Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de prestari servicii de publicitate media in presa scrisa locala, repsectiv nationala


Detaliu pentru invitatia numarul 324281
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE SUCEAVA
Numar invitatie: 324281/17.04.2012
Denumire contract: contract de prestari servicii de publicitate media in presa scrisa locala, repsectiv nationala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE SUCEAVACod fiscal: 4244539, Adresa: Suceava, strada Vasile Bumbac, numarul 7, Suceava, Telefon: 0230/521358, Fax: 0230/215087
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Suceava, strada Vasile Bumbac, numarul 7, Suceava, Romania, cod postal: 720068, telefon: +4 0230521358, fax: +4 0230215087, persoana de contact: GHEORGHITA TUDOSCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Suceava, strada Vasile Bumbac, numarul 7, Suceava, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de prestari servicii de publicitate media in presa scrisa locala, repsectiv nationala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Publicarea de anunturi in presa scrisa locala, repectiv nationala
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- cuantumul garantiei de participare: - lotul I- servicii de publicitate in presa scrisa locala ? 1293, 00 lei.- lotul II ? servicii de publicitate in presa scrisa nationala: 857, 00 lei.- perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile raportate la termenul limita de primire a ofertelor.- modalitatea de constituire: ? modalitatile de constituire reglementate de art. 86 alin. (1) si (5) din H.G. nr. 925/2006Alte precizari: ? Contul DGFP Suceava este: RO80TREZ5915005XXX000147, TREZORERIA MUNICIPIULUI SUCEAVA, cod fiscal: 4244539;? Garantia trebuie sa fie irevocabila;? Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat;? In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. Ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze EXTERIOR PLICULUI CARE CONTINE OFERTA Formularul nr. 7;? Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Documentul ce atesta constituirea garantiei de participare (in copie) va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi inregistrat la secretariat odata cu acesta, ? In interiorul plicului mare netransparent va fi pusa dovada in original, daca este scrisoare de garantie bancara? Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din oug 34/2006 este de 1075, 26 lei; respectiv 646, 66 lei (lotul I), 428, 60(lotul 2).? Restituire/retinere: in conformitate cu dispozitiile HG 925/2006 cu modificarile ulterioare art 87-88. Restituirea se va face in baza cererii depuse in original de catre ofertant ? formularul nr 8.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: ? Se solicita neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006. se va complata declaratia in conformitate cu modelul (formularul nr 1) prezentat in sectiunea ?formulare? ? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul.? Se solicita neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. Se va completa declaratia in conformitate cu modelul (formularul nr 2) prezentat in sectiunea ?formulare? ? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul.? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul (Formularul nr.3) prezentat in sectiunea "Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire ? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se va completa Formularul nr 3.? Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. 34/2006, completata in conformitate cu modelul (Formularul nr.4) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire ? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se va completa Formularul nr 4. Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Precizare: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: ? Ropota Petrica ? drector executiv? Gavrilita Ovidiu ? director executiv adjunct? Badelita Simona ? director executiv adjunct? Robciuc Luiza Cecilia ? sef serviciu financiar ? contabilitate? Dan Elena ? sef serviciu juridic? Albu Mihaela ? compartiment achizitii publice? Balan Constantin ? Birou coordonare si monitorizare colectare venituri? Dascaliuc Catalin ? serviciu juridic? Aioanei Oana ? serviciu juridic? Bidalach Mariana ? serviciu financiar contabilitate? Dumitriu Aurora ? control financiar preventiv? Se solicita certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Nota pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata? Se solicita certificat de atestare fiscala in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Alte precizari: ? In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind eligibilitatea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.? Fiecare asociat este obligat sa prezinte certificate de atestare fiscala. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionalePersoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului National sau Teritorial, din care sa rezulte ca: obiectul contractului are corespondent in domeniul de activitate autorizat al ofertantului. Certificatul constatator trebuie sa cuprinda mentiuni cu privire la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment conform Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform legii 31/1990 cu modificarile si completarile ulterioare.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantuluisi nu va fi emis cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor.CERINTE OBLIGATORII: ? Prezentarea certificatului constatator in in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului (nu va fi emis cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor;? Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniul de activitate al ofertantului.? Certificatul constatator trebuie sa cuprinda mentiuni cu privire la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment conform Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform legii 31/1990 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR PRESTARI DE SERVICII DE PUBLICITATE EFECTUATE IN ULTIMII 3 ANI (2009, 2010, 2011), DECLARATIE REFERITOARE LA ECHIPAMENTELE TEHNICE DIN DOTARE PE CARE OFERTANTUL SE ANGAJEAZA SA LE UTILIZEZE PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI, INFORMATII REFERITOARE LA PERSONALUL TEHNIC DE SPECIALITATE, IN MOD SPECIAL PERSOANELE CARE VOR PRELUA EFECTIV ANUNTURILE SI CU CARE AUTORITATEA CONTRACTANTA VA LUA LEGATURA, INFORMATII PRIVIND ARIA DE DIFUZARE, PROFILUL SI PUBLICUL TINTA, DACA ESTE CAZUL, OFERTANTUL ARE OBLIGATIA DE A PRECIZA PARTEA/ PARTILE DIN CONTRACT PE CARE URMEAZA SA LA SUBCONTRACTEZE SI DATELE DE RECUNOASTERE ALE SUBCONTRACTANTILOR PROPUSI.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: PENTRU PRETUL CEL MAI SCAZUT SE ACORDA 60 DE PUNCTE. PENTRU ALT PRET SE ACORDA: Ppret = Pmin / P * 60, undePpret = punctaj pentru pret; Pmin = pretul cel mai mic/cm2 ; P = alt pret
tiraj mediu difuzat pe editie
40
Descriere: PENTRU TIRAJUL MEDIU CEL MAI MARESE ACORDA 40 DE PUNCTE. PENTRU ALT TIRAJ SE ACORDA: Ptiraj = t / tmax * 40, unde Ptiraj = punctaj pentru tiraj tmax = tirajulcel mai maret = alt tiraj. Tirajul mediu difuzat pe editie trebuie sa fie certificat pe o perioada de minimum 3 luni din ultimul an calendaristic (2011), de catre institutii autorizate, independente de audit. Ofertantul va prezenta in acest sens in cadrul ofertei tehnice informatii privind tirajul mediu difuzat pe editie (zi) specificandu-se si perioada (minim 3 luni).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este atasata la prezenta invitatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer