Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii de publicitate in presa scrisa intr-un cotidian local si intr-un cotidian national de circulatie;


Detaliu pentru invitatia numarul 322305
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE DOLJ
Numar invitatie: 322305/21.03.2012
Denumire contract: Contract de prestari servicii de publicitate in presa scrisa intr-un cotidian local si intr-un cotidian national de circulatie;
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE DOLJCod fiscal: 4416952, Adresa: Craiova, str. Mitropolitul Firmilian nr.2, Craiova, Telefon: 0251410890, Fax: 0251410890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Craiova, str. Mitropolitul Firmilian nr.2, Craiova, Romania, cod postal: 200761, telefon: +40 251410890, fax: +40 251410890, persoana de contact: Adrian-Mihai Pitis
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Craiova, str. Mitropolitul Firmilian nr.2, Craiova, Romania, cod postal: 200761, telefon: +40 251410890, fax: +40 251410890, persoana de contact: Adrian-Mihai Pitis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii de publicitate in presa scrisa intr-un cotidian local si intr-un cotidian national de circulatie;
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de servicii de publicitate in presa scrisa : - servicii de publicitate intr-un cotidian local -lotul I- servicii de publicitate intr-un cotidian national -lotul II
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 50, 806.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la procedura se va constitui in suma de508.06 lei astfel: Lot 1 Servicii de publicitate in presa scrisa ? ziar local ? garantia de participare :197.58lei, Lot 2 Servicii de publicitate in presa scrisa ? ziar national ? garantia de participare :310.48leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu cea a ofertei, respectiv 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Documentul de constituire se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Contul in care se va constitui garantia de participare este : RO09TREZ2915005XXX000140 deschis la Trezoreria Municipiului Craiova.Ofertantii intreprinderi mici si mijlocii beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de participare si a garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile elgii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de participare se va face conform prevederilor legale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Cerinta nr.1 ? Declaratia privind eligibilitatea-modalitatea de indeplinire: prezentarea formularului ?Declaratie privind eligibilitatea? ? formular 12A. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr.2 ? Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 ? modalitatea de indeplinire : prezentarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit.a), b) si d) ? formular 12B.Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si taxe locale si unitati administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata, sau in copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor.Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriala de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata sau in copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor.Pentru persoanele juridice straine : - operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documente solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.Cerinta nr. 3 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? modalitatea de indeplinire : prezentarea formularului ? declaratie privind calitatea de participant la procedura ? ? formular 12 C, Cerinta nr.4 - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la rt.69^1 din OUG nr.34/2006-formular nr.1.Cerinta nr.5 - Declaratia privind respectarea Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; modalitatea de indeplinire : prezentarea formularului?certificatul de participare cu oferta independenta?formular nr.2.Documentele de calificare pot fi prezentate si in copie conform cu originalul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : - D-nul Calinoiu Eugen Costel - Director Executiv al D.G.F.P.Dolj, - D-nul Antonescu Mihail - Director Executiv Adjunct, - D-na Croitoru Mariana - Sef Serviciu Monitorizarea Colectarii Veniturilor Bugetare, - D-na Andrei Florica - Sef Birou Valorificare Bunuri, - D-nul Pitis Adrian Mihai - presedinte comisie de evaluare, cu drept de vot, - D-nul Georgescu Emanuel Andi - membru comisie de evaluare, cu drept de vot, - D-na Lupu Mihaela Sorina - membru comisie de evaluare, cu drept de vot, - D-na Pircalabu Anisoara - membru comisie de evaluare, cu drept de vot, - D-na Bonciu Stefania - membru comisie de evaluare, cu drept de vot. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleCerinta nr.1 ? Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, in copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitatea cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte : - adresa actuala , - obiectul principal si secundar de activitate, -reprezentantii legali.Certificatul va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor.Pentru persoanele juridice/fizice straine : pentru a-si demonstrata capacitatea de exercitare a activitatii profesionale vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 - Informatii privind situatia economico-financiara;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 ? declaratie privind aparitia ziarului, tirajul mediu difuzat pe editie, aria de difuzare, profilul, publicul tinta. In cazul tirajului mediu difuzat pe editie al operatorului economic, acesta trebuie sa fie certificat pentru perioada ianuarie - 30 iunie 2011 de catre institutii autorizate independente de audit.;LOT 1.-Servicii de publicitate in presa scrisa ? ziar local ? ziarul ofertat pentru aparitia la nivel local zilnic trebuie sa aiba site propriu de internet, o experienta pe piata de minim 3 ani si un tiraj de minim 2000 de exemplare pe aparitie ? auditat de catre institutii autorizate independente de audit, LOT 2.- .Servicii de publicitate in presa scrisa ? ziar national ? ziarul ofertat pentru aparitia la nivel national zilnic trebuie sa aiba site propriu de internet, o experienta pe piata de minim 3 ani si un tiraj de minim 30000 de exemplare pe aparitie auditat, de catre institutii autorizate independente de audit.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se gaseste publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer