Achizitie publica - Contract de prestari servicii de intretinere a sistemului central de date al OSIM
Detaliu pentru invitatia numarul 344075
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344075/19.03.2013
Denumire contract: Contract de prestari servicii de intretinere a sistemului central de date al OSIM
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOFICIUL DE STAT PENTRU INVENTII SI MARCICod fiscal: 4266081, Adresa: STR. ION GHICA, NR.5, Bucuresti, Telefon: 021 3113248; 0724252202, Fax: 021 3123819
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ION GHICA, NR.5, Bucuresti, Romania, cod postal: 030044, telefon: +40 213113248, fax: +40 213123819, persoana de contact: IULIA HERMINA VARODIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii de intretinere a sistemului central de date al OSIM
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de prestari servicii de intretinere a sistemului central de date al OSIM
II.1.6) CPV: 50324100-3 - Servicii de intretinere a sistemelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 183, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de 2 % din valoarea estimata a achizitiei, este de 3.668 lei sau echivalentul in alta valuta, conform cursului BNR din a 3-a zi premergatoare datei limita de depunere a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie transmisa in S.E.A.P. (conform prevederilor art.18 din H.G. nr. 1660/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica prin mijloace electronice din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii) Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile Cap. VII sectiunea 1, din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor deaplicarea prevederilor referitoarela atribuirea contractelor de achizitie publica Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, prin virament bancar sau printr-un alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, si va avea valabilitatea mai mare cu 15 zile decat perioada de valabilitate a ofertei. in cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO89TREZ7005025XXX000278 deschis la A.T.C.P.M.B., cod fiscal: 4266081.Conform art 278/1 din OUG 34/2006 actualizata, OSIM va retine contestatorului, in masura in care Consiliul respinge pe fon contestatia, 1% din valoarea garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5 % din valoarea contractului fara TVA, va fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (formular nr.10) ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ( art.89 si art.86 din HG 925/2006 actualizata).OSIM nu accepta modalitatea de constituire a garantiei de buna executie prin retineri succesive.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 (model formular nr. 1).Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizi?ie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ( model formular nr.2).3. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Documentul va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie "conform cu originalul".4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, in original, copie legalizata sau copie "conform cu originalul".Ambele certificate vor atesta faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5. Cerificatul de participare cu oferta independenta cf.Ordinului 314/2010.6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 din OUG 34/2006, conform Ordinului ANRMAP nr. 170/2012 : - - Director General OSIM - Gabor Varga- Director General Adjunct - Alexandru Strenc- Director Economic - Simona Nechifor- Sef Serviciu Financiar Contabil - Brindusa Ungureanu- Expert contabil - Andreea Viorela Florea_ - Director CNS - Bogdan Boreschievici- Sef Birou Achizitii Publice - Iulia Hermina Varodin- Expert Achizitii Publice - Marian Adrian Dobre- Consilieri juridici - Gratiela Costache, Maruda Marius- Experti IT - Eugenia Nicolae, Daniel Mirsu Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizatasau copie "conform cu originalul", din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale (model formular nr. 3).2.Bilantul contabil la 31.12.2012 inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul iti poate dovedi capacitatea economico-financiara- copie legalizata sau copie certificata.3.Document din care sa reiasa cifra anuala de afaceri , aferenta obiectului contractului , mai mare de 366.800 lei( 1 euro = 4, 3970 lei)( conform art.9 pct.b din HG 925/2006 actualizata). .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Document privind experienta similara (model formular nr.4).Ofertantul va prezenta o lista a principalelor prestari de servicii aferente obiectului contractului, efectuate in ultimii 3 ani.2. Informatii referitoare la personalul de specialitate - ofertantul va prezenta lista cu personalul de specialitate care are legatura cu derularea contractului( se vor prezenta copii ale diplomelor de studii in domeniul de activitate precizat- minim 3 ani epxperienta in domeniul contractului).3. Prestarile de servicii in domeniul contractului se vor confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.4. Dovada existentei unui punct de lucru in Bucuresti.5. Dovada ca a prestat in ultimii 3 ani un contract in valoare de 176.000 lei ( 1 euro = 4, 3970 lei).6. Daca este cazul: Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul - asociere/subcontractare.In cazul in care oferta comuna a grupurilor de operatori economici este declarata castigatoare, asocierea va fi legalizata.Aceasta se depune in S.E.A.P. 1. Certificat al prestatorului de servicii, de implementare a sistemului de asigurare a calitatii (din seria ISO) sau orice alte certificate echivalente emise de organisme ale Uniunii Europene ;2.Certificat al prestatorului de servicii, de implementare a sistemului de management de mediu (din seria ISO) sau orice alte certificate echivalente emise de organisme ale Uniunii Europene ;3. Certificat al prestatorului de servicii, de implementare a sistemului de management al securitatii informatiilor (din seria ISO) sau orice alte certificate echivalente emise de organisme ale Uniunii EuropenePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2013 13:12