Achizitie publica - Contract de prestari servicii de formare profesionala
Detaliu pentru invitatia numarul 329292
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329292/12.06.2012
Denumire contract: Contract de prestari servicii de formare profesionala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Municipala pentru Ocuparea Fortei de Munca BucurestiCod fiscal: 11353261, Adresa: Str. Spataru Preda nr.12, sector 5, Bucuresti, Telefon: 3162903, Fax: 3162245
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii de formare profesionala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor efectua servicii de formare profesionala (calificare) in meseria Contabil (COD COR 343302) pentru un numar maxim de 112 persoane in cautare de loc de munca inregistrate in baza de date a AMOFM Bucuresti.
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 44, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantie de participare este in valoare de 250 lei.Perioada de valabilitate 60 de zile.Modul de constituire a garantiei de participare : - prin depunere la casieria AMOFM Bucuresti - Str. Spatarul Preda nr. 12 corp B et. 3. cam. 29 sector 5; -ordin de plata in contul deschis de AMOFM Bucuresti la Trezoreria Statului sector 5 : RO92 TREZ 7055005xxx000138. Dovada constituirii garantiei de participaretrebuie sa fie prezentata odata cu oferta tehnica in SEAP.Cod unic de inregistrare AMOFM Bucuresti :11353261. Conditii de retinere a garantiei de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine garantia de participare a ofertantului contestator, in conformitate cu dispozitiile legale. In cazul in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei dejudecata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie este identic cu cel al garantiei de participare. Contractul se va semna numai dupa constituirea garantiei de buna executie.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.In cazul contractului de servicii, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr.34/2006 Modalitatea de indeplinire in cadrul procedurii: Prezentare declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 1 - original; Cerinta nr. 2 Neincadrarea in situatiile prevazute de art.181Modalitatea de indeplinire in cadrul procedurii: Prezentare declaratie pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 2 - original; Cerinta nr. 3 Participarea la prezenta procedura cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formularul nr. 3 - original; Cerinta nr. 4 Neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie potrivit art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 4 ? original. Va informam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul AMOFM Bucuresti, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuirii sunt: Dumitru Pelican - Director Executiv, Maria Mares ? Director Executiv Adjunct, Carmen Mariana Olescher ? Consilier Juridic, Mirea Gabriela - Consilier uridic, Mariana Bucalet ? Sef Serviciu, Amalia Tanasescu ? Sef Birou, Florentina Roxana Radulescu ? Sef Serviciu, Elena Mihaela Stanica ? Sef Birou; Cerinta nr. 5 Prezentarea dovezilor privind achitarea taxelor si impozitelor exigibile la 30.04.2012 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrarefiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat exigibile la data de 30.04.2012? original/copie legalizata; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sarezulte plata obligatiilor fata de bugetul local exigibile la 30.04.2012? original/copie legalizata.Precizare: Certificatele privind plata taxelor si impozitelor trebuie sa ateste lipsa datoriilor exigibile la plata atat pentru sediul principal, cat si pentru toate punctele de lucru si sediile secundare implicate in derularea contractului; Cerinta nr. 6 Declararea calitatii de participant Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie privind calitatea participantului la procedura ? Formularul nr. 5 - original Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nici o situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: a.Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit si detine codul CAEN necesar prestarii serviciului ? original/copie legalizata/copie conform cu originalul. b. Prezentarea Certificatului de inregistrare fiscala numai in cazul asociatiilor, fundatiilor, organizatiilor nonguvernamentale ? copie conform cu originalul. Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie fie autorizat in organizarea cursului de coafor conform OG 129/2000 privind formarea profesionala a adultilor. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea autorizatiei eliberata de Comisia de autorizare a furnizorilor de formare profesionala privind organizarea cursurilor de calificare in meseria de Contabil COD COR 343302.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantultrebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si de a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Cifra medie de afaceri din domeniul de activitate privind obiectul contractului, respectiv ? prestare servicii de formare profesionala - pentru ultimii 3 ani financiari incheiati.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa demonstreze capacitatea de organizare si desfasurare a programului de formare profesionala, Cerinta nr. 2 Ofertantul va face dovada ca dispune de personal calificatsi cu experienta profesionala pentru organizarea cursului de contabil.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
100
Descriere: Componenta financiara
caracteristici privind nivelul calitativ al ofertei
100
Descriere: conform caietului de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 14:22