Achizitie publica - Contract de prestari Servicii de Formare Profesionala
Detaliu pentru invitatia numarul 323873
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323873/11.04.2012
Denumire contract: Contract de prestari Servicii de Formare Profesionala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA BRASOVCod fiscal: 11139692, Adresa: Brasov, str. Lunga nr. 1A, Brasov, Telefon: 0268/411960, 0268/416879, Fax: 0268/412552
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Brasov, str. Lunga nr. 1A, Brasov, Romania, cod postal: 500035, telefon: +40 0268411960, +40 0268416879, fax: +40 0268412552, persoana de contact: AJOFM Brasov
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Brasov, str. Lunga nr 1A, AJOFM BRASOV
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari Servicii de Formare Profesionala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de prestari serviciide formare profesionalapentru dobindirea de competente profesionale in meseriile/ocupatiile: stivuitorist, operator masini unelte cu comanda numerica, bucatar specialist, sef sala, somelier, tinichigiu auto.Descrierea serviciilor (loturi)care urmeaza a fi achizitionate ? conform caietului de sarcini.Valoarea estimata a contractului: - pentru stivuitorist: maxim-33600 lei- pentru Operator masini unelte cu comanda numericamaxim-37800 lei- pentru Bucatar specialistmaxim-22400 lei- pentru Sef salamaxim -16800 lei- pentru Someliermaxim ?16800 lei- pentru Tinichigiu automaxim -22400 lei
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 149, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei trebui sa respecte prevederile art 2781 din OUG34/2006Garantia de participare in valoare de 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA: respectiv-336 lei pentru cursul de stivuitorist378 lei pentru cursul de operator masini-unelte cu comanda numerica224 lei pentru cursul de bucatar specialist168 lei pentru cursul de sef sala168 lei pentru cursul de somelier224 lei pentrucursul de Tinichigiu autoPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita stabilita in invitatia de participare pentru depunerea ofertei.Garantia de participare se poate construi astfel: - Prin scrisoare de garantie bancara- In numerar prin depunere la casieria AJOFM Brasov sau- Prin ordin de plata in cont contul deschisla Trezoreria Brasov: RO44TREZ1315005XXX004774Oriceoferta care nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si in termenul de valabilitate mentionat anterior, va fi respinsaGarantia de participare se elibereaza, in cazul ofertantilor declarati necistigatori, dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tirziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea de catre operatorul economic a Formularului nr. 1 ?Declaratie privind eligibilitatea?Incadrarea in situatia prevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Completarea formularului nr. 2 ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .Prezentarea urmatoarelor documente: 1. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, in original, eliberat de Administratia Finantelor Publice, privind plata datoriilor la Bugetul consolidat, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor2. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor ? original .Vor fi descalificati ofertantii care au datorii la bugetul consolidat al statului sau la bugetul local.Completarea formularului nr. 3 -?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69? din O.U.G. nr. 34/2006.Nota : Lipsa sauprezentarea intr-o forma care nu respecta intru totul modelul standard al Formularului nr. 3, anexat prezentei documentatii, atrage descalificarea ofertantului, oferta sa fiind considerata neconforma.Fisa de informatii generale Se va completa Formularul 4Completarea Formularului nr. 9 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?In cazul unei asocieri, Formularul nr. 9 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, va fi completat de catre fiecare asociat.Lipsa vreunui document solicitat atrage respingerea ofertei ca inacceptabila. In ceea ce priveste oferta depusa in asociere, prin lipsa vreunui document se intelege si situatia in care documentul solicitat nu a fost depus de catre toti membrii asocierii. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor , original sau in copie certificata pentru conformitate cu originalul2. Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului.Comertului. original sau in copie certificata pentru conformitate cu originalul3. Autorizatie eliberata de Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala, in meseriile de : stivuitorist, operator masini unelte cu comanda numerica, bucatar specialist , Sef sala, Somelier, Tinichigiu auto (copie certificata de ofertant pentru conformitate cu originalul) sau decizia comisiei de autorizare a furnizorilor in lipsa autorizatiei.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila
Capacitatea economica si financiara
Descriere: informatii privind cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: capacitatea tehnica
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire, anexata prezentei invitatii, este disponibila in SEAP pe site-ul www.e-licitatie.ro, si pe site-ul www.ajofm-bv.ro sau direct la sediul AJOFM Brasov, str. Lunga nr 1A
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2012 14:09