Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii de intretinere preventiva, suport tehnica, reparatii si asigurare piese de schimb pentru echipamente de debitat hartie continua de calculator


Detaliu pentru invitatia numarul 345144
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CASA NATIONALA DE PENSII PUBLICE
Numar invitatie: 345144/12.04.2013
Denumire contract: Contract de prestari servicii de intretinere preventiva, suport tehnica, reparatii si asigurare piese de schimb pentru echipamente de debitat hartie continua de calculator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCASA NATIONALA DE PENSII PUBLICECod fiscal: 13574005, Adresa: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213169281, Fax: +40 741184616
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020793, telefon: +40 213169281, fax: +40 741184616, persoana de contact: SAVIN MITRANESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul CNPP din Bucuresti, str. Latina, nr. 8, sector 2.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii de intretinere preventiva, suport tehnica, reparatii si asigurare piese de schimb pentru echipamente de debitat hartie continua de calculator
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii deintretinere preventiva, suport tehnic/ manopera, reparatii si asigurare piese de schimb, materiale de intretinere, etc., pentru 9 bucati echipamente de debitat hartieOptiuni: conform prevederilor art 6 alin (3) din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 61, 423.44 - 92, 135.15 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de part.= 921.35 leivalabila min.60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Gar. de parti. se constituie in favoarea autoritatii ctr. printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari ? Instrument de garantare /scrisoare de gar. bancara care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau ordin de plata sau fila CEC , cu conditia confirm. acestora de catre banca pana la data limita de depunere a ofertelor.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Contul in care se depune gar. de part.: RO10TREZ7005005XXX000178 deschis la ATCP-MB. In conf. cu Lg. nr. 346/2004 privind stim. infiintarii si dezv. intrepr. mici si mijlocii, cu modif. si compl.ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a gar.de part. prin prezentarea doc. just. corespunzatoare.Echivalenta garantiei de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zileAutoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Gar.de buna exec.a ctr.= 5% din val. tot. a ctr., fara TVA. Gar.de buna exec se constituie printr-un instr. de gar. emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig. in cond. prev.la art.90 alin(1) din HG.925/2006 , care devine anexa la ctr.Gar.de buna exec se va putea const. si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conditiile prevazute la art.90 alin(3) din HG.1045/2011 In acest caz, contractantul are oblig. de a desch. un cont la disp. aut. ctr. In cazul in care aut. ctr. are calit. de autorit. publ., inst. publ. sau op. econ. cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a desch. la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la disp. aut.contr. Suma init. care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel desch. nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indepliniriicontractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executiein documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie in conditiile de mai sus in termen de 15 zile de la data semnariii contractului.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilorart.91-92 din HG.nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. priv. neincadr. in prev. art.180 din OUG 34/2006 cu modif. si complet. ult.: Se solicita completarea si prezentarea Formularul 12 A ? original din Sectiunea III Formulare. Incadrarea in sit, prev, la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Decl. priv. neincadr. in prev. art. 181 din OUG 34/2006 cu mod. si compl. ult.: Completarea si prezentarea Formularul 12 B - original din Sect. III Formulare. In cazul unei asoc.de op. econ., cerinta se aplica pentru toti membrii asocierii.- Certificat de atest. fisc. eliberat de org. de adm. fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat aferente lunii anterioare celei in care se depun ofertele, sau echivalent? original sau copie conform cu originalul.- Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local aferente lunii anterioare celei in care se depun ofertele, sau echivalent ? original sau copie conform cu originalul.sau/ declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de statsi bugetul local- Formularului nr.12C- Cazierul fiscal al operatorului economic ofertant, valabil la data limita de depunere a ofertelorofertelor ? original sau copie conform cu originalul.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Se solicita completarea si prezentarea Formularului nr.12 E- original.In cazul unei asocieri de operatori economici, cerinta se aplica pentru toti membrii asocierii, inclusiv subcontractorilor ( dacaeste cazul).- Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010- Se solicita completarea si prezentarea Formularului nr.19- Declaratiei pe proprie raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. completarea si prezentarea Formularului nr.20- original.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ileana Ciutan? Presedinte, Tomita Murgoci ?secretar general, Ivona Dumitriu ?director, Mioara Serbu? director adjunct, Dorian Craciunel ?sefserviciu , Iulica Tudor-inspector, Tanase Vasile-consilier, Mitranescu Savin ?consilier, Alexandru Greblescu ?director, Mariana Deaconu-sef serviciu, Hustiu Constanta - sef serviciu, Toader Anghelina - consilier, Lucan Arjoca - consilier jur. Prezentarea de doc. care dovedesc forma de inreg. in calit. de op. econ.Prezent. Cert.Constat.(orig. sau copie conf. cu orig.) emis de Of. Reg.Comertuluiin raza caruia este situat sediul ofertantului, care sa contina date actuale reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de struct. actionarilor, reprez. legali, domeniul de act. al ofertantului sa aibe coresp. in obiectul contractului; Ofertantului plasat pe primul loc, i se va solic. inainte de comunic. rezult. proc. prezent. pt. conformitate a acestui doc. in orig. sau copie legalizata.In cazul unei asoc., cerinta de mai sus trebuie sa fie indepl. individual de toti oper. econ.Nota: - Obiectul contractului trebuie sa aiba coresp. in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.- Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulteabilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.- Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare de 60000 lei, Informatii privind situatia economica financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor prestari in ultimii 3 ani, lista principalelor echipamente pentru indeplinirea contractului, lista privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere Se vor prezenta certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001/2000 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2013 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer