Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii de paza si protectie


Detaliu pentru invitatia numarul 327146
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SCOALA SUPERIOARA DE AVIATIE CIVILA
Numar invitatie: 327146/17.05.2012
Denumire contract: Contract de prestari servicii de paza si protectie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA SUPERIOARA DE AVIATIE CIVILACod fiscal: RO 11534322, Adresa: Gratioasanr. 13, Bucuresti, Telefon: +40 0212321143/01, Fax: +40 0212321142
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Gratioasanr. 13, Bucuresti, Romania, cod postal: 013955, telefon: +40 0212321143/01, fax: +40 0212321142, persoana de contact: TRUTESCU STEFAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Scolii Superioare de Aviatie Civila - Sala de Consiliu - din Str. Gratioasanr. 13, Bucuresti, Romania, cod postal: 013955, telefon: +40 0212321143/01, fax: +40 0212321142
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Pregatirea de specialitate a personalului pentru prestarea activitatilor aeronautice civile)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii de paza si protectie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul porcedurii il constituie prestarea serviciilor de paza a bunurilor si valorilor la sediile Scolii Superioare de Aviatie Civila, controlul accesului si ocazional, la solicitare, insotirea si protejarea transportului de valori
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 272, 661 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de2 % din valoarea estimata a contractului, respectiv pentru lotul nr. 1 - 1304 lei, iar pentru lotul nr. 2- 2071 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei- 90 de zile.Garantia de participare se va constitui conform tuturor optiunilor mentionate in art. 86 din H.G. 925/2006. Garantia de participare poate fi depusa si la caseria autoritatii contractante, de luni pana vineri, intre orele 9-15.In cazul in care s-a optat pentru constituirea garantiei prin ordin de plata, contul este RO74TREZ7015003XXX000034 deschis la Trezoreria Sector 1.In cazul depunerii unei contestatii pe care CNSC o respinge ca nefondata, se va retine contestatorului din garantia de participare pentru lotul nr. 1 suma de652 lei, iar pentru lotul nr. 2 suma de 1035 lei. (art.2781 alin. 1 lit. a) din OUG nr.34/2006).Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA.Modalitatea de constituire se va face in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006. In cazul in care se va opta pentru constituirea garantiei prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute deart.180 din OUG 34/2006, declaratie completata in conformitate cuFormularul nr.2.Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 - Declaratie completata in conformitate cu Formularul nr. 3, la care se va atasacertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta sau certificat privind plata impozitelor si taxelor locale de unde sa rezulte obligatiile scadentein luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3 - Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010), Certificat completat in conformitate cu Formularul nr. 4.Cerinta nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute deart. 69 indice 1 din OUG 34/2006, declaratie completata in conformitate cuFormularul nr.5. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Adrian Marinescu-Director General; Cornel Olariu Director-General Adj.; Stefan Trutescu-Director Economic;George Romanca-Sef Operational;Daniel Tokici-Director Aerodrom; Paul Vente-Sef Dep. Asig. Log.;Ana Maria Niculae-Referent Specialitate;Nela Pintoiu-Expert Calitate.Cerinta nr. 5 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie completata in conformitate cu Formular nr. 6. Cerinta nr. 1 - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Pentru persoanele fizice/juridice straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, de atestare ori aparteneta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Cerinta nr. 2 - Licenta functionare -Se va prezenta o copie lizibila conforma cu originalul de pe licenta eliberata de catre Inspectoratul General al Politiei Romane in conformitate cu prevederile art. 20 alin. 2 din Legea 333/2003.Cerinta nr. 3 -Avize - Se vor prezenta avize in copii lizibile conforme cu originalul eliberate de catre Inspectoratul General al Politiei pentru zona de functionare a dispeceratului de monitorizare in care se afla obiectivul si pentru conducatorul societatii de paza/directorului sucursalei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabilla 30.06.2011 sau la 31.12.2011, Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, Declaratie, Serviciul de monitorizare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 08:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer