Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii de orientare si consultanta profesionala


Detaliu pentru invitatia numarul 333917
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: GRUP SCOLAR RADU CERNATESCU IASI
Numar invitatie: 333917/17.08.2012
Denumire contract: Contract de prestari servicii de orientare si consultanta profesionala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGRUP SCOLAR RADU CERNATESCU IASICod fiscal: RO 4701622, Adresa: STR.SOCOLANR.61 A, Iasi, Telefon: 0232237225 SI0232236049, Fax: 0232236030
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.SOCOLANR.61 A, Iasi, Romania, cod postal: 700267, telefon: +40 232237225 / +40 232236049, fax: +40 232236030, persoana de contact: Wersebe ? Frohlich Catalina-Alina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.SOCOLANR.61 A, Iasi, Romania, cod postal: 700267
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii de orientare si consultanta profesionala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Grupul Scolar ?Radu Cernatescu? Iasi doreste sa achizitioneze servicii de orientare si consultanta profesionala pentru 300 de beneficiari in cadrul Proiectui ?Stagii de practica si orientare profesionala pentru o cariera de succes!?, ID Proiect: POSDRU/109/2.1/G/82189.
II.1.6) CPV: 85312300-2 - Servicii de orientare si de consultanta profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei pentru participare: 2.000 lei, reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului de achizitii.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducere de 50% a garantiei de participare pe baza unei declaratii pe propria raspundere in conformitate cu legislatia in vigoare.2.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 de zile calendaristice de la data limita pentru depunerea ofertelor.3. Constituirea garantiei pentru participare: Modul de constituire a garantiei pentru participare: se vor respecta prevederile art.86 din HGR nr. 925/2006, completat de HGR nr.834/2009.Ofertantul va face dovada ca, la data deschiderii ofertelor, garantia de participare se afla in contul autoritatii contractante. Contul in care se va vira garantia de participare este RO39TREZ4065004XXX000280 in cazul constituirii acesteia prin ordin de plata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea: SolicitatCerinta obligatorie : - Formularul nr. 2 - in original2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: SolicitatCerinte obligatorii: - Formularul nr. 3- in original3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din ordonanta: SolicitatCerinte obligatorii: - Formularul nr. 3A- in originalLegat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, se nominalizeaza, la nivelul prezentei sectiuni, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentruprocedura de atribuire): Bojoga Cristinela - Manager de proiect, Wersebe Frohlich Catalina - Responsabil financiar, Bursuc Ionut - Asistent Implementare Proiect, Enachescu Vasile Sorin- Consilier juridic, Maftei Monica - Arhivar, Mocanu Violeta - Secretar.4.Certificat de participare la procedura cu oferta independentaSolicitatOperatorul economic va completa o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 4 Cerinte obligatorii :1.- Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor de natura celor ce fac obiectul achizitiei sau alt document edificator echivalent, din care sa rezulte obiectul de activitate. (COD CAEN 8560 ? Activita?i de servicii suport pentru invatamant). Din certificat trebuie sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii. (Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.)(COD CAEN 8560 ? Activita?i de servicii suport pentru invatamant)2. Autorizatie de functionare sau alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat. (original, copie legalizata sau copie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului).Nota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.3. Persoane juridice /fizice straine: - Certificat emis de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acest certificat, o declaratie pe proprie raspundere autentica, data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident(original, copii legalizate sau copii conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica si/sau profesionala, Informatii privindpersonalul de specialitate pentru asigurarea calitatii serviciului, Calificari ale personalului, Informatii privind insusirea contractuluiContractul va fi completat corespunzator cu toate informatiile solicitate, conform Formularului anexat, si insusit de reprezentantul operatorului economic, imputernicit sa semneze oferta si sa angajeze ofertantul in procedura de achizitie pentru atribuirea contractului respectiv.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 17.08.2012 10:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer