Achizitie publica - Contract de prestari servicii de fotocopiere
Detaliu pentru invitatia numarul 342188
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342188/30.01.2013
Denumire contract: Contract de prestari servicii de fotocopiere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA PETRU MAIOR TARGU MURESCod fiscal: 4322831, Adresa: Str. NICOLAE IORGA Nr. 1, Targu Mures, Telefon: 0265-262275, Fax: 0265-262275
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. NICOLAE IORGA Nr. 1, Targu Mures, Romania, cod postal: 540088, telefon: +40 265262275, fax: +40 265262275, persoana de contact: ANA MARIA TONCIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Petru Maior din Tg. Mures, str. N. Iorga, nr. 1, corpul R, etaj I, Camera R21
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii de fotocopiere
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de fotocopiere ? imprimare, multiplicare, scanare, intretinere si reparatii echipamente puse la dispozitie de prestator si furnizare consumabile (hartie si tonere);Servicii de intretinere si reparatii echipamente din parcul de imprimante puse la dispozitie de autoritatea ontractanta si furnizare consumabile (hartie si tonere).
II.1.6) CPV: 79521000-2 - Servicii de fotocopiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 146, 000 - 170, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2, 500.00 lei. Per.de valabilit.a garantiei de particip.va fi cel putin egala cu per.de valabilit.a ofertei.I.M.M. beneficiaza de reduceri cu 50%, cf.Legii nr. 346/2004. Ofertantii au oblig.de a depune garantia de particip.in contul RO19TREZ4765005XXX007502 deschis la Trezoreria Tg. Mures, pana la data deschiderii ofertelor. In cf.cu prev.art. 85 si 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, ofertantii vor constitui garantia de particip.astfel: - prin scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original (Formularul 11 din sectiunea Formulare); - prin O.P.sau fila CEC, confirmate de banca emitenta; - printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o societ.bancara ori de o societ.de asigurari, care se prezinta in original. In orice sit.garantia de particip.trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. In cazul depunerii garantiei de particip.prin O.P. sau fila CEC, se va avea in vedere ca la data deschiderii of.suma depusa sa figureze in contul autorit.contractante. Ofertantul pierde garantia de particip.in urmat.cazuri: - isi retrage oferta in per.de valabilit.a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in per.de valabilit.a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in per.de valabilit.a of. Garantia pentru particip. constit.de ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigat.se restituie in cel mult 3 zile lucrat.de la data constit.garantiei de buna executie. In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care C.N.S.C. respinge contestatia, autorit.contractanta va retine contestatorului din garantia de particip.o suma calculata in cf.cu prev.art. 278^1, alin.1) lit.(a) din O.U.G. nr. 34/2006. Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare va fi respinsa.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul in lei al fiecarui contract subsecvent, fara TVA, si se constituie astfel: - prin scrisoare de garantie bancara de buna executie prezentata pana la data semnarii contractului; - depunere in cont pentru garantii de buna executie deschis la Trezorerie, in favoarea Universitatii ?Petru Maior? din Tg.-Mures. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante; - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original si care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se va stabili la incheierea fiecarui contract subsecvent, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. I.M.M.beneficiaza de reduceri cu 50%, conform Legii nr. 346/2004. Garantia de buna executie se restituie in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie calitativa si cantitativa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1) Declaratii privind eligibilitatea, completata conform art.180 din O.U.G nr. 34/2006: Formular 1 - completat, semnat si prezentat obligatoriu, din Sectiunea Formulare.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: Formular 2 - completat, semnat si prezentat obligatoriu, din Sectiunea Formulare.In situatia in care, din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.3) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010: Formular 12 - completat, semnat si prezentat obligatoriu, din Sectiunea Formulare.4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari - Formular 8 - completat, semnat si prezentat obligatoriu, din Sectiunea Formulare..5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 9 - completat, semnat si prezentat obligatoriu, din Sectiunea Formulare.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Acest document trebuie prezentat de toti ofertantii asociati sau subcontractanti.6) Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M (daca este cazul) ? Formular 37) Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala, in original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata), declarat de institutia emitenta, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.8) Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, in original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata), declarat de institutia emitenta, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii asociati.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).OBS. Specificati obligatoriu numele reprezentantului imputernicit al societatii sau al persoanei autorizate sa semneze (nu doar semnatura). Persoane juridice romane: 1) Certificatul constatator in original sau copie certificata pentru conformitate, emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului ? obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC;
- ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Persoane fizice romane: Autorizatie de functionare valabila, cu viza la zi, precum si orice alt document relevant considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice / fizice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana). Persoanele juridice straine vor prezenta toate documentele in original sau in copii legalizate la care se vor anexa traducerile autorizate si legalizate a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte: 1. Prezentarea unei declaratii din care sa rezulte realizarea unei cifre medii de afaceri anuale, ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (2010, 2011, 2012), in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici ? Formular 4 B. Valorile cifrei de afaceri vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: 2010 ? 1 euro = 4, 2099, 2011 ? 1 euro = 4, 2379 si 2012 - 1 euro = 4, 4560., Cerinte: 2. Bilantul contabil aferent ultimului an incheiat financiar vizat de Directia Generala a Finantelor Publice de la sediul ofertantului, in copie lizibila.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.11. Declaratie privind lista cu principalele servicii din ultimii 3 ani.2. Experienta similara ? insotita de recomandare din partea beneficiarului. Ofertantul va dovedi ca a indeplinit in ultimii 3 ani (anterior datei de depunere a ofertei) cel putin un contract de natura si complexitate similara cu obiectul procedurii (servicii de fotocopiere). Ofertantul va prezenta copie dupa contract, certificari de buna prestare (proces verbal de receptie semnate de ambele parti, recomandari, etc)3. Resurse Umane ? Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate asigura personalul de specialitate necesar derularii acestui serviciu (conform caietului de sarcini) si sa nominalizeze o echipa, ce va derula activitatile de coordonare pentru serviciile de fotocopiere., Cerinta nr. 2Informatii privind subcontractantii, daca este cazul: 1. Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora., Cerinta nr. 3Informatii privind asociatii, daca este cazul1. Acordul de asociere Cerinte: 1. Certificat pentru sistemul calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, pentru domeniul ce face obiectul procedurii ? copie2. Certificat pentru sistemul de mediu ISO 14001/2005 sau echivalent, pentru domeniul ce face obiectul procedurii ? copie3. Certificat pentru managementul securitatii informationale (comercializare, intretinere, reparare tehnica de calcul, echipamente de birotica) ISO 27001/2005 sau echivalent - copiePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., www.upm.ro, Sectiunea Licitatii, sediul Universitatii Petru Maior din Tg. Mures, str. N. Iorga nr. 1, corpul R, parter, Camera R04, Birou Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2013 12:06