Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de prestari servicii de proiectare si asistenta tehnica pentru reabilitarea blocurilor de locuinte din Sectorul 2- Zona Protejata


Detaliu pentru invitatia numarul 321210
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Numar invitatie: 321210/02.03.2012
Denumire contract: contract de prestari servicii de proiectaresi asistenta tehnica pentru reabilitarea blocurilor de locuinte din Sectorul 2- Zona Protejata
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)Cod fiscal: 4204038, Adresa: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Telefon: 252.44.46, Fax: 252.44.46
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021561, telefon: +40 0212524446, fax: +40 0212524446, persoana de contact: Victorita Bocea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul AdministrativSector 2, str.Chiristigiilor nr.11-13 Sector 2 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de prestari servicii de proiectaresi asistenta tehnica pentru reabilitarea blocurilor de locuinte din Sectorul 2- Zona Protejata
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de achizitie publicava asigura elaborarea tuturor documentatiilor tehnice si economice prevazute in Normele metodologice de aplicare a Ordonantei de Urgenta nr. 18/2009 privind cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte, cu modificarile ?i completarile ulterioare in vederea promovarii investitiilor, a proiectarii si autorizarii executiei lucrarilor de reabilitare termica pentru un numarde 22de imobile si anume: 1. efectuarea expertizei tehnice in conformitate cu Reglementarea tehnica ?Cod de proiectare seismica?, Partea a III-a ? Prevederi pentru evaluarea seismica a cladirilor existente, indicativ P100-3/2008, publicata in Monitorul Oficial, partea I, nr. 647bis din 01.10.2009, inclusiv a releveului imobilului2. efectuarea auditului energetic, cu emiterea certificatului de performanta energetica a blocului de locuinte, corespunzator starii tehnice initiale, precum si dupa realizarea lucrarilor de interventie3. elaborarea documentatiei de avizare pentru lucrarile de interventie4. intocmirea proiectului tehnic si a detaliilor de executie5. elaborarea documentatiei tehnice pentru autorizarea executarii lucrarilor de interventie6. elaborarea documentatiei tehnice pentru organizarea executiei7. intocmirea documentatiilor pentru obtinerea avizelor/ acordurilor necesare emiterii autorizatiei de construire si obtinerea acestora8. verificarea tehnica a documentatiilor tehnice9. asigurarea asistentei tehnicepe durata procedurilor de atribuire a contractelor de executie lucrari si pe perioada executarii lucrarilor de interventie, inclusiv participarea la inspectie in fazele determinante si elaborarea raportului privind terminarea lucrarilor, cu ocazia receptiei la terminarea lucrarilor, precum si punerea la dispozitia coordonatorului local a certificatului de performanta energetica corespunzator blocului de locuinte izolat termic.10. emiterea certificatului energetic dupa realizarea lucrarilor de interventieLucrarile care vor fi avute in vedere la realizarea documentatiilor tehnice si economice sunt cele prevazute la art. 4, lit. a), b), b1), c), d), e) si f) din Ordonanta de urgenta nr. 18/2009 aprobata cu modificari si completari de Legea nr. 158/2011, precum si lucrarile prevazute la art. 6, lit. a) si b) din acelasi act normativ, daca este cazul, cu justificarile impuse de lege.
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 301, 158.78 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4.517, 00 leiPerioada de valabilitate: 90 zile de la data data limita de depunere a ofertelor, se va plati in contul: RO 37 TREZ 702 5006 XXX 000 197, deschis la Trezoreria Sector 2 , Beneficiar: Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti. Se constituie in favoarea autoritatii contractante, conf. art. 86din HG nr. 925/2006. In cazul in care constituirea garantiei de participare se face prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza formularul nr. 12, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau prin virament bancar - ordin de plata, in copie cu confirmarea sumei de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor.In cazul unei contestatii respinsa ca nefondata de CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma calculata conf. art 278^1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10 % din pretul contractului, fara TVA, se constituie in conf. cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara / societate de asigurari. In cazul in care constituirea garantiei de buna executie se face prin scrisoare bancara de buna executie se va utiliza formularul 16. Instrumentul de garantare va fi predat autoritatii contractante in original in cel mult 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de achizitie publica.La solicitarea ofertantului, exprimata in cuprinsul propunerii financiare, se va accepta si constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive din facturile partiale, cu respectarea prevederilor HGR nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006) - completare formular nr. 1II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, din OUG 34/2006 - completare formular 2III.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata1.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.2.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular emis de organismele competentedin care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine a contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.)IV. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completare formular nr. 3Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: ? Primar ?Neculai Ontanu? Director Executiv Directia Economica ? Ion Marin? Director Executiv Directia Relatii Comunitare - Elena Scurtu? Arhitect Sef Sector 2 ? Bogdan Parvanu? Sef Serviciu DUGT ? Irina SevciucConsilier DUGT ? Marilena Dumitrache? Director Executiv-Directia Juridica - Elena Nita? Sef Serviciu SLCAAE - Victorita Bocea? Sef Serviciu Legislatie, Contencios Administrativ in cadrul Directiei Juridice ? Monica Munteanu? Consilier SLCAAE - Adina Popovici? Consilier SLCAAE - Georgeta Vizireanu? Consilier SLCAAE - Radu NegV. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular nr.4 Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fie inregistrat in registrul comertului si autorizat sa desfasoare activitati de arhitectura si de inginerie astfel cum sunt acestea definite in cuprinsul grupei 711 din clasificarea CAEN (in cazul ofertantilor romani) sau in clasificarea NACE din tara de origine sau din tara in care este stabilit (in cazul ofertantilor straini).Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale cu privire la media cifrei de afaceri globale intr-operioada anterioara ce vizeaza cel mult ultimii 3 aniNota: Cerinta nu trebuie indeplinita de eventualii subcontractanti
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Luand in considerare specificul serviciilor care urmeaza a fi prestate in cadrul contractului ce urmeaza a fi atribuit , ofertantul trebuie sa demonstreze experienta de a elabora toate tipurile de documentatii tehnice si economice solicitate (expertiza tehnica, audit energetic, documentatie deavizare a lucrarilor de interventie, proiect tehnic si detalii de executie) pentrulucrari de interventie asupra unei singure cladiri., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze experienta de a derula contracte de valoare similara valorii estimate a contractului ce face obiectul prezentei proceduri.Ofertantul va prezenta un numar de maximum cinci contracte (copii ale partilor relevante de pe contractele respective), in valoare cumulata egala cu valoarea estimata a achizitiei (301.158, 78 lei) derulate in ultimii trei ani (pana la data limita dedepunere a ofertelor) care sa confirme elaborarea uneia sau mai multordocumentatii tehnice si economice de tipul celor care vor face obiectul contractului., Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine echipamentele necesare pentru asigurarea calitatii serviciilor de proiectarein vederea executarii contractuluiOfertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere a reprezentantuluilegal al operatorului economic referitor laechipamentele tehnice, licenta de program utilizata si la masurile aplicate invederea asigurarii calitatii serviciilor de proiectare ce urmeaza a fi prestate., Cerinta nr. 4Ofertantul dispune de pers. tehnic de specialitate pt. asig.calitatii, serv. deproiectare pt.execut.contract sau a obtinut angaj.de participare al acestuia.Va prezenta echipa de specialisti astfel: - 1 Coordonator de proiect ? persoana responsabila de derularea contractului.- 2 Experti tehnici atestati "rezistenta mecanica si stabilitate"- 2 Auditori energetici pentru cladiri, atestati gradul I, specialitatea constructiisi/sau constructii si instalatii.- 2 Arhitecti/2 Ingineri/2 Operatori devize cu specializari in domeniul serv.cefac obiectul contractului.- 1 verif. proiecte arhitect./1 verif.proiecte inst. - Verif.vor fi atestati pt.respectarea cerintelor esentiale ?rezistenta mecanica sistabilitate? si ?securitate la incendiu? - conf. art.7 alin (2) lit f) din Ord.163/2009 pt.aprob. norme OUG18/2009, Cerinta nr. 5Informatii privindSubcontractantii(dupa caz) Implementarea Standardului de Managemt al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.03.2012 10:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer