Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii de formare profesionala in meseria Lucrator in tricotaje ? confectii


Detaliu pentru invitatia numarul 353264
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Agentia Municipala pentru Ocuparea Fortei de Munca Bucuresti
Numar invitatie: 353264/30.08.2013
Denumire contract: Contract de prestari servicii de formare profesionala in meseria Lucrator in tricotaje ? confectii
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 11.09.2013 12:56)
Motive anulare:
Altele
Observatii: Agentia Municipala pentru Ocuparea Fortei de Munca Bucuresti a primit fila de buget cu numarul 17801/06.09.2013 prin care bugetul alocat serviciilor de formare profesionala a fost diminuat
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Municipala pentru Ocuparea Fortei de Munca BucurestiCod fiscal: 11353261, Adresa: Str. Spataru Preda nr.12, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213162903, Fax: +40 213162245
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii de formare profesionala in meseria Lucrator in tricotaje ? confectii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor efectua servicii de formare profesionala (calificare) in meseria Lucrator in tricotaje ? confectii (COD NC 7433.1.4) pentru un numar maxim de 56persoane in cautare de loc de munca inregistrate in baza de date a AMOFM Bucuresti.
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 19, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantie de participare este in valoare de 250 lei.Perioada de valabilitate60 de zile.Modul de constituire a garantiei de participare : - prin depunere la casieria AMOFM Bucuresti - Str. Spatarul Preda nr. 12 corp B et. 3. cam. 29 sector 5;
- ordin de plata in contul deschis de AMOFM Bucuresti la Trezoreria Statului sector 5 : RO 92 TREZ 7055005xxx000138;Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata odata cu oferta tehnica in SEAP;Cod unic de inregistrare AMOFM Bucuresti :11353261;Conditii de retinerea garantiei de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine garantia de participare a ofertantului contestator, in conformitate cu dispozitiile legale.In cazul in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie : -prin depunere la casieria AMOFM Bucuresti;
- ordin de plata in contul deschis de AMOFM Bucuresti la Trezoreria Statului sector 5 : RO 92 TREZ 7055005xxx000138;Contractul se va semna numai dupa constituirea garantiei de buna executie ;Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.In cazul contractului de servicii, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Art.180 din OUG nr. 34/2006;Se solicita prezentare declaratiei pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 1 ? original;II. Art.181 din OUG nr. 34/2006;Se solicita prezentare declaratiei pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 2 ? original;III. Se solicita prezentarea certificatului de participare la procedura cu oferta independenta- Formularul nr. 3 ?original;IV. Se solicita prezentarea declaratiei potrivit art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 4 ? original;V. Se solicita certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? original/copie legalizata.Se solicita certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original/copie legalizata.Precizare: Certificatele privind plata taxelor si impozitelor trebuie sa ateste lipsa datoriilor exigibile la plata atat pentru sediul principal, cat si pentru toate punctele de lucru si sediile secundare implicate in derularea contractului.VI. Se solicita declaratie privind calitatea participantului la procedura ? Formularul nr. 5- original; I. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nici o situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit si detine codul CAEN necesar prestarii serviciului ? original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Se solicita prezentarea Certificatului de inregistrare fiscala numai in cazul asociatiilor, fundatiilor, organizatiilor nonguvernamentale ? copie conform cu originalul.II. Ofertantul trebuie fie autorizat in organizarea cursului de Lucrator in tricotaje ? confectiiconform OG 129/2000 privind formarea profesionala a adultilor.Se solicita prezentarea autorizatiei eliberata de Comisia de autorizare a furnizorilor de formare profesionalaprivind organizarea cursurilor de calificare in meseria de Lucrator in tricotaje ? confectii COD NC 7433.1.4.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantultrebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si de a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Cifra medie de afaceri din domeniul de activitate privind obiectul contractului, respectiv ? prestare servicii de formare profesionala - pentru ultimii 3 ani financiari incheiati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa demonstreze capacitatea de organizare si desfasurare a programului de formare profesionala, Cerinta nr. 2Ofertantul va face dovada ca dispune de personal calificatsi cu experienta profesionala pentru organizarea cursului de Lucrator in tricotaje ? confectii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Caracteristici privind nivelul calitativ al ofertei
50
Descriere: conform caietului de sarcini
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2013 16:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer