Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestari servicii de reparare si de intretinere, servicii de asistenta rutiera, servicii de inspectie tehnica a automobilelor


Detaliu pentru invitatia numarul 342528
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei
Numar invitatie: 342528/08.02.2013
Denumire contract: Contract de prestari servicii de reparare si de intretinere, servicii de asistenta rutiera, servicii de inspectie tehnica a automobilelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul EnergieiCod fiscal: 11514848, Adresa: Str.Constantin Nacu, nr.3, sect.2 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0213278100, Fax: +40 0213124365
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor transmite in SEAP prin intermediul site-ului www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Reglementari in domeniul energetic)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestari servicii de reparare si de intretinere, servicii de asistenta rutiera, servicii de inspectie tehnica a automobilelor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor; servicii de asistenta rutiera; servicii de inspectie tehnica a automobilelor, coduri CPV 50112000-3, 50118000-5, 71631200-2.Intretinerea si repararea elementelor mecanice, electrice si de caroserie pentru automobilele marca RENAULT, DAEWOO, DACIA cu repararea sau inlocuirea de piese de schimb asigurate de prestatorul de servicii, automobile aflate in dotarea Autoritatii Nationale de Reglementare in domeniul Energiei.Durata minima a contractului ? 8 luni, de la 01.05.2013 si pana la 31.12.2013.Durata globala a contractului ? 12 luni, de la data de 01.05.2013 si pana maxim la 30.04.2014.Valoarea minima estimata, fara TVA = 90.000 lei si reprezinta valoarea contractului de la 01.05.2013 pana la 31.12.2013, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele.Valoarea maxima ?globala estimata, fara TVA = 135.000 lei si reprezinta valoarea globala a contractului, inclusiv valoarea suplimentarilor, pentru perioada 01.05.2013-30.04.2014Optiuni: prelungire conform prev. art. 6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 000 - 135, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui garantia pentru participarea la procedura - cerere de oferte, in cuantum de 1.800 lei, adica 2% din valoarea minim estimata a contractului, valoare estimata fara suplimentari, dar nu mai putin decat sumele prevazute la art. 278^1 alin. (1) din OUG 34/2006. Constituirea garantiei se va face conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si/sau la casieria ANRE. In cazul in care se opteaza pentru plata acesteia in contul de garantii al ANRE acesta este: RO77TREZ7005005XXX0000136 deschis la ATCPMB. In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de participare se constituie in procent de 50% adica in cuantum de 900 lei. Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, mentionam faptul ca echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor in SEAP cu 5 zile.Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei -90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Ofertantii vor depune la sediul autoritatii dovada constituirii garantiei de participare conform art. 5, alin. 2 din Ordinul Presedintelui ANRMAP 509/2011, doar instrumentele de garantare, se prezinta in original, (pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP). Garantia de participare se va incarca si in SEAP, alaturi de toate celelalte documente. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor 278^1 alin (1) din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 - Formularul nr. 1, sau cazier judiciar al societatii.Precizari: Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei; In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/tertii sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formularul nr. 2.Documente de confirmare: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste dovada platii obligatiilor scadente la plata in luna anterioara depunerii ofertelor.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste dovada platii obligatiilor scadente la plata in luna anterioara depunerii ofertelor.Note: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 (atrage) si 181 (poate atrage) excluderea ofertantului din procedurapentru atribuirea contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul/tertul sustinator are obligatia depunerii formularelor nr.l si 2 si a documentelor de confirmare.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens in cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.3. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - Formularul nr. 3 .4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006-Formularul nr. 4.Se va prezenta atat de catre subcontractant, dupa caz cat si de catre tertul sustinator. A se avea in vedere prevederile Ordinului ANRMAP nr. 170/2012, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 328/15.05.2012.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei sunt urmatoarele: - Presedinte ? Niculae Havrilet- Secretar general ?Dragos Daniel Tanasoiu;
- Directorul Directiei Juridice ?Ana Elisabeta Dumitru- Directorul Directiei Tehnice, IT- Daniel Serbanescu;
- Directorul Directiei Economice ?Georgica ParaschivSalariatii care au intocmit si semnat documentatia de atribuire: Serbanescu Daniel, Alina Listoschi, Stancu Ion, Adrian Neagu, Georgica Paraschiv.Salariatii, membrii ai comisiei de evaluare si atribuire: Stancu Ion, Alina Listoschi, Adrian Neagu, Mihaela Dumitriu, Pavel Constantin Titi.Documentele vor fi depuse: in forma-original scanat sau copie scanata conform cu originalul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primulloc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentelor in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, , 1.Certificatul constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte domeniul de activitate.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;
- in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;2. Autorizatia de functionare eliberata de Registrul Auto Roman pentru categoriile de lucrari si de automobilele pentru care se face ofertarea, vizata la zi si in termen de valabilitate, conform O.G. 82/2000 cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta va solicitaofertantului clasat pe primulloc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentelor in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin un atelier de reparatii (punct de lucru) pe raza municipiului Bucuresti, autorizat sa presteze serviciile care fac obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2013 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer