securitate ? 280lei2. Operator in domeniul proiectarii asistate pe calculator ? 308 lei3. Stivuitorist ? 336 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita stabilita in invitatia de participare pentru depunerea ofertei.Garantia de participare se poate construi astfel: - Prin scrisoare de garantie bancara- In numerar prin depunere la casieria AJOFM Brasov sau- Prin ordin de plata in cont contul deschisla Trezoreria Brasov: RO44TREZ1315005XXX004774Dovada constituirii garantiei de participare se prezinta in original.Oriceoferta care nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si in termenul de valabilitate mentionat anterior va fi respinsa.Garantia de participare se elibereaza, in cazul ofertantilor declarati necistigatori, dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) - persoane ce detin functii de decizie in cadrul A.J.O.F.M. Brasov: d-l Romer ? Ambrus Sandor ? Mihaly, Director Executiv Adjunct, inlocuitorul de drept alDirectorului Executiv, d-na Marmalichi Georgeta, sef Serviciu Buget, d-na Frincu Judith, Sef Serviciu M.P.M.F.P.I.C.M.A., d-na Balhaceanu Catalina, Sef Serviciu Agentia Locala Brasov;
- persoanele ce detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire/persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractului de achizitie publica: d-l Romer ? Ambrus Sandor ? Mihaly, Director Executiv Adjunct, inlocuitorul de drept alDirectorului Executiv, d-na Marmalichi Georgeta, sef Serviciu Buget;
- persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire: d-na Frincu Judith, Sef Serviciu M.P.M.F.P.I.C.M.A., d-na Dumitru Liana/d-na Hutanu Mihaela, Compartiment Achizitii, d-na Vinau Sara/d-na Sofronie Lenuta, Compartiment Juridic.Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorNivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate (documente obligatorii): In ultimii 5 ani sa nu fi fostcondamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati aleunei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda si/sau spalare de bani?Declaratie privind eligibilitatea?- Formularul nr. 1Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?- Formularul nr. 2Indeplinirea obligatiilor de plata fata de bugetul general consolidat si bugetul local 1. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, in original, sau in copie legalizata, sau in copie (lizibila) certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, eliberat de Administratia Finantelor Publice, privind plata datoriilor la Bugetul general consolidat, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor;2. Certificat privind taxele si impozitele (privind plata datoriilor la bugetul local), in original, sau in copie legalizata, sau in copie (lizibila) certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.Vor fi exclusi ofertantii care au datorii la bugetul general consolidat al statului sau la bugetul local.Neincadrarea in situatiile prevazute laart. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese) ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? -Formularulnr. 3Fisa de informatii generale Formularul 4Certificarea faptului ca participarea la procedura de atribuire este facuta in concordanta cu regulile de concurenta?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? - Formularul nr. 9Garantia de participare Dovada achitarii acesteia in contul AJOFM Brasov Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii (pentru persoane juridice)1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original, sau in copie legalizata, sau in copie (lizibila) certificata pentru conformitate cu originalul cu mentiunea ? conform cu originalul? insotita desemnatura si stampila, sau alte acte doveditoare in functie de forma de organizare, din care sa rezulte: - ofertantul nu este in stare de faliment ori lichidare;
- adresa actuala;
- obiectul de activitate al societatii;
- alte acte doveditoare ale ofertantului din care sa rezulte activitatea de servicii de informare si consiliere profesionala.Vor fi exclusi ofertantii care sunt in stare de faliment sau lichidare.2. Autorizatia eliberata de Comisia de Autorizare in conditiile O.G. nr. 129/2000 privind formarea profesionala a adultilor, conform careia pot organiza cursuri dede perfectionare in ocupatia de Agent de securitate, Operator in domeniul proiectarii asistate pe calculator, Stivuitorist, in copie legalizata, sau in copie (lizibila) certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraSolicitat [x]Nesolicitat [ ]Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnicaSolicitat[x]Nesolicitat [ ]Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
oferta tehnica
40
Descriere: conform caietului de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in S.E.A.P.pe situl www.e-licitatie.ro, pe sit-ul www.ajofm-bv.ro sau direct la sediul AJOFM BRASOV, STR LUNGA NR1A
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2013 16:10