Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE PRESTARI SERVICII DE PAZA


Detaliu pentru invitatia numarul 352746
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITAL CLINIC CAI FERATE CONSTANTA
Numar invitatie: 352746/19.08.2013
Denumire contract: CONTRACT DE PRESTARI SERVICII DE PAZA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC CAI FERATE CONSTANTACod fiscal: 4210790, Adresa: B-DUL 1 MAI, NR 5-7, CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241/583713; 0241485350, Fax: 0241/583713
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL 1 MAI, NR 5-7, CONSTANTA, Constanta, Romania, cod postal: 900123, telefon: +40 241485350, fax: +40 241583713, persoana de contact: POPA MANUEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spital Clinic Cai Ferate ConstantaB-dul 1 Mai nr. 5 - 7, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE PRESTARI SERVICII DE PAZA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: prestari servicii de paza
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 63, 244.8 - 378, 432 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie in suma de 2.000, 00 lei, prin virament in contul RO36TREZ2315041XXX000604 deschis la Trezoreria Constanta sau cu numerear.Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, formular tip (A).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, formular tip (B).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura.Se solicita certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, certificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale de stat, emise de organele abilitate, pentru luna anterioara celei in care se depune oferta.Documente in original sau copie legalizata.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006, formular tip (C).4.Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin ANRMAP nr. 314/2010, formular tip (D).5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular tip (E).Persoanele ce detin functie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: dr. Dorel Oprea-manager, ec. Elena Ioancea-Control Financiar Preventiv, ec. Ion Cavache-sef serv. adm-achizitii, ec. Maria Franciuc-dir.fin.cont, ing. Georgeta Gheorghe-serv.teh. rep. si intret, ing. Malina Dinu-serv. teh. rep. si intret, jr. Alina Barbu-comp. jur. si contencios, ref. Manuel Popa-serv. adm. achiz, ref. Nicoleta Radulescu serv. adm. achiz. 1.Certificat constatator eliberat de O.N.R.C, in scopul participarii la procedura, din care sa rezulte: -capacitatea de exercitare a activitatii, in raport cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit;
-mentiuni cu privire la aplicarea legii 85/2006, privind procedura insolventei sau cu privire la faptul ca societatea se afla in incapacitate de plata.2.Licenta de fuctionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane.Documente in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,. La solicitarea expresa a autoritatii contractante, documentele cu mentiunea , ,conform cu originalul, , vor fi prezentate in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale., Bilantul contabil.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani., Recomandatii din partea altor autoritati contractante.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2013 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer